Skrevet av Emne: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.  (Lest 92391 ganger)

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #165 : 28. september 2011, 18:38 »
hehe stemmer. Jeg tviler ikke på at disse du remmset opp har nok av masse, men jg tror uansett ikke de ville fått en superrå fysikk uansett om de hadde tatt en ordentlig deff. Fordi de trener ikke for å oppnå dette.

Riktignok hender det at enkelte styrkeløftere blir litt usymetriske grunnet overhåndsgrep i markløft, men bortsett fra dette er de vel ikke noe særlig mer usymmetriske enn andre som trener.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #166 : 28. september 2011, 19:10 »
Riktignok hender det at enkelte styrkeløftere blir litt usymetriske grunnet overhåndsgrep i markløft, men bortsett fra dette er de vel ikke noe særlig mer usymmetriske enn andre som trener.

Det var ikke dte jg ville frem til. Jeg tenkte mer symmetri ang ett helheltlig bilde av kroppen. armer, bakside skuldre, nakke osv ting hvor gjerne styrkeløftere ikke prioritere mye, deretter blir også formen og symmetrien. Man får ikke en bra symmetri av å "kun" ha store lår, bryst og mage;)

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #167 : 28. september 2011, 19:25 »
Det var ikke dte jg ville frem til. Jeg tenkte mer symmetri ang ett helheltlig bilde av kroppen. armer, bakside skuldre, nakke osv ting hvor gjerne styrkeløftere ikke prioritere mye, deretter blir også formen og symmetrien. Man får ikke en bra symmetri av å "kun" ha store lår, bryst og mage;)
I såfall tror jeg du snakker om harmoni. Symmetri er trossalt symmetri Smiley

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #168 : 28. september 2011, 19:29 »
I såfall tror jeg du snakker om harmoni. Symmetri er trossalt symmetri Smiley

jeg snakker om symmetri mellom de forskjellige muskelgruppene:)

Utlogget oygarden

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #169 : 28. september 2011, 21:37 »
Egentlig ikke så utrolig, kommer jo nye medlemmer hele tiden.
Dette vil alltid være et tema Smiley

Da har du stempla mange aktiv/eliteutøvere her på forumet som dopere.



Om du tror de ikke driver med doping så er du naiv.

Utlogget oygarden

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #170 : 28. september 2011, 21:58 »
For å trekke inn noen eksempler som jeg ihvertfal er sikre på at er dopingfrie: Jørgen hansen, CYC, Grizzly, Bo. Dette er store grove gutter som ikker er spesielt gamle, men er rimelig digre alikavel. De er alle levende bevis på at mye er mulig, men det betyr ikke at alle kan bli som dem. Deff dem ned så tipper jeg de kan matche ganske mange grove karer man ser bilder av rundtom på nett. Og skal man først begynne å ramse opp så er det jo bare å plukke ut alle de største gutta i tungvektklassene i alle sporter og idretter. Kan selvfølgelig trekke frem meg selv som eksempel også selvom det nødvendigvis ikke er noe godt eksempel.
Ja finnes unntak, cyc ble vel nr 5 eller noe i nsm i 2008 og hadde vel ikke fylt 18 år enda. Hadde neppe mange grove strongmankurer kurer bak seg da.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #171 : 28. september 2011, 22:23 »
Ja finnes unntak, cyc ble vel nr 5 eller noe i nsm i 2008 og hadde vel ikke fylt 18 år enda. Hadde neppe mange grove strongmankurer kurer bak seg da.
Har du noe som helst grunnlag å argumentere ut ifra her?  Eller er du bare en typisk interenttflåkjeft?  Du bør grunngi det som du skriver, særlig når du faktisk stempler navngitte folk som dopere.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #172 : 28. september 2011, 22:27 »
Rulator ; han skriver det motsatte : at CYC neppe hadde mange grove strongmankurer bak seg. Det kan selvsagt tolkes som at han hadde små kurer, men dette skriver han ikke Smiley Og for the record : CYC er livstids dopingfri.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #173 : 28. september 2011, 22:36 »
Rulator ; han skriver det motsatte : at CYC neppe hadde mange grove strongmankurer bak seg. Det kan selvsagt tolkes som at han hadde små kurer, men dette skriver han ikke Smiley Og for the record : CYC er livstids dopingfri.
Jeg satte oygardens innlegg i sammenheng med noen innlegg han har tidligere i denne tråden, og tolket han dithen at CYC nok har puttet innpå godsaker etter 2008.  Dersom jeg misforsto, ber jeg heved oygarden og resten av tråddeltakerene om unnskyldning.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #174 : 28. september 2011, 22:38 »
jeg snakker om symmetri mellom de forskjellige muskelgruppene:)
harmoni!... symmetri i kroppsbygging er lik utvikling høyre og venstre side.
balansert muskelutvikling/harmoni er når man ser kroppsdelene mot hverandre. e.g "For tynne bein til den store overkroppen" Smiley

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #175 : 28. september 2011, 22:43 »
Dette er jeg sterkt uenig i.  Ta en kikk på gamle bilder og klipp av de to bokselegendene James J. Jeffries og Jack Johnson, som dominerte profesjonell tungvekt for over 100 år siden.  På sine mest muskuløse høydepunkter hadde de to et fysisk nivå som ikke står noe tilbake for det nivået som John Cena har.  Her er en smakebit:

http://www.youtube.com/watch?v=oUqhJzgSj4M#noexternalembed

Ta an kikk på Jack Johnsons armer ved 0:40, samt ryggen og skuldrene hans ved 1:30 til 1:45.  Se også ryggen, rumpa og lårene til James J. Jeffries fra 5:15 til 6:00.  Tenk også på at disse to også trente teknikk og kondisjon i tillegg til styrke.  Disse to nådde dette sportslige nivået for over 100 år siden, riktignok med et formidabelt naturtalent i bagasjen.
dette er smågutter sammenlignet med Cena.. tungvekt på den tiden var fra omkring 77 kg og oppover...

Utlogget oygarden

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 14

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #176 : 28. september 2011, 23:01 »
Jeg satte oygardens innlegg i sammenheng med noen innlegg han har tidligere i denne tråden, og tolket han dithen at CYC nok har puttet innpå godsaker etter 2008.  Dersom jeg misforsto, ber jeg heved oygarden og resten av tråddeltakerene om unnskyldning.
Som einar b. gilberg nevner her, så har jeg ikke nevnt noe om at cyc har benyttet seg av dopingmidler Smiley

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #177 : 28. september 2011, 23:03 »
harmoni!... symmetri i kroppsbygging er lik utvikling høyre og venstre side.
balansert muskelutvikling/harmoni er når man ser kroppsdelene mot hverandre. e.g "For tynne bein til den store overkroppen" Smiley

det viktigste var at dere skjønte hva jg mente:) det virket sånn!:)

 Men etter bygging teller ikke symemetri, størrelse osv 25% vær ca? harmoni er ikke noe de dømmer på? Så jeg tok dette under symmetri. ?? Smiley

poenget var bare at jeg tror ikke de fleste styrkeløfterne vil få en bra harmoni da, uansett deff iogmed at dette betyr null for de.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #178 : 28. september 2011, 23:10 »
det viktigste var at dere skjønte hva jg mente:) det virket sånn!:)

 Men etter bygging teller ikke symemetri, størrelse osv 25% vær ca? harmoni er ikke noe de dømmer på? Så jeg tok dette under symmetri. ?? Smiley

poenget var bare at jeg tror ikke de fleste styrkeløfterne vil få en bra harmoni da, uansett deff iogmed at dette betyr null for de.

Nå var det vel ikke dette personen som skrev dette mente heller. Si at Bo andre Bergan hadde satset litt på kroppsbygging, da ville han helt klart vært høyt oppe på listene. Han har jo et veldig bra grunnlag, derfor er det bare positivt ut av det hele. Si at han begynner å jobbe mot kroppsbygging nå, da er han ikke gamle gutten etter 2 år, dermed vil han være ganske stor, om du ser utifra hvordan han ser ut allerede NÅ, UTEN noe form for kroppsbygger trening.. Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Hva er egentlig mulig? Natural kroppsbygging.
« #179 : 28. september 2011, 23:18 »
Fjernet!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!