Skrevet av Emne: Trenger hjelp !!!  (Lest 8931 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Trenger hjelp !!!
« : 19. september 2011, 00:24 »
Hei, visste ikke om ett annet sted å poste denne, men prøver her..

Iallefall, jeg har nå fått valget mellom 2 vgs skoler, jeg fikk en prøve uke på den ene, når jeg har gått på den andre siden sommerferien.
Nå må jeg svare om jeg vil gå på en av dem, problemet er slikt:

På den ene skolen, må jeg gå formgivning som sidefag, ved siden av almenfag, formgivning syns jeg virker helt ok, jeg trenger iallefall almenfag får å få den riktige utdannelsen.
Klassen på den skolen med formgivning er veldig spessiell, jeg får ikke kontakt med noen av dem, utenom 4 vennidner jeg har kjent en god stund.
Jeg har ett godt øye får hu ene, ellers er det ok å gå der, jeg lærer mye der, og kjenner noen rundt på skolen, men er vell mest med de 4 vennindene mine, hehe...

På den andre skolen, der det går over 1000 elever, har jeg fått en konge klasse, jeg digger å være rundt med gode kamerater, men har dårlig kontakt med jentene da, hehe..
Jeg kjenner iallefall 200 av elevene der, så der har jeg alltid noen å være med.
Lærerne er vanskelige der, jeg sliter litt med å lære, men om jeg skjerper meg, kan jeg klare det.

Kort fortalt: Den ene skolen har jeg noen få venner, lærer fort, men kan ikke være med noen andre, fordi alle er spessielle Tongue
Trives helt ok i klassen.

Den andre skolen, har jeg de fleste vennene mine, jeg lærer litt, men har litt vanskelig.
Trives helt konge i den klassen.

Så, hva bør jeg velge Huh

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Trenger hjelp !!!
« #1 : 19. september 2011, 00:27 »
Hei, visste ikke om ett annet sted å poste denne, men prøver her..

Iallefall, jeg har nå fått valget mellom 2 vgs skoler, jeg fikk en prøve uke på den ene, når jeg har gått på den andre siden sommerferien.
Nå må jeg svare om jeg vil gå på en av dem, problemet er slikt:

På den ene skolen, må jeg gå formgivning som sidefag, ved siden av almenfag, formgivning syns jeg virker helt ok, jeg trenger iallefall almenfag får å få den riktige utdannelsen.
Klassen på den skolen med formgivning er veldig spessiell, jeg får ikke kontakt med noen av dem, utenom 4 vennidner jeg har kjent en god stund.
Jeg har ett godt øye får hu ene, ellers er det ok å gå der, jeg lærer mye der, og kjenner noen rundt på skolen, men er vell mest med de 4 vennindene mine, hehe...

På den andre skolen, der det går over 1000 elever, har jeg fått en konge klasse, jeg digger å være rundt med gode kamerater, men har dårlig kontakt med jentene da, hehe..
Jeg kjenner iallefall 200 av elevene der, så der har jeg alltid noen å være med.
Lærerne er vanskelige der, jeg sliter litt med å lære, men om jeg skjerper meg, kan jeg klare det.

Kort fortalt: Den ene skolen har jeg noen få venner, lærer fort, men kan ikke være med noen andre, fordi alle er spessielle Tongue
Trives helt ok i klassen.

Den andre skolen, har jeg de fleste vennene mine, jeg lærer litt, men har litt vanskelig.
Trives helt konge i den klassen.

Så, hva bør jeg velge Huh




Hadde jeg vært deg,  hadde jeg valgt den skolen der du hadde mange venner, men ikke lærte så mye, og prøvd og tatt deg selv litt i nakken og fått med deg mer:)

(hvilken av skolene hadde du prøveuke på?)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Trenger hjelp !!!
« #2 : 19. september 2011, 00:32 »
Hadde prøveuke på den skolen der jeg hadde 4 venninder, kjente noen få der og som jeg kan være på fritia, men det er FÅ, hehe.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Trenger hjelp !!!
« #3 : 19. september 2011, 00:35 »
Velg skolen med masse venner. Få deg dame kan du gjøre i helgene på fest. Å kunne chille med kammerater er gull verdt så velg skolen der du kjenner mange og heller ta deg litt i nakkeskinnet.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Trenger hjelp !!!
« #4 : 19. september 2011, 00:38 »
Er nok sant i det du sier, blir vell lei om jeg bare skal være med 4 venninder hele dagen i 3 år.
får vell prøve å kjøre på med skolen da.. Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Trenger hjelp !!!
« #5 : 19. september 2011, 09:40 »
Du skriver jo ingenting om du har talent for formgivning. Mange velger denne retningen fordi de tror de skal seile lett gjennom utdannelsen. Wink Men faktum er at en faktisk bør velge etter talentet, og ikkje etter hvor hotte damene er.  Wink Har du ingen spesifikke formgivnings-evner, så gi plassen videre. Smiley
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Trenger hjelp !!!
« #6 : 19. september 2011, 12:23 »
Du skriver jo ingenting om du har talent for formgivning. Mange velger denne retningen fordi de tror de skal seile lett gjennom utdannelsen. Wink Men faktum er at en faktisk bør velge etter talentet, og ikkje etter hvor hotte damene er.  Wink Har du ingen spesifikke formgivnings-evner, så gi plassen videre. Smiley

Er helt ok på formgivning, ikke noe stor talent, og det er heller ikke noe jeg vil satse på som ett yrke.
Men jeg er drit lei av skole igrunn, hehe.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Trenger hjelp !!!
« #7 : 19. september 2011, 14:32 »
Bare å droppe ut av skolen med en gang, kun skremselspropaganda og piss som de prøver å trykke inn i hodet ditt.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!