Skrevet av Emne: Dating-dilemma!  (Lest 8556 ganger)

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Dating-dilemma!
« : 19. september 2011, 10:28 »
Eg hater å date! Altså  den typen dating før man er et par.

Eg har fått en del henvendelser på facebook, men eg synes det blir totalt feil å bli vurdert etter ett og annet foto. Det er jo tross alt ikkje utseende som teller, og mitt utseende er jo i tillegg under endring uansett. De som tar kontakt bare etter å ha sett et foto, er vel helst de som er mest opptatt av utseende, eller hur?

For å si det sånn, så er det flere som har tatt kontakt via facebook det siste året. Som oftest er det lettvindt å bare blokkere de, siden de virker useriøse og uinteressante.
Men så er det de som eg ikkje umiddelbart klarer å luke vekk... Det er en her i området som er 10 år eldre enn meg sjøl, som er veldig ivrig på å treffe meg, men eg er litt redd han er like masete i virkeligheten som han virker på nett. Det er en drøss med meldinger fra ham hver gang eg logger på, og det stresser meg veldig. :O Eg er livredd for å begynne å date en som ender opp med å bli masekopp, sms-terrorist, og "hvorfor HAR du ikke svaaaart meg, det har jo gått en halvtime, allerede-type".

Så, dilemmaet er: Er det meg som er for kritisk? Eller bør eg gå etter magefølelsen og bare la vær å møte ham? Eller føler eg det bare sånn fordi eg ikkje liker å date fremmede? AKK!
Har venner eg kan snakke med om sånne ting, men de sier bare "GO FOR IT!" uansett ka argumenter eg måtte ha. Tongue

Noen som har positive erfaringer med folk  de ikkje kjenner som tar kontakt via facebook, med kun noen bilder som grunnlag? 

Liker best å bli likt for personlighet, eg. Smiley
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Dating-dilemma!
« #1 : 19. september 2011, 10:31 »
Hvis en fyr du aldri har møtt før legger igjen et drøss av meldinger hver dag på face'ern din, uten at du viser noen særlig interesse for han, så ville jeg holdt meg unna. Da er han desp deluxe! Virker litt som typen sender gave etter første date for å si det sånn.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Knut M

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 709
  • Honnør: 180
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 709

Sv: Dating-dilemma!
« #2 : 19. september 2011, 10:43 »
Hvis en fyr du aldri har møtt før legger igjen et drøss av meldinger hver dag på face'ern din, uten at du viser noen særlig interesse for han, så ville jeg holdt meg unna. Da er han desp deluxe! Virker litt som typen sender gave etter første date for å si det sånn.


Sier meg enig i dette ja..

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Dating-dilemma!
« #3 : 19. september 2011, 10:45 »
Hvis en fyr du aldri har møtt før legger igjen et drøss av meldinger hver dag på face'ern din, uten at du viser noen særlig interesse for han, så ville jeg holdt meg unna. Da er han desp deluxe! Virker litt som typen sender gave etter første date for å si det sånn.

Ja, eg har jo svart han på noen meldinger, men eg har bare gitt uttrykk for at eg ikkje vet om eg er interessert før eg har møtt han. Siden eg får kvalmebyger av nervøsitet, uansett, når det gjelder tanken på å date vilt fremmede, så kan eg ikkje stole på magefølelsen heller....  :/ Men ja, en gnåle-type er det siste eg trenger.  Må ha en med mega tålmodighet. Haha
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!