Skrevet av Emne: Ekstrem muskelvekst: Suksesshistorie og spørsmål om modifikasjon  (Lest 5933 ganger)

Utlogget bbk.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Jeg er nettop ferdig med ekstrem muskelvekstprgorammet til RYP. Jeg endret ikke noe på programmet, og jeg hadde veldig bra resultater(fra 95 kgx10reps til 110 ca.)

Jeg tenker å kjøre det samme programmet igjen, bare uten kreatin (av nysgjerrighetens skyld) og med andre øvelser. Om noen kan godkjenne, eller til og med kommentere, på programmet under ville jeg satt stor pris på det..

*Grunnen til at jeg kjører mark i stedet for knebøy er at jeg spiller basket og fotball til sammen 5-6 dager i uken, og det ble litt stor påkjenning på knærne med tre knebøyøkter i uka..

Markløft
Benk (m/ manualer)
Chins
Skulderpress (militær kanskje?)
Leg curl (og evt leg hev) *vil dette være mer skånsomt for knærne enn knebøy tror dere?
Bicepscurls
Tricepspress


På forhånd, takk!

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Jeg ville ihvertfall ha byttet ut skulderpress med militærpress siden det er en "større" øvelse Smiley  Kjører RYP selv og kjører ganske likt oppsett som deg.
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Gå til:  

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201964

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191818

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.