Skrevet av Emne: Onani under trening  (Lest 2741 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Onani under trening
« : 20. september 2011, 16:02 »
Hei..

Lurte på om onani har noe effekt på musklene under trening?
leste en plass at det kreves testo når man onanerer til å lage nye sædceller.
Vet hvertfall at det ikke er lurt å gjøre det før da enkelte blir ofte slapp og svakere.

Kanskje et dumt spørsmål men men:)
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Onani under trening
« #1 : 20. september 2011, 16:07 »
Det spørs om du gjør det på deg selv, på noen andre, eller om andre gjør det på deg. Det beste er nok om du onanerer for noen andre, for da slipper du å miste dyrebar testosteron.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Onani under trening
« #2 : 20. september 2011, 16:23 »
Enig. Det skal prøves på neste økt.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Onani under trening
« #3 : 22. september 2011, 02:13 »
En annen smart onanitreningsmetode er å ha med en eller flere kompiser å kjøre supersett. Fungerer som supersett på vanlig måte, men fremfor å bytte øvelse bytter du og komisen(e) på hvem som onanerer hvem. Det mange gjør feil er at de ikke har nok tempo, og har for lange pauser.

Men med korte pauser, høyt tempo og god motivasjon vil du øke testonivåene meget mye og få en umiddelbar økning av muskelmasse de neste ukene.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Onani under trening
« #4 : 22. september 2011, 18:08 »
Blir man ikke veldig støl i penis da med supersett?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Onani under trening
« #5 : 22. september 2011, 19:06 »
Jo, det er en hard treningsform, så man vil nok bli ganske støl de første gangene. Så det er viktig å restituere skikkelig før man begynner på neste treningsøkt, men jo mer man trener, jo mer lærer man om hva man takler uten å bli overtrent. Så kjenn etter at det føles ok, skummelt å bli overtrent.

Samt til slutt er det viktig å IKKE følge dette gode gamle ordtaket:
"Man er ikke med i gjengen, før man runker av strengen!"
Konebanker og totalonanist

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Onani under trening
« #6 : 22. september 2011, 19:17 »
En annen smart onanitreningsmetode er å ha med en eller flere kompiser å kjøre supersett. Fungerer som supersett på vanlig måte, men fremfor å bytte øvelse bytter du og komisen(e) på hvem som onanerer hvem. Det mange gjør feil er at de ikke har nok tempo, og har for lange pauser.

Men med korte pauser, høyt tempo og god motivasjon vil du øke testonivåene meget mye og få en umiddelbar økning av muskelmasse de neste ukene.

Dette høres ut som et program som kan gi sinnsyke økninger i muskelmasse og hardhet. Men er det ikke bedre å kjøre droppsett isteden for supersett? Man bruker jo trossalt den samme muskelgruppen hele tiden når man kjører supersett med onani.

Å kjøre hardt med droppsett derimot vil løse dette problemet ettersom man kan begynne med den største og tyngste og derifra jobbe seg nedover til den minste etterhvert som man nærmer seg utmattelse.

Kjører man dette opplegget minimum 3 ganger i uka ser jeg ikke helt behovet for ytterligere stimuli, og trådstarter man med letthet endre overskriften til Onani istedenfor trening.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Onani under trening
« #7 : 22. september 2011, 19:21 »
Det spørs om du gjør det på deg selv, på noen andre, eller om andre gjør det på deg. Det beste er nok om du onanerer for noen andre, for da slipper du å miste dyrebar testosteron.

Må være derfor Jan Thomas er i såpass bra form.

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: Onani under trening
« #8 : 22. september 2011, 23:48 »
Dette høres ut som et program som kan gi sinnsyke økninger i muskelmasse og hardhet. Men er det ikke bedre å kjøre droppsett isteden for supersett? Man bruker jo trossalt den samme muskelgruppen hele tiden når man kjører supersett med onani.

Å kjøre hardt med droppsett derimot vil løse dette problemet ettersom man kan begynne med den største og tyngste og derifra jobbe seg nedover til den minste etterhvert som man nærmer seg utmattelse.

Kjører man dette opplegget minimum 3 ganger i uka ser jeg ikke helt behovet for ytterligere stimuli, og trådstarter man med letthet endre overskriften til Onani istedenfor trening.

Glemte å si det, men man bytter jo mellom venstre og høyre på supersettene. Eventuelt bytter man hvem penis man drar i. Har testet litt droppsett også, men følte at melkesyra kom i veien for prestasjonene, og at supersett var bedre hvertfall for min del. Uansett er det jo bare å gjøre individuelle tilpasninger for å gjøre så opplegget passer deg som person best mulig. Man må prøve og feile litt, det er en del av gamet.
Konebanker og totalonanist

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!