Skrevet av Emne: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?  (Lest 12677 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #15 : 28. september 2011, 08:54 »
Jeg har prøvd krav maga, taekwondo, og kickboxing. Jeg syns ikke noen av de er noe spesielt gode kampsporter, men det spørs helt på hvor i landet du bor som nevnt ovenfor. Jeg syns MMA har en greit utvikling og fungerer veldig bra, ved siden av dette kan du trene litt selv også, det er jo bare fantasien som stopper deg.....

Krav maga er da ingen kampsport...

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #16 : 28. september 2011, 12:11 »
Hæ..?!? 
ANBEFALER HJELM MED NESEBØYLE, SÅ SLIPPER DU Å FÅ STYGG NASE RESTEN AV LIVET.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #17 : 28. september 2011, 12:30 »
Kickboxing, da det vil lære deg å ta imot juling.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget waalern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #18 : 28. september 2011, 16:00 »
Hæ..?!? 

He he, enig med du.... Hæ....

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #19 : 28. september 2011, 20:42 »
ANBEFALER HJELM MED NESEBØYLE, SÅ SLIPPER DU Å FÅ STYGG NASE RESTEN AV LIVET.
STORE BOKSTAVER STRIDER IKKE I MOT DET FAKTUM AT DU ER PÅ BÆRTUR... Wink

Du har vel aldri holdt på med boksing eller kb du...?
Jeg har aldri noensinne sett hjelm med nesebøyle i noen av delene,og kommer lite trolig til å gjøre det i fremtiden heller.(Jeg har faktisk sett bruk av visir etter neseskade,men thats it..) 
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #20 : 28. september 2011, 20:53 »
STORE BOKSTAVER STRIDER IKKE I MOT DET FAKTUM AT DU ER PÅ BÆRTUR... Wink

Du har vel aldri holdt på med boksing eller kb du...?
Jeg har aldri noensinne sett hjelm med nesebøyle i noen av delene,og kommer lite trolig til å gjøre det i fremtiden heller.(Jeg har faktisk sett bruk av visir etter nese skade,men thats it..) 

Hjelm med nesebøyle har jeg faktisk aldri sett i bruk, forøvirg ikke godkjent utstyr heller.. Vil heller anbefale en vanlig hjelm og en ekstra innsats på trening i forhold til unnvikelser og forflyttninger.. Smiley

Utlogget Lillefighter

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 649
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 649

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #21 : 28. september 2011, 21:19 »
Hjelm med nesebøyle har jeg faktisk aldri sett i bruk, forøvirg ikke godkjent utstyr heller.. Vil heller anbefale en vanlig hjelm og en ekstra innsats på trening i forhold til unnvikelser og forflyttninger.. Smiley
Eller eventuelt en bedre guard..  Smiley
"I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark."
Muhammad Ali


Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #22 : 28. september 2011, 21:44 »
Eller eventuelt en bedre guard..  Smiley
Jepp, den enkle er ofte det beste.. Smiley

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #23 : 28. september 2011, 22:12 »
STORE BOKSTAVER STRIDER IKKE I MOT DET FAKTUM AT DU ER PÅ BÆRTUR... Wink

Du har vel aldri holdt på med boksing eller kb du...?
Jeg har aldri noensinne sett hjelm med nesebøyle i noen av delene,og kommer lite trolig til å gjøre det i fremtiden heller.(Jeg har faktisk sett bruk av visir etter neseskade,men thats it..) 
Er du helt jævla tilbakestående? Hvis du ikke har kapasitet til å uttrykke deg i mer enn ett enstavelsesord, så gidder jeg selvfølgelig ikke å gi deg noen utdypende forklaring.
HÆ skal alltid besvares med store bokstaver, siden mottaker tydeligvis er tilbakestående og tunghørt.

Jeg har drevet med boksing.

Hvis du ikke har observert at boksere knekker nesen, så er det noe galt med deg..men det har vi vel allerede bekreftet.

http://www.youtube.com/watch?v=jl_4vQl4uqY#noexternalembed

10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #24 : 28. september 2011, 22:17 »
Hjelm med nesebøyle har jeg faktisk aldri sett i bruk, forøvirg ikke godkjent utstyr heller.. Vil heller anbefale en vanlig hjelm og en ekstra innsats på trening i forhold til unnvikelser og forflyttninger.. Smiley
Utrolig hvor mange fjomper det finnes her. Er du 16år?

Wladimir Klitschko burde altså gjort en bedre innsats på trening i forhold til unnvikelse og forflytninger?  Fint at du belærer oss med din dyptgående innsikt.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #25 : 28. september 2011, 22:26 »
Utrolig hvor mange fjomper det finnes her. Er du 16år?

Wladimir Klitschko burde altså gjort en bedre innsats på trening i forhold til unnvikelse og forflytninger?  Fint at du belærer oss med din dyptgående innsikt.

Legg på 20 år så nærmer du deg..
Det jeg sa var at jeg ikke har sett noen bruke hjelm med nesebøyle. Det er heller ikke godkjent hodebeskyttelse.. Å anbefale en som vil begynne å skaffe seg en sådan er bare tull..
Nå har jeg selvfølgelig ikke vært innom alle klubbene her i landet, men med tanke på at jeg er instruktør i kb og vært med rundt på en god del stevner her i landet i det minste og aldri har sett en slik anretning i bruk følte jeg at jeg i det minste kunne ytre min mening...

vennlig hilsen fjompen..

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #26 : 28. september 2011, 22:39 »
Legg på 20 år så nærmer du deg..
Det jeg sa var at jeg ikke har sett noen bruke hjelm med nesebøyle. Det er heller ikke godkjent hodebeskyttelse.. Å anbefale en som vil begynne å skaffe seg en sådan er bare tull..
Nå har jeg selvfølgelig ikke vært innom alle klubbene her i landet, men med tanke på at jeg er instruktør i kb og vært med rundt på en god del stevner her i landet i det minste og aldri har sett en slik anretning i bruk følte jeg at jeg i det minste kunne ytre min mening...
Det at du har så mye erfaring gjør det bare enda mer idiotisk at du tror man kan trene seg unna en knekt nese.

Har trådstarter gitt uttrykk for at han vil han noen form for proff-karriere? Det virker som dette er noe han vil teste ut, og at han ønsker litt praktisk trening med forsvar. Å ofre nesen sin for noe slikt, er kanskje like idiotisk som deg.
Det beste er selvfølgelig å kjøpe en skikkelig hjelm. Det er ingen som nekter deg å bruke beskyttelse under trening; det er derfor uvesentlig hva som er godkjent å brukes i kamp. Hvis han bestemmer seg for å bli aktiv, så er det bare å bytte ut hjelmen med en som er godkjent.

Andreas Evensen trener med samme hjelm som på youtube-klippet. Du bør stikke og gi han noen tips..mr instuktør.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #27 : 28. september 2011, 22:44 »
Det at du har så mye erfaring gjør det bare enda mer idiotisk at du tror man kan trene seg unna en knekt nese.

Har trådstarter gitt uttrykk for at han vil han noen form for proff-karriere? Det virker som dette er noe han vil teste ut, og at han ønsker litt praktisk trening med forsvar. Å ofre nesen sin for noe slikt, er kanskje like idiotisk som deg.
Det beste er selvfølgelig å kjøpe en skikkelig hjelm. Det er ingen som nekter deg å bruke beskyttelse under trening; det er derfor uvesentlig hva som er godkjent å brukes i kamp. Hvis han bestemmer seg for å bli aktiv, så er det bare å bytte ut hjelmen med en som er godkjent.

Andreas Evensen trener med samme hjelm som på youtube-klippet. Du bør stikke og gi han noen tips..mr instuktør.


Det er nok stor forskjell på en nybegynner trening og treningene til Evensen.. Fra 2005 til nå har vi ikke hatt en knekt nese i klubben vår, heller ikke på stevner så jeg kan ikke se behovet for en slik hjelm uansett hva du mener. Forøvrig så skjønner jeg ikke helt hvorfor du hisser deg opp så veldig..

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #28 : 28. september 2011, 22:58 »
Det er nok stor forskjell på en nybegynner trening og treningene til Evensen.. Fra 2005 til nå har vi ikke hatt en knekt nese i klubben vår, heller ikke på stevner så jeg kan ikke se behovet for en slik hjelm uansett hva du mener. Forøvrig så skjønner jeg ikke helt hvorfor du hisser deg opp så veldig..
Jeg hisser meg opp fordi du, og flere andre her, gir helt tilbakestående råd. Hvis dere ikke har noe mer fornuftig å komme med, så bør dere bare la være å si noe.

En nybegynner er vel den med mest behov for beskyttelse.

Det er helt meningsløst å diskutere med deg hvis du faktisk mener at det ikke er en fare for å knekke nesen innen boksing. Alle jeg kjenner med en aktiv karriere har knekt nese, så statistikken din er ganske uvesentlig.

Tips: Google bokseklubbene som finnes i landet, og se på bilder av utøverne.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Kali, Taekwondo eller Kickboxing?
« #29 : 28. september 2011, 23:05 »
Jeg hisser meg opp fordi du, og flere andre her, gir helt tilbakestående råd. Hvis dere ikke har noe mer fornuftig å komme med, så bør dere bare la være å si noe.

En nybegynner er vel den med mest behov for beskyttelse.

Det er helt meningsløst å diskutere med deg hvis du faktisk mener at det ikke er en fare for å knekke nesen innen boksing. Alle jeg kjenner med en aktiv karriere har knekt nese, så statistikken din er ganske uvesentlig.

Tips: Google bokseklubbene som finnes i landet, og se på bilder av utøverne.

Hvor spør trådstarter om hvordan nesa vil se ut?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!