Skrevet av Emne: |LoggInn| 100 i benk... Benkpress og militærpress side 12  (Lest 28164 ganger)


Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Sv: |LoggInn| 100 i benk... Knebøyfilm side 10
« #166 : 16. april 2012, 01:20 »
Har ikke trent de siste dagene, det skyldes for det meste hotellmøter rundt omkring, lillehammer osv. Startet med business som forhåpentligvis gir avkastning med litt hardt arbeid.

Blir trening på tirsdag. Hard benk, militærpress og dips. Regner med å klare 4x90 kg i benk, kanskje 2 sett til og med. Det hadde vært morro. Skal prøve meg på et program av dietmar jeg fikk av amadon, så da blir det benk med stopp. Tror jeg venter til etter russetida med dette, for formen blir nok ikke god med all alkoholen som følger med treffene.

Laster opp en film av 4x60kg militærpress snart.

http://www.youtube.com/watch?v=BOgpKAN44sM#noexternalembed

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: |LoggInn| 100 i benk... Knebøyfilm side 10
« #167 : 18. april 2012, 06:21 »
Hvilken business? Og hvor gammal er du? Grin
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: |LoggInn| 100 i benk... Knebøyfilm side 10
« #168 : 18. april 2012, 11:59 »
Har ikke trent de siste dagene, det skyldes for det meste hotellmøter rundt omkring, lillehammer osv. Startet med business som forhåpentligvis gir avkastning med litt hardt arbeid.

Blir trening på tirsdag. Hard benk, militærpress og dips. Regner med å klare 4x90 kg i benk, kanskje 2 sett til og med. Det hadde vært morro. Skal prøve meg på et program av dietmar jeg fikk av amadon, så da blir det benk med stopp. Tror jeg venter til etter russetida med dette, for formen blir nok ikke god med all alkoholen som følger med treffene.

Laster opp en film av 4x60kg militærpress snart.

http://www.youtube.com/watch?v=BOgpKAN44sM#noexternalembed

Tommel opp!
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Sv: |LoggInn| 100 i benk... Knebøyfilm side 10
« #169 : 18. april 2012, 12:11 »
Hvilken business? Og hvor gammal er du? Grin

Businessen er foreløpig "hemmelig". Hadde du vært med hadde du forstått hvorfor. Er ikke noe ulovligheter, men med tanke på selskapets framtid kan jeg ikke snakke om det på nettet. Er 18, fyller 19 i juli  Smiley

Tommel opp!
Smiley.. Prøvde meg på benk med stopp. 90 var tungt, men føltes greit. 95 var ganske tungt. Laster opp film nå, skal bare redigere de sammen først.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: |LoggInn| 100 i benk... Knebøyfilm side 10
« #170 : 18. april 2012, 12:17 »
Businessen er foreløpig "hemmelig". Hadde du vært med hadde du forstått hvorfor. Er ikke noe ulovligheter, men med tanke på selskapets framtid kan jeg ikke snakke om det på nettet. Er 18, fyller 19 i juli  Smiley
 Smiley.. Prøvde meg på benk med stopp. 90 var tungt, men føltes greit. 95 var ganske tungt. Laster opp film nå, skal bare redigere de sammen først.

Spennende Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Da var første økta med all benk utført med stopp unnagjort. Var for å teste styrken med den lille pausa på kassa. Ble en god del tyngre, måtte gå ned 5 kg på 4x4 seriene.
Tror jeg skal blande mellom å bruke og ikke bruke stopp til russetiden er over. Jeg føler ikke for å satse 100% på noe nå siden russetida ødelegger flyten.

Benkpress
10xStang
10x40 kg
10x50 kg
4x70 kg  Alt herfra ble utført med stopp
2x80 kg
1x90 kg
1x95 kg
4x82,5 kg
4x82,5 kg
4x82,5 kg
4x82,5 kg

Militærpress
2x50 kg
4x60 kg
4x57,5 kg
5x5 kg

Hantelflyes
6x20 kg
8x20 kg
8x20 kg

Dips
10xBW+10 kg
9xBW+10 kg

Vet ikke hvorfor, men ble så dårlig dips at jeg droppa siste settet. Tror jeg skal droppe flyes så jeg bruker alle kreftene på baseøvelser.
Ellers var benken helt grei. Umulig for meg å si om jeg hadde en god dag eller ikke siden jeg aldri har kjørt ei hel økt med stopp før, men med maks på 102,5 uten stopp håper jeg 95 kg med stopp er godkjent. Forøvrig ligger ikke stanga helt død på kassa, den har en liten bevegelse hele tiden men siden jeg er så tynn er det vanskelig å få kontakt med kassa uten at stanga beveger seg.
Ble jævlig glad over militærpressen. Den som er på filmen under her er fra forrige pressøkt, men den jeg gjorde under denne økta var mye bedre. Jeg pressa repp nr.4 mye lettere nå enn da. Gledelig!

http://www.youtube.com/watch?v=aB19ply4XlQ#noexternalembed&context=C45f788aADvjVQa1PpcFOLnIWW4QU1UNPoyEYNa53dUVDL7cdMFVc=

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Teknikk angående benken mottas med takk  Smiley

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Teknikk angående benken mottas med takk  Smiley

Jeg syns du utfører både militærpress og benkpress veldig bra. Ble faktisk meget overrasket over benkpressen, syns du presset det helt greit opp. Du har en ganske solid skulder-styrke også. Angående russetiden, så syns jeg du skal gjøre det så godt du kan.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Jeg syns du utfører både militærpress og benkpress veldig bra. Ble faktisk meget overrasket over benkpressen, syns du presset det helt greit opp. Du har en ganske solid skulder-styrke også. Angående russetiden, så syns jeg du skal gjøre det så godt du kan.
Takk for det  Smiley.. Jeg har kjørt militærpress fast rundt 2 år, det har hjulpet veldig på skulderstyrken.
Ser jeg glemte å redigere inn kg på benkløftene. Kan laste opp en annen versjon en annen gang.
Hvis du tror det går greit så kan jeg sikkert prøve det. Problemet er at jeg ikke har skjorte eller gummistrikk. Er det mulig å gjennomføre programmet noenlunde uten annet enn kloss?

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Takk for det  Smiley.. Jeg har kjørt militærpress fast rundt 2 år, det har hjulpet veldig på skulderstyrken.
Ser jeg glemte å redigere inn kg på benkløftene. Kan laste opp en annen versjon en annen gang.
Hvis du tror det går greit så kan jeg sikkert prøve det. Problemet er at jeg ikke har skjorte eller gummistrikk. Er det mulig å gjennomføre programmet noenlunde uten annet enn kloss?


Jada, ikke noe problem det. Bare å bruke det man har og gjøre det beste ut av det.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Jada, ikke noe problem det. Bare å bruke det man har og gjøre det beste ut av det.
K. Skal jeg da droppe sett med drakt og strikk?

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

K. Skal jeg da droppe sett med drakt og strikk?

Har du ikke mulighet til å kjøpe inn en strikk? Eller om senteret kjøper inn? Drakta kan du droppe.

http://www.kappi.no/
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Har du ikke mulighet til å kjøpe inn en strikk? Eller om senteret kjøper inn? Drakta kan du droppe.

http://www.kappi.no/
Jeg kan kjøpe strikk etter russetiden hvis det ikke blir for dyrt. Skal tross alt på folkehøyskole etter sommerferien, så må spare opp det jeg kan. Hvor mye koster det for en strikk som passer til mitt bruk? Jeg har ikke peiling på slikt.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Jeg kan kjøpe strikk etter russetiden hvis det ikke blir for dyrt. Skal tross alt på folkehøyskole etter sommerferien, så må spare opp det jeg kan. Hvor mye koster det for en strikk som passer til mitt bruk? Jeg har ikke peiling på slikt.

Les litt inne på "Kappi" siden, der står det ganske greit forklart Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!