Skrevet av Emne: Usikker til mengde proteinpulver  (Lest 1297 ganger)

Utlogget Mazlic

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Usikker til mengde proteinpulver
« : 26. september 2011, 09:44 »
Skjønner meg ikke helt på det styret med mengde proteinpulver de dagene man trener og de dagene man ikke trener.
Var i Sverige her om dagen og kjøpte meg proteinpulver med lite carbs og mye proteiner ettersom jeg skal ned i vekt samtidig.

noen formening eller erfaringer med denne type proteinpulver? http://www.google.no/imgres?q=whey+class%2B&um=1&hl=no&tbs=isz:l&tbm=isch&tbnid=QYnyidg9v5jVpM:&imgrefurl=http://shop.losgallos.se/sv/vara-varumarken/dalblads-nutrition-3/whey-class-4kg.html%3Fid%3D17877%26art%3D8835074&docid=ORbXaZW9zwu1yM&itg=1&w=1772&h=1531&ei=KSyATuqeG8zCtAbY34kV&zoom=1&biw=1440&bih=695&iact=rc&dur=100&page=1&tbnh=141&tbnw=166&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=119&ty=83

Iallefall, jeg har fått beskjed av noen kamerater at det man skal blande, er vekta si delt på 2 i mengde gram med pulver. feks hvis du veier 80 kg så skal du ha 40g med pulver. er dette riktig? trenger hjelp! Smiley

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Usikker til mengde proteinpulver
« #1 : 26. september 2011, 10:04 »
Ugh..

Det finnes ingenting som er "riktig" eller "feil". Proteinpulver er et kosttilskudd man bruker til å øke det daglige proteininntaket, hvor mye du skal bruke da avhenger jo selvfølgelig av............ hvor mye du trenger. Ta å bare les på boksen hva de anbefaler du siden du tydligvis ikke har peiling på hva du driver med haha..
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Mazlic

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Usikker til mengde proteinpulver
« #2 : 26. september 2011, 12:20 »
Ugh..

Det finnes ingenting som er "riktig" eller "feil". Proteinpulver er et kosttilskudd man bruker til å øke det daglige proteininntaket, hvor mye du skal bruke da avhenger jo selvfølgelig av............ hvor mye du trenger. Ta å bare les på boksen hva de anbefaler du siden du tydligvis ikke har peiling på hva du driver med haha..

Nei hehe Tongue det står på boksen at jeg skal ta 1 dl pulver og 2 dl vann/melk 2-3 ganger om dagen. men ifølge andre så er ikke det så veldig mye eller noe lignende Tongue så er litt usikker se Smiley

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!