Skrevet av Emne: Doping og aksept. Vår feil?  (Lest 120209 ganger)

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #105 : 03. oktober 2011, 19:18 »
Jeg skulle likt å se noen tall på at det er bolen som gjør bolerne mer voldelige, om de i det hele tatt er mer voldelige enn den øvrige befolkningen.
Trenger ikke tall for det, vi forskere som har spessialisert seg på området som sier det.
Vært mye av det i farvannet av Utøya.

Sitat
På den annen side øker risikoen for å bli slått ned av en som er sint også, eller redd, eller misforstår situasjonen, eller som er full, eller voldelig, eller psykisk syk, osv. Man kan, men man burde ikke etterstrebe å gjøre potensielt farlige ting ulovlig fordi de KAN ende opp i en ulovlig handling.
Så da er det greit å fyllekjøre da?

Sitat
Jeg regner med at du er for å kriminalisere alkohol utifra eksemplene dine?
Nei, men hvis det var ulovelig ville jeg ikke gått inn for å legalisere det.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #106 : 03. oktober 2011, 19:18 »
Tilbud : Pakke med kreatin, protein og bol. Pakkepris med bol til halvparten av normal pris. Link til instruksjon følger med. Aldersgrense : 15 år (vi er den ansvarsfulle nettbutikken). Løp og kjøp !

Se her ja, her får man både billig vare med kvalitetskontroll og bruksanvisning. Må da være bedre enn å kjøpe noe som ble lagd i kjellern til noen av ballene til en russer, som attpåtil er dyrt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #107 : 03. oktober 2011, 19:20 »
Hvor mange er det ikke som absolutt skal ha "det ulovlige tilskuddet fra USA" og lignende? Er det ulovlig må det være bra ikke sant. Bra og spennende.
Ja, og vanskelig å få over grensa. Så vanskelig at mange ikke gidder å prøve det i frykt av å miste pengene sine. LES: jack3d
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #108 : 03. oktober 2011, 19:20 »
Så da er det greit å fyllekjøre da?

Om man klarer det, samtidig som man kjører ansvarsfullt og sikkert så ja. Kriteriet burde være at man kjører trygt, ikke om man er edru. Men nå er det altså ulovlig så oppfordrer ingen til å gjøre det.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #109 : 03. oktober 2011, 19:22 »
Ja, og vanskelig å få over grensa. Så vanskelig at mange ikke gidder å prøve det i frykt av å miste pengene sine. LES: jack3d

Da er det vel bare et spørsmål om tid før det blir et svart marked for dette produktet også.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #110 : 03. oktober 2011, 19:23 »
Se her ja, her får man både billig vare med kvalitetskontroll og bruksanvisning. Må da være bedre enn å kjøpe noe som ble lagd i kjellern til noen av ballene til en russer, som attpåtil er dyrt.

Så da blir det færre som bruker bol ?
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #111 : 03. oktober 2011, 19:26 »
Om man klarer det, samtidig som man kjører ansvarsfullt og sikkert så ja. Kriteriet burde være at man kjører trygt, ikke om man er edru. Men nå er det altså ulovlig så oppfordrer ingen til å gjøre det.
At å kjøre bil i rusa tilstand er ulovlig sørger garantert for at færre ulykker intreffer.
Hvis du trenger kildehenvisninger til forskingsrapporter for å godta det, så er ganske mørkt.

På lik linje vil færre trøkkere bidra til mindre vold. Jeg er pro-laif og liker å ha tenna i behold, derfor vil jeg ikke at folk skal bole.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #112 : 03. oktober 2011, 19:26 »
Så da blir det færre som bruker bol ?

Trolig, om heroin, hasj osv. er representativt for AAS.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #113 : 03. oktober 2011, 19:52 »
Nei, men hvis det var ulovelig ville jeg ikke gått inn for å legalisere det.

Å bruke AAS er ikke ulovlig. Jeg hadde ikke hatt noe imot at AAS ble forbudt, men det blir dobbelmoralistisk å forby det uten å samtidig forby alkohol. Det er liten tvil om hvilket av stoffene som fører til størst utgifter for samfunnet, størst helseskader og mest vold. At mange misbruker noe, betyr ikke at det er ok. Alkoholmisbruk er ett mye større problem enn steroidmisbruk. Det hender jeg tar meg ett glass vin og en drink, men jeg ofrer det gjerne for å få ett samfunn med langt mindre vold og faenskap.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #114 : 03. oktober 2011, 20:09 »
At å kjøre bil i rusa tilstand er ulovlig sørger garantert for at færre ulykker intreffer.
Hvis du trenger kildehenvisninger til forskingsrapporter for å godta det, så er ganske mørkt.

På lik linje vil færre trøkkere bidra til mindre vold. Jeg er pro-laif og liker å ha tenna i behold, derfor vil jeg ikke at folk skal bole.

Som jeg spurte i stad:  Er du for kriminalisering av alkohol? om svaret fortsatt er nei kan du ikke mene det du skriver her.

EDIT: Jeg er ikke uenig i at å kjøre under alkoholpåvirkning øker sjansen for å skade seg selv eller andre. Men, en person kan fint klare å kjøre trygt med en gitt promille, en annen vil krasje innen bilen har kjørt ti meter. Samtidig kan en helt edru fyr være enda farligere på veien av helt andre grunner. Med dagens  policy vil påvirkede, uavhengig av trygg/utrygg kjøring bli straffet for dette. Med en slik policy vil også folk tenke at det er greit å kjøre siden man ikke er full, men ikke tenke over at man kan utgjøre en fare på grunn av for eksempel søvnmangel. Man vil med andre ord omdirigere folk fra å ta overveide beslutninger, til å isteden sjekke Norges lover før man setter seg i bilen. Dette vil igjen smitte over i andre deler av livet.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #115 : 03. oktober 2011, 20:16 »
Trolig, om heroin, hasj osv. er representativt for AAS.

Det tror jeg ikke det er. Kanskje setter folk igang med heroin o.l. for å trippe (i alle ordets betydninger), men med steroider så er jo poenget å bygge opp muskler, ikke å gjøre et eller annet sinnsykt. Så om du skulle ha rett når det gjelder narkotika tror jeg likevel ikke noe på at det samme gjelder steroider. Dessuten så skulle jeg likt å se hva som hadde skjedd hvis 7-Eleven begynte å selges Cannabis, pølse og brus som meny, med vanlig markedsføring. Og så videre.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #116 : 03. oktober 2011, 20:22 »
Dessuten så skulle jeg likt å se hva som hadde skjedd hvis 7-Eleven begynte å selges Cannabis, pølse og brus som meny, med vanlig markedsføring. Og så videre.


Det hadde nok vært lite pølser da de med matkick ville hengt rundt disken hele dagen :p Og lite slossing da ingen gidder Cheesy
Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #117 : 03. oktober 2011, 20:29 »
Det tror jeg ikke det er. Kanskje setter folk igang med heroin o.l. for å trippe (i alle ordets betydninger), men med steroider så er jo poenget å bygge opp muskler, ikke å gjøre et eller annet sinnsykt. Så om du skulle ha rett når det gjelder narkotika tror jeg likevel ikke noe på at det samme gjelder steroider.

Godt mulig.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #118 : 03. oktober 2011, 20:55 »
Alkoholmisbruk er ett mye større problem enn steroidmisbruk. Det hender jeg tar meg ett glass vin og en drink, men jeg ofrer det gjerne for å få ett samfunn med langt mindre vold og faenskap.

Skal du forby sex også? Må jo fjerne alt som fører til voldtekter, sjalusi, vold og annet tøv, som sex medfører.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Doping og aksept. Vår feil?
« #119 : 03. oktober 2011, 21:02 »
Skal du forby sex også? Må jo fjerne alt som fører til voldtekter, sjalusi, vold og annet tøv, som sex medfører.

Riktig det. Selv om de fleste kan nyte sex uten å bli voldelige eller spre sykdommer, er det alltid noen som finner på noe tull. Det tryggeste er å forby sex. Da skåner vi også de som vanligvis ikke får seg noe også, for da får jo ingen seg noe!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!