Skrevet av Emne: Kan noen sette opp et veldig bra treningsprogram for meg?  (Lest 779 ganger)

Utlogget Ole Andrè

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Hei.

Jeg er en gutt på 14 år (15 i oktober), jeg veier 55 kilo, 170 høy. Jeg lurte derfor på om dere kunne sette opp et veldig bra treningsprogram for meg?
Det jeg har av utstyr er: Benk som er kjøpt nylig med 80 Kg vekter som fulgte med, 2 håndvekter og curlstang.
Poenget mitt er at jeg vil bli sterkere, få sixpack, få store triceps og biceps og begynne og spise mer i nå som jeg skal begynne og trene. Jeg skal trene alle dager i uken med alt utstyret, men med selvfølgelig dager med pause slik at musklene skal få bygge seg opp.

Jeg håper nå at dere kunne ha kommet med et veldig godt treningsprogram som jeg skal bruke i en 4-5 ukers periode og om dere kunne satt opp et treningsprogram som jeg kan også bruke etter denne perioden med det utstyret jeg har. biggrin

Jeg sier bare tusen hjertelig takk for alle råd og hjelp på forhånd.

Mvh

Ole Andrè Smile

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
Først og fremst vil jeg at du skal skrive at det viktigste for deg er å få best mulig fremgang, ikke å få best mulig fremgang under forbehold om at du også får lov til å trene 7 dager i uka (benk hver gang) og selvsagt maxe så ofte det passer den uerfarne sjelen din.

" Jeg skal trene alle dager i uken med alt utstyret, men med selvfølgelig dager med pause slik at musklene skal få bygge seg opp."

Jush... dette var jo logisk *_*
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Ole Andrè

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Først og fremst vil jeg at du skal skrive at det viktigste for deg er å få best mulig fremgang, ikke å få best mulig fremgang under forbehold om at du også får lov til å trene 7 dager i uka (benk hver gang) og selvsagt maxe så ofte det passer den uerfarne sjelen din.

" Jeg skal trene alle dager i uken med alt utstyret, men med selvfølgelig dager med pause slik at musklene skal få bygge seg opp."

Jush... dette var jo logisk *_*


Visst du ike syntes dte var logisk så kan du jo komme med tips til meg da. Jeg er jo helt nybegynner!

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

Velkommen til forumet, Ole A!
Hvis du trykker på "du har meldinger" øverst på siden, så har jeg sendt deg et PM Smiley

Utlogget Ole Andrè

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 49
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 49

Velkommen til forumet, Ole A!
Hvis du trykker på "du har meldinger" øverst på siden, så har jeg sendt deg et PM Smiley

Takk for at du sa velkommen til meg Smile biggrin
Jeg skal se på meldingen nå Smile

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!