Skrevet av Emne: Norges Sterkeste Mann 2012  (Lest 186689 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #240 : 19. desember 2011, 18:00 »
Hei alle sammen.

Vil bare få skyte inn et par poeng. For det første er det helt nødvendig å ha med samarbeidspartnere om vi skal kunne lande stevne.
Ser ikke alt rent og pent ut i TV ruta blir nok NSM ikke å finne på tv fremover. Om noen skulle tro at det er en lett jobb bør dere tenke dere om 2 og 3 ganger. En ting er å sitte på nett å mene en veldig masse, men prøv å være med meg på jobb en uke skulle dere fått sett. Å få alt på plass stevnedagen er ikke mye jobb, det er alt som skjer i forkant som er jobben. Selv om ikke alle tror det, jobber jeg mye med at nsm skal bli bedre. Heldigvis har jeg fått med meg en partner;: Bjørnar Sedal. Med ham har vi fått løfta oss mange hakk. Han har sin bakgrunn i mediasalg, for jeg ville ikke ta med en til fra mitt miljø, det hadde bare blitt å ta med en som vet mindre om det samme som meg.
Setter utrolig pris på dere som følger strongmann her på nettet og faktisk kommer på stevne. Men er lei av de som kan alt, kritiserer, og aldri har vært å sett på engang. De skriver alltid ettertpå unnskyldninger om hvorfor de ikke kom, som: «Bikkja hadde infulensa, rakk ikke toget, huset brant ned osv osv MEN til nesteår da skal jeg komme 100% sikkert lol «
Og for å komme tilbake til sponsorer: Et år tilbød jeg alle som kunne ordne med et møte med en sponsor 40 % av summen som det ev. ga. Kun 2 stk klarte å sette meg i kontakt med noen; Arild, og Lars. Selv om dette heller ikke bar frem, var det i allefall et forsøk.
Når vi er i møter nå må vi ha med en konkret plan på hvordan deres fima skal synes best, derfor er det vanskelig på nåværendetidspunkt å sette opp et stevne før hovedaktørene faller på plass.
 Dette er ikke ment som suttring, ville bare forklare hvorfor jeg ikke kaster meg inn i diskusjoner om øvelser. SElv om jeg skulle ønske at det var så lett forex. bare gå inn på Tine og få 400 liter melk og over 100 000,- kr.
Og til slutt må jeg takke PF som har stilt opp i tykt og tynnt, uten dem hadde vi ikke kunne hat NSM et par ganger.

MVH Svend.

PS ! En liten kuriositet: Jeg stilte i over 150 proffstevner, og fikk sjelden greie på øvelser før siste uke. Hadde kun hjemmebane 1 gang (Nordens Sterkeste Mann 2005) var i WSM finale 9 ganger, 3 pallplasser, 4 ganger på pallen på Europas Sterkeste, og på pallen over 50 % av alt jeg deltok i. Ikke for å skryte, men for å understreke at ingen skal være redde for at NSM ikke blir bra.


MVH Svend Viking Karlsen

Slapp av sjef, vi setter alle pris på det du gjør  Wink.
Ps: Var der, og kommer til å være der. Hvor "der"? På årets begivenhet selvsagt, Startrek Convention... Neida, nsm  Grin
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #241 : 19. desember 2011, 20:07 »
Lars Rørbakken er også nede på rundt 120 kg nå da Tongue Bare lav vektere i årets nsm !!  woot hehe ^^
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #242 : 19. desember 2011, 20:12 »
Lars Rørbakken er også nede på rundt 120 kg nå da Tongue Bare lav vektere i årets nsm !!  woot hehe ^^

Lars veier 127 kg nå Smiley
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #243 : 19. desember 2011, 20:13 »
http://www.billettservice.no/event/norges-sterkeste-mann-2012-billetter/TAR1205

Er lagt ut billetter nå!
Ett praktisk spørsmål, bare tok å valgte 2billetter og da kom det opp A1 FELT B, men det er ikke noe bilde over hvor det er. Noen som har bilde over plasseringene eller er det fritt villt?

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #244 : 19. desember 2011, 20:17 »
Se facebook-statusen hans.
Hva tenker du om det? Kan han matche Aune på såpass lav kroppsvekt?

Edit: Beklager dobbelposting

han veier 130kg nå, har veddemål om 120kg til 2.januar.

han skal ikke delta på nsm i år.. Damnit!

tar ikke aune på 120kg kroppsvekt nei, men trener han seg opp 2-3 mnd'er før nsm tar han han nok :p arild er freak.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #245 : 19. desember 2011, 20:18 »
http://www.billettservice.no/event/norges-sterkeste-mann-2012-billetter/TAR1205

Er lagt ut billetter nå!
Ett praktisk spørsmål, bare tok å valgte 2billetter og da kom det opp A1 FELT B, men det er ikke noe bilde over hvor det er. Noen som har bilde over plasseringene eller er det fritt villt?

Jeg har funnet dette fra en konsert @telenor arena, regner med det er de samme feltene på NSM. Satt i felt B i fjor, finfin utsikt.

“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #246 : 19. desember 2011, 21:00 »
men satan å fort planene hans forandra seg fra å trene mot WSM neste år, til å plutselig gå på super-diett å løpe mye :p

hva med en mellomting ;p
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #247 : 19. desember 2011, 21:04 »
men satan å fort planene hans forandra seg fra å trene mot WSM neste år, til å plutselig gå på super-diett å løpe mye :p

hva med en mellomting ;p

Arild eier jo ikke intelligens
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget KL

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #248 : 19. desember 2011, 21:18 »
han veier 130kg nå, har veddemål om 120kg til 2.januar.

han skal ikke delta på nsm i år.. Damnit!

tar ikke aune på 120kg kroppsvekt nei, men trener han seg opp 2-3 mnd'er før nsm tar han han nok :p arild er freak.

Hvor står det at han ikke skal delta?
Må være et slag i ansiktet for arrangørene å nok en gang sannsynligvis miste 2 (Skog og Haugen) av de 4 profilene i Strongman-Norge

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #249 : 19. desember 2011, 21:25 »
Blir bare mer og mer lei av Arild når hann holder på slik..  -.-

Men han stiller nokk, med allt det han stapper i seg, så går han nok fra 120kg til 145kg må noen  månder:P Så null stress for han Tongue

Men uanset fader hva folk sier, så er er det ikke det samme uten Arild på norges sterkeste mann.


 
Hvor står det at han ikke skal delta?
Må være et slag i ansiktet for arrangørene å nok en gang miste 2 (Skog og Haugen) av de 4 profilene i Strongman-Norge

hææææææææ, ikke skog heller, strever han enda med skaden!? Shocked Sad
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #250 : 19. desember 2011, 21:29 »
Hei alle sammen.

Vil bare få skyte inn et par poeng. For det første er det helt nødvendig å ha med samarbeidspartnere om vi skal kunne lande stevne.
Ser ikke alt rent og pent ut i TV ruta blir nok NSM ikke å finne på tv fremover. Om noen skulle tro at det er en lett jobb bør dere tenke dere om 2 og 3 ganger. En ting er å sitte på nett å mene en veldig masse, men prøv å være med meg på jobb en uke skulle dere fått sett. Å få alt på plass stevnedagen er ikke mye jobb, det er alt som skjer i forkant som er jobben. Selv om ikke alle tror det, jobber jeg mye med at nsm skal bli bedre. Heldigvis har jeg fått med meg en partner;: Bjørnar Sedal. Med ham har vi fått løfta oss mange hakk. Han har sin bakgrunn i mediasalg, for jeg ville ikke ta med en til fra mitt miljø, det hadde bare blitt å ta med en som vet mindre om det samme som meg.
Setter utrolig pris på dere som følger strongmann her på nettet og faktisk kommer på stevne. Men er lei av de som kan alt, kritiserer, og aldri har vært å sett på engang. De skriver alltid ettertpå unnskyldninger om hvorfor de ikke kom, som: «Bikkja hadde infulensa, rakk ikke toget, huset brant ned osv osv MEN til nesteår da skal jeg komme 100% sikkert lol «
Og for å komme tilbake til sponsorer: Et år tilbød jeg alle som kunne ordne med et møte med en sponsor 40 % av summen som det ev. ga. Kun 2 stk klarte å sette meg i kontakt med noen; Arild, og Lars. Selv om dette heller ikke bar frem, var det i allefall et forsøk.
Når vi er i møter nå må vi ha med en konkret plan på hvordan deres fima skal synes best, derfor er det vanskelig på nåværendetidspunkt å sette opp et stevne før hovedaktørene faller på plass.
 Dette er ikke ment som suttring, ville bare forklare hvorfor jeg ikke kaster meg inn i diskusjoner om øvelser. SElv om jeg skulle ønske at det var så lett forex. bare gå inn på Tine og få 400 liter melk og over 100 000,- kr.
Og til slutt må jeg takke PF som har stilt opp i tykt og tynnt, uten dem hadde vi ikke kunne hat NSM et par ganger.

MVH Svend.

PS ! En liten kuriositet: Jeg stilte i over 150 proffstevner, og fikk sjelden greie på øvelser før siste uke. Hadde kun hjemmebane 1 gang (Nordens Sterkeste Mann 2005) var i WSM finale 9 ganger, 3 pallplasser, 4 ganger på pallen på Europas Sterkeste, og på pallen over 50 % av alt jeg deltok i. Ikke for å skryte, men for å understreke at ingen skal være redde for at NSM ikke blir bra.


MVH Svend Viking Karlsen

Skal det være på den måten, så vil jeg hvertfall ikke stille. Vi skal ha øvelser NÅ!! LOL Smiley Smiley Smiley Spes NKS, han får ikke sove om natta for tia Wink

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #251 : 19. desember 2011, 21:39 »
Dere må huske at vi "profiler" er bare profiler for dere som følger med. Og det er bare nonn hunder stk.
På NSM i år var det vel rundt 2500stk, og over halvparten av de visst nokk ikke hvem jeg var i det hele tatt.

Vanlig folk i gata kommer for å se NSM som show, ikke meg, Arild, Skog osv..
Det er det bare dere som følger med som gjør(som jeg synes er kult!). Og det er da bare nonn hunder av 2-3000stk som kommer å ser.

Så poenget mitt er at NSM blir ett veldig bra show for mannen i gata uansett om jeg, Skog, Arild ikke stiller Smiley Og det er mannen i gata Svend først å fremst må tenke på, mener jeg. For det er de som er i flertall, og det koster penger å drive rundt NSM i Telenor Arena.

Just saying Wink

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #252 : 19. desember 2011, 21:40 »
han veier 130kg nå, har veddemål om 120kg til 2.januar.

han skal ikke delta på nsm i år.. Damnit!

tar ikke aune på 120kg kroppsvekt nei, men trener han seg opp 2-3 mnd'er før nsm tar han han nok :p arild er freak.
hvem sier han ikke skal delta? mener han sa selv han sku delta jeg..
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #253 : 19. desember 2011, 21:45 »
spurte han på facebook for 1 time sia Tongue
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!