Skrevet av Emne: Norges Sterkeste Mann 2012  (Lest 186269 ganger)

Utlogget Julio Reyes

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

  • "X" Strongman Period: 2000-2006 "No Pain No Gain"
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #255 : 20. desember 2011, 00:17 »
ot: fader som du skriver i denne tråden Julio


hihi Wink må jo holde liv i tråden etc.
3*200kg Frontbøy
3*155kg Skråbenk
1*285kg Markløft m/drakt
7*52.5kg Skulderpress m/manualer

"There are apparently told in the oldest myths that the crazy barbarians can never succumb"

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #256 : 20. desember 2011, 00:19 »
Arild kan fort finne på å stille til årets Nsm. Han "leker" bare med oss. Arild er Arild. Skal ikke se bort ifra at han sier han ikke skal stille, så står han plutselig blant utøverne da de kommer gående inn på Telenor Arena.

Uansett, hadde det ikke vært for Svend så hadde strongman i Norge vært en laber "sport". Ildsjel er det vi kan kalle Svend. Svend sa til meg at det er ikke han som er den som gjør strongman i Norge til det det er i dag, jo Svend, det er takket være deg at strongman har blitt så stort som det er i Norge den dag i dag.

Honnør avgitt.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #257 : 20. desember 2011, 01:41 »
Det er jeg vell så enig i, nsm 2011 var vell mitt føeste stevne jeg var tilskuer på, noe jeg syns var godt planlagt, mange gode og intressante øvelser, og selvfølgelig en hel rekke med gode utdøvere.
Jeg vet ikke hvor mye av takka som går til svend, når jeg da tror det ligger flere mennesker bak dette arbeidet, men jeg vil iallefall si at fjorårets stevne var knalltøft, og jeg gleder meg helt vilt til nsm 2012 Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #258 : 20. desember 2011, 07:37 »
Jeg så han på byen i Sandnes for noen uker siden.. så tynn ut.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #259 : 20. desember 2011, 08:56 »
Arild kan fort finne på å stille til årets Nsm. Han "leker" bare med oss. Arild er Arild. Skal ikke se bort ifra at han sier han ikke skal stille, så står han plutselig blant utøverne da de kommer gående inn på Telenor Arena.


Vi vet vel ikke før Kval på Storefjell. Slik er Arild. Sist jeg snakket med han skulle han springe NY maraton....

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #260 : 20. desember 2011, 10:45 »
Vi vet vel ikke før Kval på Storefjell. Slik er Arild. Sist jeg snakket med han skulle han springe NY maraton....

Det samme sa han til meg da jeg pratet med ham sist ...
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Bjørn R

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #261 : 20. desember 2011, 11:14 »
NY maraton var vel nå i november? Er det neste år han har planer om å løpe da?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #262 : 20. desember 2011, 11:23 »
NY maraton var vel nå i november? Er det neste år han har planer om å løpe da?

Han sa til meg at det var i år han planlegger å løpe.. Men du har nokk rett i at det har vært i år. Så da må det evt være neste år han mente. 4.nov neste år.

Men vil igjen påpeke at det er Arild vi snakker om Wink Så ALT kan skje Smiley Han kan finne på å gå opp til 140-50 til NSM og evt WSM, for så gå ned igjen å løpe NY maraton..hehe..

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #263 : 20. desember 2011, 12:06 »
Noe av det kjedelige med strongman er at utøverne er så ustabile. Folk kommer og går hele tida. Dette kan til en viss grad forstås da sporten er tøff og skadeutsatt, men det er likevel kjedelig å se potensielle stjerner forsvinne når alt så lovende ut. Hva kan man gjøre for å fohindre dette? Sporten skulle vært mer lukrativ med mulighet til å tjene penger kanskje, men det er også forståelig at sponsormarkedet forholder seg noe skeptiske til en såpass suspekt "idrett". Dette må vi kanskje bare leve med.

Jeg synes Ola Langset var en kul strongman som gjorde en god figur i NSM 2008 og 2009. Plutselig var det bråstopp. Jeg har prøvd å overtale han til å begynne igjen, men fånyttes.

Når det gjelder stabile strongmen må jo BØS nevnes spesielt som har holdt seg i gamet i 10 år. Slike skulle vi sett flere av.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #264 : 20. desember 2011, 12:45 »
Lurer på når det hjertet stopper.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget DreRacing

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 125
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 125

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #265 : 20. desember 2011, 13:31 »
å hvor blei det av marius bjerke??

Utlogget Julio Reyes

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

  • "X" Strongman Period: 2000-2006 "No Pain No Gain"
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #266 : 20. desember 2011, 14:56 »
Men vil igjen påpeke at det er Arild vi snakker om Wink Så ALT kan skje Smiley Han kan finne på å gå opp til 140-50 til NSM og evt WSM, for så gå ned igjen å løpe NY maraton..hehe..

hihi Wink Espen du Espen ....... Hvor tar du replikene fra  Grin Kansje Arild melder seg inn i Sandnes Friidrett hvert øyeblikk  :Smiley Sub 4 timer må nok være innen rekkevidde til neste år for Arild  Tongue
3*200kg Frontbøy
3*155kg Skråbenk
1*285kg Markløft m/drakt
7*52.5kg Skulderpress m/manualer

"There are apparently told in the oldest myths that the crazy barbarians can never succumb"

Utlogget jan_erik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

  • Styrkeløfter
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #267 : 20. desember 2011, 16:01 »
hihi Wink Espen du Espen ....... Hvor tar du replikene fra  Grin Kansje Arild melder seg inn i Sandnes Friidrett hvert øyeblikk  :Smiley Sub 4 timer må nok være innen rekkevidde til neste år for Arild  Tongue
trodde han var fast der vær mandag alt
stevne pers

benk 135  bøy 192,5  mark 190 (mark uten utstyr)

trenings pers 

benk 140 bøy 185   mark 190  MP 70

Uten utstyr
benk 120 bøy 145  mark 190

Trenings logg

Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #268 : 20. desember 2011, 19:17 »
Registrerer at noen mener strongmenn er ustabile. Og at det burde vært mer lukrativt og holde på med. I Strongman er det som i alle andre «show», de som er best tjener penger. Jeg levde godt av det i 10 år, Mariuzs gjorde vel ca 10 mil i året. Men penger kan ikke være drivkraften for å bli best, penger kommer av seg selv når du blir profilert nok. Så må man selge seg selv, gi ev. sponsorer en grunn til å sponse. Arild har vært genial på fronten. Tiden hvor aktører bare ga bort penger er over, du må gi dem en grunn til å sponse. Selge eksponering, og nettverk osv.
Se på langerenn, tror der at det er mange som lever fett på det bortsett fra Northug og Bjørgen ?
Det er tre typer talent: -De som har supergener, de som har superguts. De med superguts kommer lenger enn de med supergener. Men de som blir best er de som har begge de to andre.


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget Julio Reyes

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 93
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 93

  • "X" Strongman Period: 2000-2006 "No Pain No Gain"
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #269 : 20. desember 2011, 22:58 »
Registrerer at noen mener strongmenn er ustabile. Og at det burde vært mer lukrativt og holde på med. I Strongman er det som i alle andre «show», de som er best tjener penger. Jeg levde godt av det i 10 år, Mariuzs gjorde vel ca 10 mil i året. Men penger kan ikke være drivkraften for å bli best, penger kommer av seg selv når du blir profilert nok. Så må man selge seg selv, gi ev. sponsorer en grunn til å sponse. Arild har vært genial på fronten. Tiden hvor aktører bare ga bort penger er over, du må gi dem en grunn til å sponse. Selge eksponering, og nettverk osv.
Se på langerenn, tror der at det er mange som lever fett på det bortsett fra Northug og Bjørgen ?
Det er tre typer talent: -De som har supergener, de som har superguts. De med superguts kommer lenger enn de med supergener. Men de som blir best er de som har begge de to andre.

Så sant så sant Svend Wink Utrolig flott og spesifikk presisert, med tanke på at det tydeligvis er mange delvis / uvitende personer på området etc. Det skal være vist at penger ikke vokser på trær hihi  Grin "Only Hard Work"
3*200kg Frontbøy
3*155kg Skråbenk
1*285kg Markløft m/drakt
7*52.5kg Skulderpress m/manualer

"There are apparently told in the oldest myths that the crazy barbarians can never succumb"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!