Skrevet av Emne: Norges Sterkeste Mann 2012  (Lest 186217 ganger)

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #375 : 22. april 2012, 17:09 »
95 % av det som sto der i går kveld var urelevant info.

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #376 : 22. april 2012, 17:17 »
95 % av det som sto der i går kveld var urelevant info.

Vil man ha full info om hva som skjer så drar man på konkurransen. Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #377 : 22. april 2012, 17:24 »
Vil man ha full info om hva som skjer så drar man på konkurransen. Wink
Da kan jeg kontre å si, vil dere gjøre strongman mer populært så kan de personen som er på stedet og dekker en konkuranse gi mere lyd fra seg. og i tillegg legge konkuransen på en plass sånn at folk kan ta seg tid til og møte opp og se på.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #378 : 22. april 2012, 17:43 »
Da kan jeg kontre å si, vil dere gjøre strongman mer populært så kan de personen som er på stedet og dekker en konkuranse gi mere lyd fra seg. og i tillegg legge konkuransen på en plass sånn at folk kan ta seg tid til og møte opp og se på.
Tenker du Bergen, Tromsø, Stavanger, Kristiansand, Trondheim eller Oslo da?

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #379 : 22. april 2012, 17:52 »
Tenker du Bergen, Tromsø, Stavanger, Kristiansand, Trondheim eller Oslo da?
Har ingen formening om hvor det burde bli arrangert men alle plassene du nevner er en bedre plass etter min mening.Men så er det sikkert ikke like enkelt og finne et lokal eller en god plass og arrangere som på Storefjell. For der har sikkert Svend gode kontakter, og han erfaring fra og arrangere konkurranser fra før.

Utlogget Tonny

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 78
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

  • Fra 100 til 90 kg på 8 mnd :)
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #380 : 22. april 2012, 18:04 »
Har ingen formening om hvor det burde bli arrangert men alle plassene du nevner er en bedre plass etter min mening.Men så er det sikkert ikke like enkelt og finne et lokal eller en god plass og arrangere som på Storefjell. For der har sikkert Svend gode kontakter, og han erfaring fra og arrangere konkurranser fra før.
Legge kvalikken til din hjemby eller hjemsted, så slipper vi sippinga di da? Kvalikken arrangeres 1 gang i året.. Spiller ingen rolle hvor den går.. Alltids noen som ikke kan eller gidder å reise langt for å se på.
Motbakke og terrengløper med mål om 12 min på 3 km, 21 min på 5 km og 47 min på 10 km i 2014 Smiley

Utlogget oyvind_1989

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 120

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #381 : 22. april 2012, 19:06 »
Hvis man ikke gidder å reise så er det nok ikke viktig nok uansett, så skjønner ikke hvorfor folk maser om oppdateringer etter? Gol ligger MIDT i sør norge noe som gjør det like greit for alle å reise til og fra. normal reise tid er ca4-5timer i gjennomsnitt så hva er problemet da?

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #382 : 22. april 2012, 22:49 »
Av og til har jeg lurt på om det går an å krangle om hva som helst. Det gjør visst det  woot
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Pluggen89

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #383 : 23. april 2012, 01:40 »
Hvis man ikke gidder å reise så er det nok ikke viktig nok uansett, så skjønner ikke hvorfor folk maser om oppdateringer etter? Gol ligger MIDT i sør norge noe som gjør det like greit for alle å reise til og fra. normal reise tid er ca4-5timer i gjennomsnitt så hva er problemet da?

hahahahahaha, sør Norge faktisk, du er jo litt av en komiker

Utlogget Kassen aka strictboy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 399
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 399

  • Injuries!
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #384 : 23. april 2012, 07:56 »
Hvis man ikke gidder å reise så er det nok ikke viktig nok uansett, så skjønner ikke hvorfor folk maser om oppdateringer etter? Gol ligger MIDT i sør norge noe som gjør det like greit for alle å reise til og fra. normal reise tid er ca4-5timer i gjennomsnitt så hva er problemet da?

Det er bare til å se på forskjellen i publikum på NSM på Storefjell kontra Telenor Arena for å se hvor viktig folk synes det er med plassering...

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #385 : 23. april 2012, 08:45 »
Det man kan si med sikkerhet er at uansett hvor kvalikken hadde blitt plassert, og uansett hvor godt man hadde dekket den hadde det vært noen som hadde klagd. Wink

Det er ikke så mange årene siden det ikke en gang var kvalikk til Norges Sterkeste Mann, det er ikke så mange årene siden det ikke ble nevnt med et ord i noen form for media at det hadde blitt avholdt en slik konkurranse, så strengt tatt finnes det ingen grunn til å klage. Jeg ser ingen klaging på de utenlandske forumene jeg er innom på at det ikke blir oppdatert godt nok, at konkurransene blir holdt på feil sted, er arrangert for dårlig, tar for kort tid, tar for lang tid ... dette er et særnorsk fenomen som viser at vi er pokker så bortskjemte her på berget. Wink

Og tross alt; den viktigste konkurransen går av stabelen 12. mai på Telenor Arena.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #386 : 23. april 2012, 14:37 »
Da er hotellsamarbeidspartner på plass. Vi(Svend og Bjørnar) har inngått avtale med Quality Expo Fornebu som ligger 100 meter fra Telenor Arena, med hyggelige priser på hotellet som alle utøverne skal bo på. 880,- for enkeltrom og 1080,- for dobbeltrom per døgn, inkludert stor frokostbuffet. Merk bestilling med NSM2012.

http://qualityhotelexpo.no/

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #387 : 23. april 2012, 15:16 »
Ikke som noe angrip til dere som er med å arangerer NSM dere gjør en strålende jobb, men har dere vært inne på tanken å prøvd å arangere flere kvalik stevner i løpet av året feks 4 stk der topp 3 i vær konk blir direkte kvalifisert til NSM? Hatt Konkene i Oslo, Trondheim, Bergen og Kristiansand feks for å få inn publikum der det bor mye folk for å få opp intiresen enda mere?

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #388 : 23. april 2012, 15:36 »
Ikke som noe angrip til dere som er med å arangerer NSM dere gjør en strålende jobb, men har dere vært inne på tanken å prøvd å arangere flere kvalik stevner i løpet av året feks 4 stk der topp 3 i vær konk blir direkte kvalifisert til NSM? Hatt Konkene i Oslo, Trondheim, Bergen og Kristiansand feks for å få inn publikum der det bor mye folk for å få opp intiresen enda mere?
What he said Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #389 : 23. april 2012, 15:46 »
Ikke som noe angrip til dere som er med å arangerer NSM dere gjør en strålende jobb, men har dere vært inne på tanken å prøvd å arangere flere kvalik stevner i løpet av året feks 4 stk der topp 3 i vær konk blir direkte kvalifisert til NSM? Hatt Konkene i Oslo, Trondheim, Bergen og Kristiansand feks for å få inn publikum der det bor mye folk for å få opp intiresen enda mere?

Det ble gjort før NSM 2007 hvertfall... Og med mindre lykke.. Men da var også nivået annaledes også. Kan kanskje vær en tanke å ta opp igjen.

Men funker veldig godt slik det er nå også vil jeg si...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!