Skrevet av Emne: Norges Sterkeste Mann 2012  (Lest 186265 ganger)

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #450 : 14. mai 2012, 20:19 »
En kompis av meg ser Svend i pausen.
Går bort til ham, "Hei, kan vi få ta bilde med deg?"
Svend dritsur: "Ja"
De stiller seg opp, svend smiler anstrengt, tar bilde.
Kompisen min "Tusen takk".
Svend svarer ikke, snur seg og går uten å si et ord.

Senere sier Svend i et intervju med Marika Lejon: "Det ble alt for få publikumere, jeg er skuffet."

Kjære Svend: Kanskje folk tror at du ikke synes de er noe særlig viktige?
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #451 : 14. mai 2012, 21:00 »
En kompis av meg ser Svend i pausen.
Går bort til ham, "Hei, kan vi få ta bilde med deg?"
Svend dritsur: "Ja"
De stiller seg opp, svend smiler anstrengt, tar bilde.
Kompisen min "Tusen takk".
Svend svarer ikke, snur seg og går uten å si et ord.

Senere sier Svend i et intervju med Marika Lejon: "Det ble alt for få publikumere, jeg er skuffet."

Kjære Svend: Kanskje folk tror at du ikke synes de er noe særlig viktige?
Synd dere fikk den opplevelsen av Svend...
Men eg kan garantere at han ikkje gjorde det pga han ikkje bryr seg..
Svend var bare syyyykt stressa og sliten den dagen,mye sto på spill og mye kunne gå galt..

Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #452 : 14. mai 2012, 21:05 »
En kompis av meg ser Svend i pausen.
Går bort til ham, "Hei, kan vi få ta bilde med deg?"
Svend dritsur: "Ja"
De stiller seg opp, svend smiler anstrengt, tar bilde.
Kompisen min "Tusen takk".
Svend svarer ikke, snur seg og går uten å si et ord.

Senere sier Svend i et intervju med Marika Lejon: "Det ble alt for få publikumere, jeg er skuffet."

Kjære Svend: Kanskje folk tror at du ikke synes de er noe særlig viktige?

Synd dere fikk den opplevelsen av Svend...
Men eg kan garantere at han ikkje gjorde det pga han ikkje bryr seg..
Svend var bare syyyykt stressa og sliten den dagen,mye sto på spill og mye kunne gå galt..

Høres pussig ut, syns Svend var ekstremt flink og imøtekommende på tross av å ha så mye i sine egne hender, og syns ekstremt synd på Svend at det ikke var mer å så på.

Men når det er sagt burde kompisen din være takknemlig han i det hele tatt fikk ta bilde med Svend i pausen av konkurranse, eller i løpet av arrangementet i det hele tatt, syns jeg.
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #453 : 14. mai 2012, 21:12 »
Høres pussig ut, syns Svend var ekstremt flink og imøtekommende på tross av å ha så mye i sine egne hender, og syns ekstremt synd på Svend at det ikke var mer å så på.

Men når det er sagt burde kompisen din være takknemlig han i det hele tatt fikk ta bilde med Svend i pausen av konkurranse, eller i løpet av arrangementet i det hele tatt, syns jeg.
Synd dere fikk den opplevelsen av Svend...
Men eg kan garantere at han ikkje gjorde det pga han ikkje bryr seg..
Svend var bare syyyykt stressa og sliten den dagen,mye sto på spill og mye kunne gå galt..

Ok, det er kanskje litt brått å dømme noen etter èn opplevelse.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget ruben12332

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #454 : 14. mai 2012, 22:20 »
Møtte Svend tidlig på lørdagen, og var skikkelig grei og imøtekommende da. Han ga og tydlig inntrykk av at han var stressa og grublet nok over alt som skulle skje.

Synd at det ikke kom så mange osm han hadde ønsket. Tenker han er litt skuffa, når han har lagt så mye arbeid i det.

Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #455 : 14. mai 2012, 22:39 »
Tusen takk til alle som kom, og ikke minst til alle som hjalp til :-)) PG, Egil og co dere er best, uten dere hadde det ikke vært noe NSM. Unnskyld til de jeg måtte ha fornærmet, bare så utrolig frustrerende når man har jobbet 50-60 timers uke for 10-20 kr timen. Jeg prøver å være så imøtekommende som mulig med folk, men er sikkert ikke like blid alltid. Hadde mest lyst til å sette meg ned å gråte for å være helt ærlig.
Men nå har jeg prøvd å lage NSM større for publikum uten å lykkes, så da blir det nok med det. Gidder aldri det mer, har gått på akkord med meg selv og bare blitt ulykkelig og sur mot folk etter det jeg hører. Det er ikke meg og slik jeg liker å fremstå.
Håper vi møtes til neste år under mye mindre omstendigheter, og en mer imøtekommende Svend Viking Karlsen!


Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget Imperiosus

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 81
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #456 : 14. mai 2012, 22:52 »
Tusen takk til alle som kom, og ikke minst til alle som hjalp til :-)) PG, Egil og co dere er best, uten dere hadde det ikke vært noe NSM. Unnskyld til de jeg måtte ha fornærmet, bare så utrolig frustrerende når man har jobbet 50-60 timers uke for 10-20 kr timen. Jeg prøver å være så imøtekommende som mulig med folk, men er sikkert ikke like blid alltid. Hadde mest lyst til å sette meg ned å gråte for å være helt ærlig.
Men nå har jeg prøvd å lage NSM større for publikum uten å lykkes, så da blir det nok med det. Gidder aldri det mer, har gått på akkord med meg selv og bare blitt ulykkelig og sur mot folk etter det jeg hører. Det er ikke meg og slik jeg liker å fremstå.
Håper vi møtes til neste år under mye mindre omstendigheter, og en mer imøtekommende Svend Viking Karlsen!
Det la ikke jeg merke til i hvertfall. Vi hadde en kort prat rett før konkurransen startet og da virket du i godt humør men litt sliten. Du har virkelig jobbet utrolig hardt for strongman sporten i Norge og det er det veldig mange som setter pris på, om noen har oppfattet deg som sur den siste tiden så betyr jo det uansett ingen ting. Det blir bare en bitteliten del av alt du har gjort de siste årene.

Uansett hva som skjer i fremtiden med arrangementet så vil aldri den enormt store utviklingen i sporten som har skjedd siden du tok styringen forsvinne. Honnør for alt du har skapt og fått til!
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training. What a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable. -Socrates

Å være opptatt av helse er det største hinder for et godt liv -Platon 427 år f.Kr


Glenn Ole Lie

Utlogget Ekkan

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 119
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 119

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #457 : 14. mai 2012, 22:56 »
sett dere selv inn i svends situasjon, sporten vokser faktiskt i Norge, å Svend er vel en av de personene som bidrar mest til å reklamere dette for resten av landet.

Fantastisk idretsmann du Svend Karlsen å et veldig stort forbilde for meg må jeg si  Smile !
håper kanskje om et par år at det er 5000 som kommer får å se på Norges sterkeste mann ! Smile

Svend Karlsen er en Levende legende i denne sporten !
Å vår viktigste person som jobber for denne sporten her i landet !
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122115.msg1811897;topicseen#new

1plass farmers -90 nm 2012
3plass stein -90 nm 2012
5plass jærens sterkeste 2012
5plass NSM -90kg 2012

Utlogget hallvard lønmo

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 143

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #458 : 15. mai 2012, 00:42 »
Tusen takk til alle som kom, og ikke minst til alle som hjalp til :-)) PG, Egil og co dere er best, uten dere hadde det ikke vært noe NSM. Unnskyld til de jeg måtte ha fornærmet, bare så utrolig frustrerende når man har jobbet 50-60 timers uke for 10-20 kr timen. Jeg prøver å være så imøtekommende som mulig med folk, men er sikkert ikke like blid alltid. Hadde mest lyst til å sette meg ned å gråte for å være helt ærlig.
Men nå har jeg prøvd å lage NSM større for publikum uten å lykkes, så da blir det nok med det. Gidder aldri det mer, har gått på akkord med meg selv og bare blitt ulykkelig og sur mot folk etter det jeg hører. Det er ikke meg og slik jeg liker å fremstå.
Håper vi møtes til neste år under mye mindre omstendigheter, og en mer imøtekommende Svend Viking Karlsen!

Hei, Svend og alle andre.
Det er tydelig at jeg har bedømt feil, og oplevelsen til kompisen min var sikkert bare uheldig.
Det er nå mange andre som tegner et veldig positvt bilde av Svend som vert, og da tviler jeg ikke på det. Har jo heller ikke lyst til å tvile på det.
Svend, vis du leser dette beklager jeg at jeg dreit på draget (ikke for første gang i mitt liv), og håper at den etter alt å dømme uretferdige kritikken ikke såret.
At du er sjelen i strongman-norge er det jo ingen tvil om, og jeg var på stevnet i fjor, i år, og kommer seff neste år også. Stevnet i år var forresten dritbra.
Altså: Unnskyld, jeg var uretferdig.
Treningspers raw: bøy 200, benk 150, mark 240 kroppsvekt ca 112 (ja, grisefeit desverre)

Utlogget Lille blod apen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 626
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 626

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #459 : 15. mai 2012, 03:03 »
Det folk også burde tenke på når man evt for et dårlig inntrykk av en kjendis er hvordan man går frem også til den personen som kanskje har ting som skal gå rundt som krever litt fokus og som for mange henvedelser i løpet av en dag som NSM. Var flue på vegen da jeg sto å hadde en samtale med Arild Haugen ved kjøp av de boxerne han sto i en stand å solgte. Kom det en fyr å presset seg foran meg så å si rett oppi ansiktet til Arild å spurte om å få ta et bilde uten en gang å si hei. Vis folk kommer frem på måter som dette skjønner jeg at dem kan bli litt grinete, for da er det faktisk mangel på respekt.

Utlogget HansJ

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 582
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 582

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #460 : 15. mai 2012, 09:01 »
Man lærer jo så lenge man lever, denne typen oppsett rundt konken var kanskje ikke noe for det norske publikumet, enda. Om noen år kan det være det passer bedre.
Jeg stiller opp som publikum igjen, uansett om det er på en parkeringsplass eller i en arena. Er der for å se løftene.

Honnør til Viking Karlsen som gjør en fantastisk jobb for Strongman sporten i Norge. Uten deg hadde kanskje ikke mange av oss trent det vi trener i dag.
11.plass - Norges Sterkeste mann -90 2011
3.plass - NM Yoke 2012 -90
15.plass - Norges Sterkeste mann -90 2012
6.plass Norges Sterkeste mann - 80 2013

Mål for 2014: Pall plass -80 NSM


Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget PG

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 723
  • Honnør: 369
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 723

  • Pause pga for mye forumreklame
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #461 : 15. mai 2012, 09:24 »
Hallo PG, du må huske at vi har en meget flott Ishall på Fosen Smiley Hehe, det hadde vært noe det

Ja og så kan vi spise på Melissa og bo i naustet til Runar? Wink




1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009


Sponsor: Norkost.no



Klubb: Kaliber FKK

Trener hos: Kaliber Treningstudio

Sterk, blid og dopingfri

Medlem av: Legger uten grenser

Utlogget S.Sandness

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 925
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 925

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #462 : 15. mai 2012, 09:28 »
Ja og så kan vi spise på Melissa og bo i naustet til Runar? Wink



Ja, eller muligens et av hotellene Smiley Dessuten er det nærme trønderhovedstaden Wink Hvis dere satser på det skal jeg personlig ordne en lukrativ avtale mtp leie av ishallen. Melder meg også som frivillig hjelper Cheesy
Reconstruction in progress Smiley

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #463 : 15. mai 2012, 09:40 »
Med NSM på fosen kan vi nesten begynne å tenke på at Roy tar comeback Smiley hehe...

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Norges Sterkeste Mann 2012
« #464 : 15. mai 2012, 09:43 »
Hei, Svend og alle andre.
Det er tydelig at jeg har bedømt feil, og oplevelsen til kompisen min var sikkert bare uheldig.
Det er nå mange andre som tegner et veldig positvt bilde av Svend som vert, og da tviler jeg ikke på det. Har jo heller ikke lyst til å tvile på det.
Svend, vis du leser dette beklager jeg at jeg dreit på draget (ikke for første gang i mitt liv), og håper at den etter alt å dømme uretferdige kritikken ikke såret.
At du er sjelen i strongman-norge er det jo ingen tvil om, og jeg var på stevnet i fjor, i år, og kommer seff neste år også. Stevnet i år var forresten dritbra.
Altså: Unnskyld, jeg var uretferdig.


Honnør for den!
Honnør for å eksemplifisere at det selv på internet går ann å endre innfallsvinkel når en får inn ny informasjon. Andre hadde turet på i opprinnelig retning her, men du viste elegant at du er en som tør si hva du mener (til og med under eget navn), men som viktigst av alt også evner å ta det tilbake om du anser at du konkluderte litt vel raskt.

mvh
Øyvind

PS! Selv fikk jeg ikke vært på NSM i år siden jeg var på jobb hele helga for å autorisere fluekasteinstruktører.....(ja, jeg er nerdete). Jeg kunne alikevel ta og føle på stressnivået til Svend flere dager i forveien, og han ga vel greit uttrykk for det også, så jeg kan greit forstå at det var mange tanker og oppgaver som tæret på den ellers så sprudlende mannen når han sto midt oppi arrangementet.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!