Skrevet av Emne: "erstatning" for snop og godteri  (Lest 12142 ganger)

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #15 : 13. juni 2004, 01:23 »
Jeg sliter veldig med det samme problemet,jeg spiser melkesjokolade og drikker cola nå Cheesy Lips Sealed

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #16 : 13. juni 2004, 01:28 »
Jeg sliter veldig med det samme problemet,jeg spiser melkesjokolade og drikker cola nå Cheesy Lips Sealed


MmmMMmmMM.... heldig gris.
Kjenner du fettet bare legger seg på musklene dine og ødelegger formen, samt tennene dine koser seg i sukkerhet. Nei takk.. misunder deg ikke helt Grin
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget eh

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 195
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 195

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #17 : 13. juni 2004, 01:30 »
hehe,men jeg legge ikke på meg Undecided

er vanskelig å komme opp i vekt,liker meg på 61kg Cheesy

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: "erstatning" for snop og godteri
« #18 : 16. juni 2004, 08:34 »
en skikkelig pris av under leppene er en god erstattning for snop

den e fin Tongue
en feit pris hjelper mot det meste  biggrin
og visst du har ikke klarer å pakke og bruker bleier (ferdigpakket) er det bare å trøkke de sammen... 2thumbsup
men er jo ikke lurt å begynne med det når du er 13 år da  :Smiley :Smiley
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #19 : 16. juni 2004, 09:54 »
ta et krom tilskudd , så døyver du søtsakbehovet Smiley


Ja, dette har jeg også veldig gode erfaringer med, og kjenner flere (jenter) som tidligere var helt hekta på sjokolade som har hatt utrolige resultat med dette. Tar nå tilskudd med 120ug krom, 300mg grønn te ekstrakt osv hver dag, og behovet etter søtmat er helt borte. Har ikke noe vitenskapelig materiale å støtte meg til på stående fot, men det funker som bare det. Ellers er det som flere har påpekt her viktigst å kontrollere blodsukkeret med gode spisevaner.

Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
SV: "erstatning" for snop og godteri
« #20 : 16. juni 2004, 10:02 »


Ja, dette har jeg også veldig gode erfaringer med, og kjenner flere (jenter) som tidligere var helt hekta på sjokolade som har hatt utrolige resultat med dette. Tar nå tilskudd med 120ug krom, 300mg grønn te ekstrakt osv hver dag, og behovet etter søtmat er helt borte. Har ikke noe vitenskapelig materiale å støtte meg til på stående fot, men det funker som bare det. Ellers er det som flere har påpekt her viktigst å kontrollere blodsukkeret med gode spisevaner.

Helt enig. Brukte dette tilskuddet i ca et halvt år. Det halvåret holdt jeg meg helt borte fra alt som heter snop og brus, faktisk også chips.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #21 : 16. juni 2004, 10:11 »
hmm, interessant. hva er det med krom som gjør at det setter en demper på søtsuget?

Utlogget L2-CaStLe

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 635

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #22 : 16. juni 2004, 10:24 »
Krom: Krom er et viktig sporstoffmineral som er nødvendig for produksjonen av insulin og regulering av glukose, blodsukkeret i kroppen. Krom gjør det mulig for insulin å binde seg til cellereseptorer slik at glukose kan trenge inn i cellene. Denne prosessen er viktig for å skape energi, som igjen demper søthunger. Krom er også viktig for hjerte og kretsløp. Det bidrar til å skape et sunt kolesterolnivå i kroppen ved å forebygge ”dårlig” kolesterol, samtidig som det bidrar til å skape HDL – de gode kolesterolet, som hjelper til med å forebygge hjerte –og karsykdommer.

kilde: http://www.nnpharma.no/default.asp?uid=37&cid=37
Bøy: 130 (uten drakt) - januar'06
Benk: 107,5 (uten skjorte) - juni'05
Mark: 205 (uten drakt) - juni'05

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #23 : 16. juni 2004, 11:06 »
Den mest effektive formen av krom er chromium polynicotinate. The supplemet Review foundation (som er en pålitelig kilde i denne type saker) sier følgende:

"The biologically active component of glucose tolerance factor (GTF), which potentates insulin activity and is responsible for normal insulin function, is dependent on chromium. Chromium has been shown to ameliorate type II diabetes, reduce cholesterol levels, help decrease fat mass, and increase lean body mass, as well as reduce weight.  These effects are in conjunction with chromium supplementation AND exercise of course. One study published in the Diabetes, Obesity and Metabolism Journal using 600 mcg of chromium (from polynicotinate) daily in overweight women showed significant weight loss and sparing of muscle mass over a two month period without any adverse effects. 

Yet another study published in the Western Journal of Medicine concluded that “chromium picolinate is efficacious in lowering blood lipids in humans.”

A fairly recent study conducted at Georgetown University Medical Center and published in May 2002 showed that chromium polynicotinate can enhance insulin sensitivity and reduce age-related disorders including problems with glucose metabolism. 

 

One thing to watch out for is taking chromium with iron as they both compete for absorption and binding to transferrin.  Although not conclusive, it may be a good idea to take chromium and iron supplements separately.  Based on the research and my own personal experience, I have found that one of the best times to take chromium is right after a weight training workout with a post workout shake to enhance nutrient absorption. According to most of the research, good dosages range from 400-1000 mcg of chromium in divided doses daily taken with meals (preferably from chromium polynicotinate)."

http://www.tsrf.com/supplements/supplements_chrom.htm

Utlogget LurrePer

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 573
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 573

  • Hei
SV: "erstatning" for snop og godteri
« #24 : 16. juni 2004, 15:28 »
Grunnen til at krom kan dempe suget etter søtt hos noen, er at den kan medføre et noe mer stabilt blodsukker. Flukterende blodsukker (mer spesifikt: synkende blodsukker og hypogykemia) gir ofte sterk trangt til sukker, en naturlig konsekvens av at hjernen tror den har mangel på tilgjengelig glukose. Krom vil imidlertid ikke gi deg større muskler.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #25 : 16. juni 2004, 19:17 »
Grunnen til at krom kan dempe suget etter søtt hos noen, er at den kan medføre et noe mer stabilt blodsukker. Flukterende blodsukker (mer spesifikt: synkende blodsukker og hypogykemia) gir ofte sterk trangt til sukker, en naturlig konsekvens av at hjernen tror den har mangel på tilgjengelig glukose. Krom vil imidlertid ikke gi deg større muskler.

nei, men så lenge det reduserer behovet etter å snappe med seg masse ekstra når man er på butikken, så er det vel et kosttilskudd som er vel verdt å investere i ..?

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: "erstatning" for snop og godteri
« #26 : 16. juni 2004, 20:49 »
hva heter dette krom+ grønn te sak.... kost tillskuddet deres? Kanksje gjeg skulle prøve det. jeg prøvde eplecideredikk+ chrom en gang, men jeg kan ikke huske om det hjalp noe særlig.  jeg hadde ikke noe mer eller mindre lyst på noe da enn i ukene etterpå.
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #27 : 17. juni 2004, 08:53 »
hva heter dette krom+ grønn te sak.... kost tillskuddet deres? Kanksje gjeg skulle prøve det. jeg prøvde eplecideredikk+ chrom en gang, men jeg kan ikke huske om det hjalp noe særlig.  jeg hadde ikke noe mer eller mindre lyst på noe da enn i ukene etterpå.

Den nyeste varianten av PyroBurn har disse stoffene pluss litt til (så vidt jeg kan se et helt trygt produkt). Uten at jeg har vært noen stor fan av produsenten bak dette produktet, og uten at jeg har hatt stor tro på slike produkt tidligere, må jeg innrømme at dette faktisk gir en viss effekt. Har tro på kombinasjonen av grønn te-ekstrakt og krom av god kvalitet. Inntatt i betydelige mengder har det ihvertfall gitt en gunstig effekt for meg.

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #28 : 17. juni 2004, 09:27 »
og med betydelige mengder mener du....?

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: "erstatning" for snop og godteri
« #29 : 17. juni 2004, 10:32 »
og med betydelige mengder mener du....?

Produsenten anbefaler 6 kapsler per dag. Etter en gradvis tilvenning har jeg ikke problemer med 10 per dag, gjelder bare å drikke godt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!