Skrevet av Emne: Zyzz.  (Lest 46445 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Zyzz.
« #60 : 14. oktober 2011, 22:30 »
Nå er ikke holdningen som er forbildet mitt, men :p Eller. Kanskje holdningen, men ikke væremåten. Han gadd jo å trene så mye og så lenge. Det er ikke for hvermansen å bare skaffe den holdningen at "nå SKAL jeg trene" og holde det gående så lenge.

Det er mange andre som har holdt det gående lengre og uten de hjelpemidlene han tok i bruk, men folk får ha de forbildene de vil. Jeg ser bare ikke hva som er så spesielt med zyzzen annet enn at han var deilig og festa mye(noe som er litt kuult) Smiley Han rakk jo ikke akkurat holde på lenge heller da.. Døde som 22 åring av hjerteinfarkt i et boblebad i Thailand, men det finnes verre måter å dø på Tongue
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: Zyzz.
« #61 : 14. oktober 2011, 22:46 »
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Zyzz.
« #62 : 15. oktober 2011, 15:14 »
Hahaha! Noen som har en stor, dårlig, skjult kjærlighet ovenfor denne såkalte Zyzz her?

Zenurai, you mad brah?
"Problemet" e jo absolutt ikkje zyzz, men groupie gjengen(av 99% gutter) han har etterlatt seg Smiley
Vet egentlig ikkje korfor det gjør meg litt frustert.. har aldri vert någe stor fan av conformity/saueflokk mentaliteten bare.

Utlogget yngvea

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

  • 21år - 179cm - ~85kg
Sv: Zyzz.
« #63 : 15. oktober 2011, 17:19 »
"Problemet" e jo absolutt ikkje zyzz, men groupie gjengen(av 99% gutter) han har etterlatt seg Smiley
Vet egentlig ikkje korfor det gjør meg litt frustert.. har aldri vert någe stor fan av conformity/saueflokk mentaliteten bare.

Vær i det minste glad for at han inspirerer folk til å trene da, uansett hvilken måte han gjør det på

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Zyzz.
« #64 : 15. oktober 2011, 17:20 »
næmmen han er jo mer poppulær enn mæi!
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Zyzz.
« #65 : 15. oktober 2011, 17:27 »
Vær i det minste glad for at han inspirerer folk til å trene da, uansett hvilken måte han gjør det på

Utifra et helseperspektiv er det jo selvfølgelig fint om folk blir inspirert til å trene, men noe sier meg at det ikke er helseperspektivet som inspirerer folk rundtom.
Og da kan man jo lure på om det egentlig er en så fornuftig inspirasjonskilde alikavel.
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Zyzz.
« #66 : 17. oktober 2011, 23:31 »
Og da kan man jo lure på om det egentlig er en så fornuftig inspirasjonskilde alikavel.

Ok, og hva er det gale du ser i han som inspirasjonskilde? Hva er det som skal til for å være en bra inspirasjonskilde?

Jeg tør å tippe at det kommer helt ann på øyet som ser. Jeg ser han i et annet lys enn "haters" gjør. Personlig, ser jeg ingenting galt i å ha et sterkt ønske om å se bra ut. Helse og utseende går nesten hånd i hånd. Man kan mye lettere å nyte livet når en har gått gjennom en del og oppnåd sine mål, og ser at en kan sette NYE mål og oppnå så disse. Følelse av progressjon og selvrealisering er en rimelig sterk en. For å ikke snakke om testo nivåer når man trener.

Jeg har aldri trent før (sett bort ifra de 2 ukene for 6-8 år siden når jeg ikke ante hva jeg holdt på med og brant så ut). Men jeg kjenner en stor forandring både fysisk og psykisk. Jeg blir nærmest høy dagen derpå av testo, en følelse jeg har aldri opplevd før. Så bland alt det med følelse av suksess, så har du en kanskje overhyper Zyzz.

Fair nok, jeg føler jeg får nok av hans "U MAD?" og "U MIRIN'?" attitude, men det er ingenting som tilsier at jeg ikke kan "ta det vekk" og beholde kun det fysiske/progressjon og hans ståpå-vilje som en inspirasjonskilde.
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Zyzz.
« #67 : 18. oktober 2011, 00:00 »
For å nye livet er det fordelaktig å være levende, er vel det han mener.

Hvis du mener at en person som ofrer helsa for å se bra ut og ender opp død som følgende av det, er en bra inspirasjonskilde for tenåringer, så tror jeg det er mange som er uenige med deg.

Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Zyzz.
« #68 : 18. oktober 2011, 01:03 »
Hvis du mener at en person som ofrer helsa for å se bra ut og ender opp død som følgende av det, er en bra inspirasjonskilde for tenåringer, så tror jeg det er mange som er uenige med deg.

Kan du utdype hvordan han ofret helsen og hvordan dette konkret gjorde at han døde?

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Zyzz.
« #69 : 18. oktober 2011, 01:56 »
Han hadde symptomer på hjerteproblemer i lang tid pluss en familie med lang rekke tilsvarende problemer.
Til tross for det så velger han å kjøre i seg mengder steroider og fettforbrennere for å få en perfekt kropp, og følgende av det er at han dør av hjertestans.

Synes ikke du setter ett godt forbilde når du validerer utseende i så stor grad at det går på helsen.
Hvis resultatet av det er en gjeng ungdommer som kjører i seg det ene og det andre for å prøve å nå samme nivå, så er vi litt på feil spor.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Zyzz.
« #70 : 18. oktober 2011, 11:21 »
Det du sier er at han hadde annlegg for hjerteproblemer. Mener du at han hadde hatt det bedre å sitte foran pcen og prøve alt han kunne å unngå at noe skulle skje? Isteden trente han, hadde en sunn og bra kropp og elska livet sitt. Hva er usunt med dette? Han gjorde det han elsket, og har inspirert mange til å få en sunnere livsstil. Står bare enda mer respekt av han grunnet dette.

Er du sikker på at det er steroidene og fettforbrennere som førte til hjerteproblemene? Har du noen forskning som viser at det faktisk er roids som fører til at enkelte får hjerteproblemer? Nei, det har du faktisk ikke siden det ikke finnes. Med andre ord synser du her. Hva hvis han hadde tatt meg seg en ladyboy og fant ut at det var mer enn han ønsket nede i buksene. Dette kan like så greit ha vært årsaken.

Finner du en forskning som viser at roids er direkte årsak til hjerteproblemer, så skal jeg med glede høre på deg. Ellers kan du bare holde kjeft med å spre løgner.

Ellers bra at du kategoriserer kroppen hans som perfekt.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Zyzz.
« #71 : 18. oktober 2011, 11:29 »
Du har helt rett.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Cloudiz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Zyzz.
« #73 : 18. oktober 2011, 20:55 »
Ja hva er usunt med steroider og ephedrine? Lurer jeg på (sarcasm) Kroppen var bra, men helt røten innvendig..

EmyR

  • Gjest
Sv: Zyzz.
« #74 : 18. oktober 2011, 20:59 »

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!