Skrevet av Emne: Zyzz.  (Lest 46310 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Zyzz.
« #75 : 19. oktober 2011, 01:50 »
Saken er at man kunne satt hvem som helst person ved siden av Zyzz, og zyzz hadde fortsatt sett best ut. Han er aesthetics, et kunstverk istedenfor folk som bare er svære og stygge. No offence folkens. Men alle vet at 95% av de som trener, ender opp med å ikke se kule ut. Samtlige her vil se ut som zyzz. De som ikke tørr å innrømme det sier det kun fordi de vet at de aldri vil oppnå en slik fysikk.

i lold

Edit: Trenger forresten ikke å stikke seg med noe som helst for å bli seende sånn ut. Snakker ikke til deg nå, Alkisen, im just sayin.

Edit 2: Jeg vil heller være svær som et fjell enn å se sånn ut. Da ikke svær som i Michelin Man, men som i Arild Haugen. (heheh skrev Arhild først der, skrev litt feil, vettu. Frøken Arhild. heh biggrin...)

Edit 3: Må ærlig talt si jeg synes det er litt klønete å bruke roids for å bli som han der. Ikke meninga å disse en kar som nettopp har dødd, men han hadde ikke trengt å stikke seg.. Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Zyzz.
« #76 : 19. oktober 2011, 09:13 »
i lold

Edit: Trenger forresten ikke å stikke seg med noe som helst for å bli seende sånn ut. Snakker ikke til deg nå, Alkisen, im just sayin.

Edit 2: Jeg vil heller være svær som et fjell enn å se sånn ut. Da ikke svær som i Michelin Man, men som i Arild Haugen. (heheh skrev Arhild først der, skrev litt feil, vettu. Frøken Arhild. heh biggrin...)

Edit 3: Må ærlig talt si jeg synes det er litt klønete å bruke roids for å bli som han der. Ikke meninga å disse en kar som nettopp har dødd, men han hadde ikke trengt å stikke seg.. Tongue

Han ville sikkert ha progressjon asap zulu *shrug* aner ikke hvorfor han brukte det :/
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Zyzz.
« #77 : 20. oktober 2011, 00:45 »
ZYZZ og kompisene er selve definisjonen på "wog boys". Wogs er på godt norsk pærkere og er Australias svar på pakistanere slik de blir omtalt i rasistiske ordlag i Norge.

Når gutta hans står rundt han og sier, "that´s fuckin´mad bro, that shit is sick" så sier de det på samme måte som Ali i borettslaget ville gjort på norsk. Så en film der Zyzz og gjengen bøffer skjorta til en fyr og mannelskerne hans sier til den stakkars lille karen at han kan drite i å få den igjen for den ser bedre ut på zyzz, så gir de han en stygg hawaiiskjorte bare for å kle på den ekle kroppen hans så de slipper å se den.... Jeg blir kvalm av typene og kvalm av oppførselen

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Zyzz.
« #78 : 21. oktober 2011, 10:31 »
Mirin brah? Zyzz trolla rundt, lær deg forskjellen.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Zyzz.
« #79 : 22. oktober 2011, 20:47 »
Blir ikke klok på alle disse "Er det mulig å oppnå denne kroppen uten bol?"-trådene. Hvorfor er dette i det hele tatt et tema? Ønsker du en slik kropp? Greit, tren hardt, spis riktig, og drit i om andre velger å ta snarveier... la dem proppe seg full av hva faen de vil og tro de er noe, du kan i det minste gå med hodet hevet.

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Zyzz.
« #80 : 22. oktober 2011, 21:27 »
Blir ikke klok på alle disse "Er det mulig å oppnå denne kroppen uten bol?"-trådene. Hvorfor er dette i det hele tatt et tema? Ønsker du en slik kropp? Greit, tren hardt, spis riktig, og drit i om andre velger å ta snarveier... la dem proppe seg full av hva faen de vil og tro de er noe, du kan i det minste gå med hodet hevet.

Ro ned par grader. Ja, jeg ønsker en slik kropp. Og tråden er ikke ment som kritikk eller crusade mot "bol". Spørsmålet var om det faktisk var mulig uten bol. Jeg har det i hodet mitt at med bol så oppnår man mer på kortere tidsperiode. Derfor lurte jeg på, om jeg spiste og trente riktig i 4 år, om jeg kunne oppnå "samme" resultat uten å ty til bol. Det var det :p
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Zyzz.
« #81 : 22. oktober 2011, 21:31 »
Jeg forstår ikke hvorfor folk bryr seg så mye om hvor mye de kan oppnå uten bol. Dere kommer så langt genene dine lar deg. Om målet ditt er kroppen til "Zyzz" så la det bli målet ditt. Bare strev etter det målet, om du da når det målet er opp til genene dine. Ingen her kan svare deg på om du vil klare det uten bol Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Zyzz.
« #82 : 22. oktober 2011, 21:50 »
Jeg forstår ikke hvorfor folk bryr seg så mye om hvor mye de kan oppnå uten bol. Dere kommer så langt genene dine lar deg. Om målet ditt er kroppen til "Zyzz" så la det bli målet ditt. Bare strev etter det målet, om du da når det målet er opp til genene dine. Ingen her kan svare deg på om du vil klare det uten bol Smiley
da er jo case closed Wink

Takk for svar
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Zyzz.
« #83 : 22. oktober 2011, 21:52 »
da er jo case closed Wink

Takk for svar

"Wink"

Liker ikke denne.. hadde gjort seg med ett smil. Uansett, bare hyggelig.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Zyzz.
« #84 : 29. november 2011, 20:19 »
"Wink"

Liker ikke denne.. hadde gjort seg med ett smil. Uansett, bare hyggelig.

Du er paranoid schizofren.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: Zyzz.
« #85 : 29. november 2011, 20:20 »
Du er paranoid schizofren.

Det er vist populært for tia Tongue
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Zyzz.
« #86 : 29. november 2011, 20:46 »
Du er paranoid schizofren.

Hehe, og etter å ha sett profilbildet av deg på facebook er jeg stygt redd du er homofil.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Sv: Zyzz.
« #87 : 29. november 2011, 22:22 »
Hehe, og etter å ha sett profilbildet av deg på facebook er jeg stygt redd du er homofil.

It takes one to know one Wink
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Zyzz.
« #88 : 29. november 2011, 22:30 »
Haha Wink
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget erikv2

Sv: Zyzz.
« #89 : 30. november 2011, 15:33 »
totally mirrin brah.

rip.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!