Skrevet av Emne: Zyzz.  (Lest 46455 ganger)

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Zyzz.
« #30 : 14. oktober 2011, 16:20 »
Zyzz; Come at me bro

Beefcake står der bare som på profilbildet

Zyzz; Mirin brah!?!

Anbefaler å ha på http://www.youtube.com/watch?v=esEKafh1tsU#noexternalembed i bakgrunn mens du nyter synet.
















Håper Beefcake kan ta slike bilder da! tithihi! hint hint

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Zyzz.
« #31 : 14. oktober 2011, 16:28 »
vet han er død, men jeg er inspirert til ca. over 9000.

/forever mirin
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget sii

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Zyzz.
« #32 : 14. oktober 2011, 16:31 »
Aldri skjønt dealn med karn her. Syk fysikk, er jo ikke nå tvil om det. Men karn har jo innrømmet bruk av både bol og diverse fettforbrennere. Er en haug med folk ute i verden som oppnår den fysikken der, til og med naturlig.

Jeg klarer iallefall ikke å se opp til en kar som hopper rundt i gata på bol å gjør narr av tynnere karer  Grin

Utlogget Kenantanovic

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: Zyzz.
« #33 : 14. oktober 2011, 16:41 »
Aldri skjønt dealn med karn her. Syk fysikk, er jo ikke nå tvil om det. Men karn har jo innrømmet bruk av både bol og diverse fettforbrennere. Er en haug med folk ute i verden som oppnår den fysikken der, til og med naturlig.

Jeg klarer iallefall ikke å se opp til en kar som hopper rundt i gata på bol å gjør narr av tynnere karer  Grin




Folk ser opp til han ikke bare på grunn av kroppen men hele "guido" stilen hans. Han er den typiske douchen alle hater men samtidig skulle ønske de var.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Zyzz.
« #34 : 14. oktober 2011, 16:43 »
zyzz er død!

Just like Jesus. That's why he's famous!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Zyzz.
« #35 : 14. oktober 2011, 16:52 »
Just like Jesus. That's why he's famous!

alle blir jo mer kjente etter de er døde... hmm.... hvis dette stemmer så kan man jo vurdere selvmord bare av tanken hahah

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: Zyzz.
« #36 : 14. oktober 2011, 16:56 »
Zyzz var jo kjent før han døde. Han har vært en av de som har inspirert meg i lang tid. På flere festivaler har norske fans kjørt zyzz ideologien, peace out brothers. See ya next summer

Utlogget yngvea

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

  • 21år - 179cm - ~85kg
Sv: Zyzz.
« #37 : 14. oktober 2011, 17:01 »
http://i3.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/-1/lens17970565_1305922305zyzz_aesthetics.jpg

Greia med zyzz var at han hadde en universalt tiltrekkende kropp, som de aller fleste ville hatt, mann eller kvinne..
Overkroppen hans sett forfra er det beste jeg noensinne har sett. Likevel manglet han litt på beina, spesielt leggene. Videre så kunne ryggen hans vært bedre.
Uansett, folk kommer til å hate på han fordi det er lett å hate douchebags som ser bedre ut enn det man selv gjør..
Det er mulig å komme dit han var naturlig, med tanke på fettprosent og muskelmasse, men når vi snakker gener (små ledd, muskelform, midje, beinstruktur, høyde osv), har han bedre gener enn 99,99% av befolkningen. Uansett hvor hardt du trener/spiser perfekt, kommer du 99,99% sikkert ikke til å se like bra ut, hvis ikke du er en av de 00.01% da.

Selv føler jeg at jeg nærmer meg, og kan nå det innen et par år (naturlig). Er sinnsykt heldig med genene selv, ser man bort fra at jeg bare er 179 cm da..

PS: Beefcake er nok langt unna fysikken til zyzz

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Zyzz.
« #38 : 14. oktober 2011, 17:06 »
http://i3.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/-1/lens17970565_1305922305zyzz_aesthetics.jpg

Greia med zyzz var at han hadde en universalt tiltrekkende kropp, som de aller fleste ville hatt, mann eller kvinne..
Overkroppen hans sett forfra er det beste jeg noensinne har sett. Likevel manglet han litt på beina, spesielt leggene. Videre så kunne ryggen hans vært bedre.
Uansett, folk kommer til å hate på han fordi det er lett å hate douchebags som ser bedre ut enn det man selv gjør..
Det er mulig å komme dit han var naturlig, med tanke på fettprosent og muskelmasse, men når vi snakker gener (små ledd, muskelform, midje, beinstruktur, høyde osv), har han bedre gener enn 99,99% av befolkningen. Uansett hvor hardt du trener/spiser perfekt, kommer du 99,99% sikkert ikke til å se like bra ut, hvis ikke du er en av de 00.01% da.

Selv føler jeg at jeg nærmer meg, og kan nå det innen et par år (naturlig). Er sinnsykt heldig med genene selv, ser man bort fra at jeg bare er 179 cm da..

PS: Beefcake er nok langt unna fysikken til zyzz


Må si meg enig i det du sier! Cheesy så linken din! Ja du kan si det slik at har jo gode gener! Fine fine deg! sorry for fjortis svar.... ble litt betatt av den fine kroppen!

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Zyzz.
« #39 : 14. oktober 2011, 17:06 »
lol spor, dette var morro
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Zyzz.
« #40 : 14. oktober 2011, 17:08 »
Zyzz var jo kjent før han døde. Han har vært en av de som har inspirert meg i lang tid. På flere festivaler har norske fans kjørt zyzz ideologien, peace out brothers. See ya next summer

JEG hørte ikke om ham før noen skrev et sted at zyzz er død, buhu. Just saying brah.

Og hva er zyzzideologien? Om det er det jeg tror det er så kom ikke dette med zyzz.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget yngvea

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

  • 21år - 179cm - ~85kg
Sv: Zyzz.
« #41 : 14. oktober 2011, 17:19 »
JEG hørte ikke om ham før noen skrev et sted at zyzz er død, buhu. Just saying brah.

Og hva er zyzzideologien? Om det er det jeg tror det er så kom ikke dette med zyzz.

Zyzz var inspirert av cristiano ronaldo, og han har nevnt ronaldo selv på formspring
http://dreamlandapparel.com/wp-content/uploads/2011/06/Ronaldo-legs.jpg

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Zyzz.
« #42 : 14. oktober 2011, 18:02 »

Uansett, folk kommer til å hate på han fordi det er lett å hate douchebags som ser bedre ut enn det man selv gjør..
Det er mulig å komme dit han var naturlig, med tanke på fettprosent og muskelmasse, men når vi snakker gener (små ledd, muskelform, midje, beinstruktur, høyde osv), har han bedre gener enn 99,99% av befolkningen. Uansett hvor hardt du trener/spiser perfekt, kommer du 99,99% sikkert ikke til å se like bra ut, hvis ikke du er en av de 00.01% da.
Okei Dr. Phil, du tror altså at bare i underkant av 500stk i Norge kan oppnå den kroppen me å trena+spisa "perfekt" + itillegg te alt han brukte!?
Vil tro de fleste så drive me det han drive(f.eks;bodybuildere) har bare lyst å ver større enn han. Tror mange har/hadde mulighet te å ble som han, før de blei 30kg tyngre...

Selv føler jeg at jeg nærmer meg, og kan nå det innen et par år (naturlig). Er sinnsykt heldig med genene selv, ser man bort fra at jeg bare er 179 cm da..

PS: Beefcake er nok langt unna fysikken til zyzz
Så fint og relevant du nærme deg.. Ut i fra det du skreiv i første innlegg har eg vanskelig for å tro på deg, desverre.. og korfor sammenligne du beefcake me zyzz? Forøvrig (om det hadde vert relevant) hadde eg foretrukket beefy over zyzy Smiley Då tar eg personlighet(det lille du får me deg øve inet) og kropp i betrakning

Utlogget yngvea

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

  • 21år - 179cm - ~85kg
Sv: Zyzz.
« #43 : 14. oktober 2011, 18:17 »
Ja, jeg tror faktisk det, kanskje ikke i underkant av 500 stk i norge heller.
Sammenlignet beef med zyzz, fordi beef blir så worshippa/nuthugga på det tragiske forumet her at det er til å le av (no offense beef).
Så bra for dere som vil bli større enn zyzz da. Nå er det slik at de aller fleste ikke vil være store og stygge, men heller vil se bra ut. Ja, beauty lies within the eyes of the beholder, men tror vi begge vet at de fleste foretrekker å se ut som zyzz fremfor phil heath. Hvor får du alt sinnet ditt fra, forresten? Sur fordi du ikke er en av de "00,01%"? Haters gon' hate.

Nå angrer jeg allerede på at jeg stakk innom dritt forumet her for en gangs skyld. Takk. Signing off!

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Zyzz.
« #44 : 14. oktober 2011, 18:41 »
Ja, jeg tror faktisk det, kanskje ikke i underkant av 500 stk i norge heller.
Sammenlignet beef med zyzz, fordi beef blir så worshippa/nuthugga på det tragiske forumet her at det er til å le av (no offense beef).
Han får mange spørsmål og komplimenter fordi han har bra kropp.. Big deal.. det e ikkje folk så lage youtube sanger eller begynne å skifte ordforråd til svensk pga han.. YA MIRRIN?  eller whatevz zyzz-gjengen går rundt å seie..


Så bra for dere som vil bli større enn zyzz da. Nå er det slik at de aller fleste ikke vil være store og stygge, men heller vil se bra ut. Ja, beauty lies within the eyes of the beholder, men tror vi begge vet at de fleste foretrekker å se ut som zyzz fremfor phil heath.
Haha, kossen klarte du plutselig å dra Phil Heath inni dette? Då e det gjerna mer aktuelt me de -500/50 stk så har genetisk mulighet, men irreeeeellleeeevant delux! Har jo ingenting me någe å gjør... Sa bare at eg føle mange BB'ers har mulighet, før de velge å ble større.

Hvor får du alt sinnet ditt fra, forresten? Sur fordi du ikke er en av de "00,01%"? Haters gon' hate.
Slutt me det der retard-psykologi-analysering greine dine. tror du at ein liten rotta på et internett forum kan gjør meg sur?! Nej, men litt frustert.. "haters gon' hate"? ja, hmm.. innlegget ditt tok seg ikkje akkurat opp mtp relevans eller kvalitet..

Nå angrer jeg allerede på at jeg stakk innom dritt forumet her for en gangs skyld. Takk. Signing off!
Du angre? Korfor angre du?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!