Skrevet av Emne: Ekstrem muskelvekst: Suksesshistorie og spørsmål om modifikasjon  (Lest 6053 ganger)

Utlogget bbk.

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Jeg er nettop ferdig med ekstrem muskelvekstprgorammet til RYP. Jeg endret ikke noe på programmet, og jeg hadde veldig bra resultater(fra 95 kgx10reps til 110 ca.)

Jeg tenker å kjøre det samme programmet igjen, bare uten kreatin (av nysgjerrighetens skyld) og med andre øvelser. Om noen kan godkjenne, eller til og med kommentere, på programmet under ville jeg satt stor pris på det..

*Grunnen til at jeg kjører mark i stedet for knebøy er at jeg spiller basket og fotball til sammen 5-6 dager i uken, og det ble litt stor påkjenning på knærne med tre knebøyøkter i uka..

Markløft
Benk (m/ manualer)
Chins
Skulderpress (militær kanskje?)
Leg curl (og evt leg hev) *vil dette være mer skånsomt for knærne enn knebøy tror dere?
Bicepscurls
Tricepspress


På forhånd, takk!

Utlogget Matsenator

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 152
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 152

Jeg ville ihvertfall ha byttet ut skulderpress med militærpress siden det er en "større" øvelse Smiley  Kjører RYP selv og kjører ganske likt oppsett som deg.
"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general. "

Matsenator prosjekt beach 2012 PSMF edition:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=122519.msg1818498;topicseen#new

Gå til:  

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019350

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019135

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.