Skrevet av Emne: Achieveing greatness  (Lest 62968 ganger)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Achieveing greatness
« #435 : 07. desember 2011, 14:47 »
Hehe, har tatt 200x6. Kanskje litt forskjell, men ikke 60 kg. Har tatt 180 i vanlig bøy for lenge siden, så å påstå at jeg ikke tar mer enn 110kg blir latterlig.

Og hvordan vet du hvor langt ned jeg går? er ett par cm over at jeg er på lik linje med knærne.

Du har lagt ut film av det tidligere. Det var ikke "ett par cm over at jeg er på lik linje med knærne" Grin
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Achieveing greatness
« #436 : 07. desember 2011, 14:52 »
Den videoen av 180 til benk var vel strengt tatt 1/16 squat Smiley? Vet ikke om det var noen form for fleksjon i kneleddet ditt? Så jo ut som du klemte ut en fis før du rettet deg ut igjen Cheesy

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Achieveing greatness
« #437 : 07. desember 2011, 14:52 »
Du har lagt ut film av det tidligere. Det var ikke "ett par cm over at jeg er på lik linje med knærne" Grin

Når jeg la ut film klaget folk på at folk ikke så dybden pga spotter sto i veien. Tren deg litt sterkere, så slipper du å kommentere i loggen til andre, og rakke ned på de for å føle deg bedre Wink
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Achieveing greatness
« #438 : 07. desember 2011, 14:59 »
Mister,

På tide å få øynene opp. Du går hele tiden i forsvarsposisjon. Men når såpass mange ytrer til skepsis er det ikke uten grunn.

Og til alle so fortsatt ikke er heeelt sikker på om det er sant eller ikke, undrer seg forgjeves. Hadde styrken til Safta vært tilfelle, uten aas og med riktig teknikk, så hadde gutten lagt opp flere filmer. Og han hadde nok heller ikke sittet her på amatørnivå, men heller vært adoptert av de virkelige gutta som kan ta godt hånd om personen.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Achieveing greatness
« #439 : 07. desember 2011, 15:01 »
Mister,

På tide å få øynene opp. Du går hele tiden i forsvarsposisjon. Men når såpass mange ytrer til skepsis er det ikke uten grunn.

Og til alle so fortsatt ikke er heeelt sikker på om det er sant eller ikke, undrer seg forgjeves. Hadde styrken til Safta vært tilfelle, uten aas og med riktig teknikk, så hadde gutten lagt opp flere filmer. Og han hadde nok heller ikke sittet her på amatørnivå, men heller vært adoptert av de virkelige gutta som kan ta godt hånd om personen.

Hva vil du ha film av som er så imponerende? Har sagt at jeg kommer til å ta vanlig bøy neste økt, så da kan jeg legge ut film og motbevise alle de sjalusi taperne her inne. Annet enn det har jeg vel stort sett ikke mange imponerende løft. Benkpress og kanskje millitærpress er kanskje litt imponerende?




What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Achieveing greatness
« #440 : 07. desember 2011, 15:05 »
Om Sitronsaft tar 170x6 til benk (han går ned ca 10cm til den benken), så tar han vel 110x6 i vanlig bøy. Det er gigantisk forskjell på dyp bøy og bøy til benken til Sitronsaft.

Dette er tøv..


Jeg tipper Sitronsaft gjør 112,5 LETT uten benken.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Achieveing greatness
« #441 : 07. desember 2011, 15:38 »
Hehe, har tatt 200x6. Kanskje litt forskjell, men ikke 60 kg. Har tatt 180 i vanlig bøy for lenge siden, så å påstå at jeg ikke tar mer enn 110kg blir latterlig.

Og hvordan vet du hvor langt ned jeg går? er ett par cm over at jeg er på lik linje med knærne.

Film, eller så har det aldri skjedd.. Smiley mihi
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Achieveing greatness
« #442 : 07. desember 2011, 20:40 »
Hva er true her din pingle? dere har ikke aning, jeg skal ta å ta ett par reps på 200-210 i vanlig bøy uten den benken jeg, for å motbevise dere latterlige tapere som skal rakke ned på andre pga de er sterkere enn dere Smiley

Konge!

Kommer det film da??
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

EmyR

  • Gjest
Sv: Achieveing greatness
« #443 : 07. desember 2011, 20:44 »
Jeg er også spent på hvor mye du tar i skikkelig bøy. Gledes til film Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Achieveing greatness
« #444 : 08. desember 2011, 00:35 »
Gjettekonk: hva tar sitrona i godkjent bøy? Jeg Høyner Evis og sier 117.5kg. Uten drakt vel å merke Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!