Skrevet av Emne: Supermat  (Lest 12883 ganger)

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Supermat
« #30 : 19. oktober 2011, 09:56 »
Mennesker trenger mye søvn Tongue Svært mange sover for lite i dagens samfunn dessverre.. Ungdom opptil 20 år trenger 9-10 timer søvn per natt for å fungere optimalt. Unge voksne 20-40 år trenger ca 8 timer per natt.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget anim

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Supermat
« #31 : 24. oktober 2011, 05:04 »
Ser ingen "solide" fettkilder, og du skal spise bra mye laks før du får i deg nok omega3.
For ikke å nevne planteoljer som gir o-6. Tror spesielt jenter er "flinke" til å få i seg for lite fett

Utlogget Monica89

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 34
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 34

Sv: Supermat
« #32 : 25. oktober 2011, 12:18 »
Chiax frø.
4. Tilfører Omega-3 fettsyrer i maten din

Omega-3 olje er vanligvis oppfattet som «det sunne stoffet i fisk». Men, hva hvis du ikke ønsker å spise fisk hver eneste dag? Hva om du er vegetarianer eller ganske enkelt er bekymret over den forurensing av havet som kan gi deg skadelige stoffer gjennom fiskemiddagen? ChiaX® er den rikeste plantekilde av denne sunne oljen. Pr. gram, inneholder ChiaX® mye mer Omega-3 enn laks - og allikevel vil den kunne smake hva som helst som du ønsker, fordi du kan blande den i den mat eller drikke du foretrekker! Omega-3 er viktig for hjerte- og kolesterolhelse. Det er også oppdaget at den er et hjelpemiddel til å kunne gå ned i vekt. USA Weekend magazine har gjengitt en undersøkelse hvor en gruppe overvektige inkluderte omega-3 i sin diettplan - og gikk ned 1 kg mer pr. måned enn kontrollgruppen som ikke inklu-derte omega-3. Hvis du har normalvekt, vil kroppen selv sørge for å vedlikeholde denne.

Det spiser jeg.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Supermat
« #33 : 25. oktober 2011, 12:56 »
And there you go. Prøv å sove en time lenger hver natt så skal du se at energinivåene øker.

Denne funker ikke på meg ihvertfall. Føler meg som et dovendyr hele dagen om jeg sover "for lenge".
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget anim

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Supermat
« #34 : 25. oktober 2011, 18:20 »
Chiax frø.
4. Tilfører Omega-3 fettsyrer i maten din

Omega-3 olje er vanligvis oppfattet som «det sunne stoffet i fisk». Men, hva hvis du ikke ønsker å spise fisk hver eneste dag? Hva om du er vegetarianer eller ganske enkelt er bekymret over den forurensing av havet som kan gi deg skadelige stoffer gjennom fiskemiddagen? ChiaX® er den rikeste plantekilde av denne sunne oljen. Pr. gram, inneholder ChiaX® mye mer Omega-3 enn laks - og allikevel vil den kunne smake hva som helst som du ønsker, fordi du kan blande den i den mat eller drikke du foretrekker! Omega-3 er viktig for hjerte- og kolesterolhelse. Det er også oppdaget at den er et hjelpemiddel til å kunne gå ned i vekt. USA Weekend magazine har gjengitt en undersøkelse hvor en gruppe overvektige inkluderte omega-3 i sin diettplan - og gikk ned 1 kg mer pr. måned enn kontrollgruppen som ikke inklu-derte omega-3. Hvis du har normalvekt, vil kroppen selv sørge for å vedlikeholde denne.

Det spiser jeg.

Da får du jo det ihvertfall, men mener det er bevist at omega-3 fra marine organismer er mer gunstig enn fra planteriket. Men ja.. sikkert "bra nok".

Utlogget LiseK

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Supermat
« #35 : 26. oktober 2011, 10:54 »
Denne funker ikke på meg ihvertfall. Føler meg som et dovendyr hele dagen om jeg sover "for lenge".
Enig med deg der. Er en fin linje mellom å føle meg uthvilt og utslitt hele dagen.

Utlogget Espenespen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Supermat
« #36 : 27. oktober 2011, 10:40 »
Som flere her har nevnt høres det ut som det er psykologien som er ankepunktet her. Du sover lite og stresser/styrer mye. Har du mange oppgaver hengende over deg? Noe så enkelt som å skrive en liste over ting som må gjøres, hva som må til for å få det gjort, og hvor lang tid det tar å gjøre det, kan hjelpe. Det man ofte ser da er at ting man utsetter og som ligger å gnager i bakhodet, ofte kan gjøres med en gang, og det tar kort tid, så da er det jo bare å få det unna med en gang. Min erfaring er at jo mer man skulle ha gjort, jo tyngre blir "skyen" i hodet, og jo mindre får man gjort, fordi man blir så sliten av å tenke på det man skulle gjort.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Supermat
« #37 : 27. oktober 2011, 11:03 »
Jeg er ikke redd for å legge på meg, høy forbrenning...

Hvordan definerer du høy forbrenning?

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Supermat
« #38 : 02. november 2011, 09:07 »
Chiax frø.
4. Tilfører Omega-3 fettsyrer i maten din
Hvor mye frø spiser du?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!