Skrevet av Emne: Toby's logg - Showlift 2012  (Lest 47928 ganger)

Utlogget Elley.U.H

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 462
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 462

Sv: Toby's treningslogg
« #435 : 27. januar 2012, 23:19 »
Alvorlig lite action på denne tråden her for tiden, Tobbis'n! Latsiden lenge ligge? Wink
Strong is the new Slim

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114731.new#new
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=121102.msg1796158;topicseen#new

Perser:
Stein: 85kg
Farmers: 93kgx2, 3m
Yoke: 240kg 3,5m
Stokk: 50kgx3

2.plass Yoke 233kg 3m. (NM enkeltøvelser juni 2012)
6.plass Norges Sterkeste Kvinne 2012

Utlogget tobiasht

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 809
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 809

Sv: Toby's treningslogg
« #436 : 17. oktober 2012, 12:51 »
Da nærmer det seg ett nytt mesterskap, og Norges sterkeste mann skal utnevnes.

For min del, blir dette ett comeback stevne etter min seier i 2010. Har hatt nesten to late år, som jeg har brukt på å få mer orden på kroppen, gjøre meg mer skadefri og søkt etter ny motivasjon og gnist for strongman sporten igjen.

Bestemte meg relativt seint for å være med på årets stevne, og tar det som ett personlig mål og en utfordring uansett hvilke resultat jeg ender opp med. Jeg merker veldig på presset og forventningene jeg har selv, og forventningene jeg føler andre har til meg (selv om det helt sikkert ikke stemmer, for folk flest bryr seg vel ikke). Dette er sikkert noe av grunnen til at jeg ikke har konkurrert, sammen med motivasjons mangel, skader og den slags. Konklusjonen jeg har kommet frem til her, er at jeg har savnet miljøet og savnet treningen. Jeg digger å bruke kroppen og kjenne at jeg er sliten og utkjørt. Så igjen, uansett hvordan det går til helgen er det godt å komme i gang igjen. Pluss skryt til det "nye" miljøet vi har fått i Kristiansand. Her vokser det opp talenter.

Formen jeg stiller med til helgen er nok ganske lik den formen jeg hadde under stevnet i 2010. Jeg har nok blitt noe sterke i blant annet steinløft og bøy. Resten er nok mye av det samme. Så om det går skikkelig dass forteller det noe om nivåets økning de siste årene Tongue
Trente veldig bra og målrettet de ukene jeg hadde til rådighet, og økte raskt i styrke. Dessverre fem uker før stevne skadet jeg foten, og måtte gå på krykker en uke. Dette er delvis bra nå og tror det kun vil påvirke i stokk. Pluss at jeg ikke har fått trent noe markløft da. Så går for ny pers på stevne, og attpå til reps pers.. Smiley

Kan love en ting, er at jeg skal klemme ut alle de kreftene jeg har i kroppen. Skal ikke orke ett døyt mer den dagen. Spennende med mange nye fjes og ryktene rundt de som løfter helt råe løft rundt om kring på trening. Jeg satser på at rutine slår brutalt power.. Wink

Lykke til, alle sammen!

Norges 4. Sterkeste Mann (-90kg) 2012
Norges Sterkeste Mann (-90kg) 2010
Norges 3. Sterkeste Mann (-90 kg) 2009

Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: Toby's treningslogg
« #437 : 17. oktober 2012, 12:56 »
Da nærmer det seg ett nytt mesterskap, og Norges sterkeste mann skal utnevnes.

For min del, blir dette ett comeback stevne etter min seier i 2010. Har hatt nesten to late år, som jeg har brukt på å få mer orden på kroppen, gjøre meg mer skadefri og søkt etter ny motivasjon og gnist for strongman sporten igjen.

Bestemte meg relativt seint for å være med på årets stevne, og tar det som ett personlig mål og en utfordring uansett hvilke resultat jeg ender opp med. Jeg merker veldig på presset og forventningene jeg har selv, og forventningene jeg føler andre har til meg (selv om det helt sikkert ikke stemmer, for folk flest bryr seg vel ikke). Dette er sikkert noe av grunnen til at jeg ikke har konkurrert, sammen med motivasjons mangel, skader og den slags. Konklusjonen jeg har kommet frem til her, er at jeg har savnet miljøet og savnet treningen. Jeg digger å bruke kroppen og kjenne at jeg er sliten og utkjørt. Så igjen, uansett hvordan det går til helgen er det godt å komme i gang igjen. Pluss skryt til det "nye" miljøet vi har fått i Kristiansand. Her vokser det opp talenter.

Formen jeg stiller med til helgen er nok ganske lik den formen jeg hadde under stevnet i 2010. Jeg har nok blitt noe sterke i blant annet steinløft og bøy. Resten er nok mye av det samme. Så om det går skikkelig dass forteller det noe om nivåets økning de siste årene Tongue
Trente veldig bra og målrettet de ukene jeg hadde til rådighet, og økte raskt i styrke. Dessverre fem uker før stevne skadet jeg foten, og måtte gå på krykker en uke. Dette er delvis bra nå og tror det kun vil påvirke i stokk. Pluss at jeg ikke har fått trent noe markløft da. Så går for ny pers på stevne, og attpå til reps pers.. Smiley

Kan love en ting, er at jeg skal klemme ut alle de kreftene jeg har i kroppen. Skal ikke orke ett døyt mer den dagen. Spennende med mange nye fjes og ryktene rundt de som løfter helt råe løft rundt om kring på trening. Jeg satser på at rutine slår brutalt power.. Wink

Lykke til, alle sammen!

Moro du er tilbake og med ditt killerinstingt, rutine og ikke minst vilje, går nok dette veldig bra! Lykke til og kick ass!
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Toby's logg - Showlift 2012
« #438 : 17. oktober 2012, 13:10 »
Da nærmer det seg ett nytt mesterskap, og Norges sterkeste mann skal utnevnes.

For min del, blir dette ett comeback stevne etter min seier i 2010. Har hatt nesten to late år, som jeg har brukt på å få mer orden på kroppen, gjøre meg mer skadefri og søkt etter ny motivasjon og gnist for strongman sporten igjen.

Bestemte meg relativt seint for å være med på årets stevne, og tar det som ett personlig mål og en utfordring uansett hvilke resultat jeg ender opp med. Jeg merker veldig på presset og forventningene jeg har selv, og forventningene jeg føler andre har til meg (selv om det helt sikkert ikke stemmer, for folk flest bryr seg vel ikke). Dette er sikkert noe av grunnen til at jeg ikke har konkurrert, sammen med motivasjons mangel, skader og den slags. Konklusjonen jeg har kommet frem til her, er at jeg har savnet miljøet og savnet treningen. Jeg digger å bruke kroppen og kjenne at jeg er sliten og utkjørt. Så igjen, uansett hvordan det går til helgen er det godt å komme i gang igjen. Pluss skryt til det "nye" miljøet vi har fått i Kristiansand. Her vokser det opp talenter.

Formen jeg stiller med til helgen er nok ganske lik den formen jeg hadde under stevnet i 2010. Jeg har nok blitt noe sterke i blant annet steinløft og bøy. Resten er nok mye av det samme. Så om det går skikkelig dass forteller det noe om nivåets økning de siste årene Tongue
Trente veldig bra og målrettet de ukene jeg hadde til rådighet, og økte raskt i styrke. Dessverre fem uker før stevne skadet jeg foten, og måtte gå på krykker en uke. Dette er delvis bra nå og tror det kun vil påvirke i stokk. Pluss at jeg ikke har fått trent noe markløft da. Så går for ny pers på stevne, og attpå til reps pers.. Smiley

Kan love en ting, er at jeg skal klemme ut alle de kreftene jeg har i kroppen. Skal ikke orke ett døyt mer den dagen. Spennende med mange nye fjes og ryktene rundt de som løfter helt råe løft rundt om kring på trening. Jeg satser på at rutine slår brutalt power.. Wink

Lykke til, alle sammen!



Lykke til (spor)
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Utlogget HansJ

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 582
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 582

Sv: Toby's logg - Showlift 2012
« #439 : 17. oktober 2012, 13:41 »
Champ is back!
Miljøet har vokst igjen i Kr.Sand. Lovende for framtiden dette.

Regner med vi ser jevn logging framover av treninger? Wink
11.plass - Norges Sterkeste mann -90 2011
3.plass - NM Yoke 2012 -90
15.plass - Norges Sterkeste mann -90 2012
6.plass Norges Sterkeste mann - 80 2013

Mål for 2014: Pall plass -80 NSM


Medlem av Kristiansand Strongteam

Mr KO

  • Gjest
Sv: Toby's logg - Showlift 2012
« #440 : 17. oktober 2012, 14:01 »
Kult at du er tilbake! Smiley
Norges mest tekniske utøver i -90 !!

Tipper KST kaprer hele pallen i år!

Utlogget tobiasht

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 809
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 809

Sv: Toby's logg - Showlift 2012
« #441 : 17. oktober 2012, 14:03 »
Moro du er tilbake og med ditt killerinstingt, rutine og ikke minst vilje, går nok dette veldig bra! Lykke til og kick ass!

Takk for det! Smiley Du også!

Lykke til (spor)

Takk for det! Lykke til du også. Vet ikke om spor er så nødvendig, er relativt dødt her Wink hehe

Champ is back!
Miljøet har vokst igjen i Kr.Sand. Lovende for framtiden dette.

Regner med vi ser jevn logging framover av treninger? Wink
Tror ikke du skal ha for store forventninger til akkurat det Smiley Veldig lovende for fremtiden. Blir gøy å se utviklingen mot neste år...

Kult at du er tilbake! Smiley
Norges mest tekniske utøver i -90 !!

Tipper KST kaprer hele pallen i år!
Hehe takk for det! Smiley Håper jo selvfølgelig det blir tilfelle, og at jeg selvfølgelig er blant en av de Wink
Norges 4. Sterkeste Mann (-90kg) 2012
Norges Sterkeste Mann (-90kg) 2010
Norges 3. Sterkeste Mann (-90 kg) 2009

Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget tobiasht

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 809
  • Honnør: 112
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 809

Sv: Toby's logg - Showlift 2012
« #442 : 17. oktober 2012, 14:13 »
En trenings og form oppdatering også:

Stokk 90kg 6reps (pushpress 60 sek)
Stein 140kg 6 reps (Fikk 7. i fanget, men kom bakpå - 60 sek - 120cm)
Yoke 330kg 10meter (Stabilt og greit, ikke så raskt)
Farmers 120kg 22m? 12sek
Dekk 4 reps på 420kg, rundt 30 sek
Markløft 5 reps på 190kg (veldig greit)
Norges 4. Sterkeste Mann (-90kg) 2012
Norges Sterkeste Mann (-90kg) 2010
Norges 3. Sterkeste Mann (-90 kg) 2009

Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget Tim_ene

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 926
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 926

Sv: Toby's logg - Showlift 2012
« #443 : 17. oktober 2012, 14:21 »
En trenings og form oppdatering også:

Stokk 90kg 6reps (pushpress 60 sek)
Stein 140kg 6 reps (Fikk 7. i fanget, men kom bakpå - 60 sek - 120cm)
Yoke 330kg 10meter (Stabilt og greit, ikke så raskt)
Farmers 120kg 22m? 12sek
Dekk 4 reps på 420kg, rundt 30 sek
Markløft 5 reps på 190kg (veldig greit)
Sees på Fredag;) Blir spennende:P
NSM-90kg 2013-2.plass
TarGet Power Challenge 2012-2.plass
NSM-90kg 2012-3.Plass
Seljord open-4.plass
NM Stokkløft-3.Plass

Sponsor: http://norvita.no/

Markløft:280kg
Knebøy:240kg
Benkpress:180kg
181cm.
89-100kg
1987mod.
Strongman.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113696.0

Utlogget Pinna

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 993
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 993

Sv: Toby's logg - Showlift 2012
« #444 : 31. oktober 2012, 15:27 »
Jeg savner referat fra NM Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!