Skrevet av Emne: Erstatte 4x4 med 1 times rask gange i ekstrem forbrenning-programmet?  (Lest 9341 ganger)

Utlogget dayman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Hei
Beklager hvis det finnes andre emner om dette, men jeg kunne ikke finne noe! Jeg har tenkt å gå i gang med RYP ekstrem muskelvekst og deretter ekstrem forbrenning. Skjønner at 4x4-delen av forbrenningsprogrammet er noe av det viktigste i programmet, men har hatt en fotballskade i foten i det siste som gjør at jeg er skeptisk til å jogge så mye. Derimot skal en time med rask gange/powerwalk gå helt fint mener jeg Smiley Vil jeg kunne oppnå noenlunde de samme resultatene med dette som 4x4?

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Jeg kan ikke se for meg noe annet at en bruker mye energi på å powerwalke i en hel time - og det er vel det som er poenget. Akkuratt hvor mye forskjell på 1 time powerwalk og 16 min med intervaller vet jeg ikke, men begge deler er god trening. Kjør på! Gjør det beste ut forholdene Smiley
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Ville kjørt powerwalk uansett egentlig, i allefall hvis du kjører 4x4 hold det langt unna beindagen.
Gå på!:D

Utlogget dayman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Takk for raske og gode svar Smiley

Utlogget go-go

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Jeg har prøvd gamle ryp før og er på uke 7 i nye ryp as we speak.

4x4 har ihvertfall for meg vert mye mer effektivt om du skal ned i fettprosent. Ta det gjerne før styrketrening, om du ikke har som målsetning å bli stor og sterk! Det burde gå fint.
Det tar ca 30min med oppvarming og nedkjøring altså nesten like lang tid som gamle RYPs 20min powerwalk etter trening.)

Om du er på ekstrem muskelvekt ville eg ikke hatt 4x4 da eg ofte opplevde i grunnprogrammet at jeg ikke hadde energi nok til de tunge ukene what! Gå heller 20 min PW etter treningen da dette vil holde fettprosenten i sjakk ved kalorioverskudd.

Jeg la fort på meg under ekstrem muskelvekt programmet og ikke alt var muskler for å si det sånn... Tongue
"When I get sad, I stop being sad and be AWESOME instead... True story!" -Barney Stinson-

Utlogget go-go

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Skjønner at 4x4-delen av forbrenningsprogrammet er noe av det viktigste i programmet, men har hatt en fotballskade i foten i det siste som gjør at jeg er skeptisk til å jogge så mye.

Det er pulsen som er cluet her. Pruk gjerne spinning eller elipsemaskin for å unngå belastning og lytt til kroppen om det funker!
"When I get sad, I stop being sad and be AWESOME instead... True story!" -Barney Stinson-

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!