Skrevet av Emne: Selger jack3d, berzerk og koffein  (Lest 53033 ganger)

Utlogget kurtlarsn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #15 : 23. oktober 2011, 19:22 »
noe du har mixet sammen med et kjemisett fra toys`r us dette da?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #16 : 23. oktober 2011, 19:23 »
noe du har mixet sammen med et kjemisett fra toys`r us dette da?

Ditt patetiske rasshøl. Her prøver jeg å markedsføre mine egne varer, så kommer drittsekker uten annet å gjøre på å ødelegger tråden.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget kjellalrich

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #17 : 23. oktober 2011, 19:24 »
ER DET NOE HORMONER INNI BILDET HER Huh??  Kiss Kiss Kiss

Utlogget bozzern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #18 : 23. oktober 2011, 19:26 »
Ditt patetiske rasshøl. Her prøver jeg å markedsføre mine egne varer, så kommer drittsekker uten annet å gjøre på å ødelegger tråden.

Det er du som er patetisk som prøver og selge hjemmelaget pulver som kan være tilsatt alt mulig av søppel og bakterier til en usannsynlig høy pris...
Ingen her aner hva det inneholder eller hvordan det er fremstilt!

Tror nok heller folk går for ting som er kjent/prøvet ut av flere og gjennomgått diverse tester!

Lykke til med salget
85 mod, 173cm

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #19 : 23. oktober 2011, 19:28 »
Citius-altus-fortius: Hvorfor gir du apetrynet ovenfor her honnør?

ER DET NOE HORMONER INNI BILDET HER Huh??  Kiss Kiss Kiss

Det spennende med dette produktet er at jeg har åpnet zma pillene og blandet pulveret i gryta. Har også blandet mange andre godsaker.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget FredrikZvett

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #20 : 23. oktober 2011, 19:29 »
Ofte svindlere i sverige. 249,- hørest slik ut ialfall. Jeg er til å stole på.

Patric i strømstad er 100% til og stole på.
Men lykke til med de overprisa salga dine

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #21 : 23. oktober 2011, 19:30 »
Ofte svindlere i sverige. 249,- hørest slik ut ialfall. Jeg er til å stole på.

Patric i strømstad er 100% til og stole på.
Men lykke til med de overprisa salga dine

Patric ja, kjenner han godt. Men han selger uten diverse godsaker som zma, bcaa osv. Vil ikke nevne alt.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #22 : 23. oktober 2011, 19:32 »
Citius-altus-fortius: Hvorfor gir du apetrynet ovenfor her honnør?

Det spennende med dette produktet er at jeg har åpnet zma pillene og blandet pulveret i gryta. Har også blandet mange andre godsaker.
Vittig kommentar.

Dog jeg ser ikke noe galt i dette, da jeg går ut ifra at du sitter på kunnskaper nok til å markedsføre dette privat, og lage dine egne mixer når det kan gå på helsa løs for vedkommende som kjøper dette om du ikke kan det Smiley men stiller meg ikke kritisk til det, da jeg ikke eier kunnskaper til slikt selv og er spent på resultatet av dette.

Har du prøvd produktet(ene) selv forresten?

Utlogget Nomio

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #23 : 23. oktober 2011, 19:34 »
Haha du må jo være verdens minst intellegente mann, som tror noen gidder å kjøpe de insane overprisede hjemmesnekrede greiene dine!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #24 : 23. oktober 2011, 19:34 »
Vittig kommentar.
Dog jeg ser ikke noe galt i dette, da jeg går ut ifra at du sitter på kunnskaper nok til å markedsføre dette privat, og lage dine egne mixer når det kan gå på helsa løs for vedkommende som kjøper dette om du ikke kan det Smiley men stiller meg ikke kritisk til det, da jeg ikke eier kunnskaper til slikt selv og er spent på resultatet av dette.

Har du prøvd produktet(ene) selv forresten?

Tja, velger å la være å prøve dette selv da jeg ofte vil se andres erfaringer først.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #25 : 23. oktober 2011, 19:35 »
Det skal tross alt ganske detaljert spisskompetanse til , hva angår blandingsforhold, menge osv...Er ikke bare å slenge oppi 2-3 kapsler med zma, noen gram kreatin osv...
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #26 : 23. oktober 2011, 19:36 »
Tja, velger å la være å prøve dette selv da jeg ofte vil se andres erfaringer først.
Haha, avslørt! dårlig spøk forresten....
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #27 : 23. oktober 2011, 19:37 »
Haha du må jo være verdens minst intellegente mann, som tror noen gidder å kjøpe de insane overprisede hjemmesnekrede greiene dine!

Jeg er i det minste en mann, og ikke en transe som du er.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget bozzern

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #28 : 23. oktober 2011, 19:37 »
Tja, velger å la være å prøve dette selv da jeg ofte vil se andres erfaringer først.

Du burde jo straffepules med spikra 2"4 og brukt som "human pinata" om dette er seriøst
85 mod, 173cm

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Selger jack3d, berzerk og koffein
« #29 : 23. oktober 2011, 19:37 »
Haha, avslørt! dårlig spøk forresten....

Avslørt for hva da din drittsekk? Makan til dårlig oppførsel har ikke jeg sett på lenge.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!