Skrevet av Emne: fjerne magefett uten å miste muskelmasse  (Lest 9114 ganger)

Utlogget Pastranaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« : 24. oktober 2011, 18:01 »
Hei!

Har trent hardt og spist mye i 4-5 måneder nå og oppnådd gode resultater. Reiser til varmere strøk i julen, og har derfor desember som måneden å være fysisk klar på.

Eneste som ikke er bra, er nedre del av magen. Har en liten "fett ring" nederst som gjør at mageområdet ikke ser bra ut.

Det jeg lurer på er om noen her kan hjelpe meg med tips til å få vekk fettet, men samtidig beholde musklene. Har 4 synlige ruter på magen, men de 2 nederste gjemmer seg under fettet. Tenker derfor at dette skal være et oppnåelig mål frem til jul.
- kardio?
- lavkarbo?
- osv

Takker stort for hjelp!

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #1 : 30. oktober 2011, 21:06 »
Hei!

Har trent hardt og spist mye i 4-5 måneder nå og oppnådd gode resultater. Reiser til varmere strøk i julen, og har derfor desember som måneden å være fysisk klar på.

Eneste som ikke er bra, er nedre del av magen. Har en liten "fett ring" nederst som gjør at mageområdet ikke ser bra ut.

Det jeg lurer på er om noen her kan hjelpe meg med tips til å få vekk fettet, men samtidig beholde musklene. Har 4 synlige ruter på magen, men de 2 nederste gjemmer seg under fettet. Tenker derfor at dette skal være et oppnåelig mål frem til jul.
- kardio?
- lavkarbo?
- osv

Takker stort for hjelp!

Punktslanking er IKKE mulig. (Du kan altså ikke slanke bare magen)

Hvis du har det travelt, er ketosediett et bra alternativ. Det er en form for diett hvor du skal ha i deg omtrent 0 karbo, men masse protein og fett. Sett flere på forumet her bruke det uten å miste mye masse, men da er det viktig og trene hardt og få i seg det fettet og proteinene.
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Pastranaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #2 : 31. oktober 2011, 14:22 »
takker! står vel litt om ketosediett på forumet da tipper jeg.. får lese meg opp på d:)

Utlogget Ninaaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

  • Ninaaa
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #3 : 02. november 2011, 20:04 »
Går selv på ketosediett, har gått på det i 4 uker og gått ned rundt 12 kg. Ketosediett tar heller ikke av muskelmassen din, men brenner av det fettet som kroppen har ekstra  Wink Så det vil jeg anbefale og prøve  Smiley
No pain, No gain!

Utlogget Pastranaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #4 : 02. november 2011, 20:25 »
Går selv på ketosediett, har gått på det i 4 uker og gått ned rundt 12 kg. Ketosediett tar heller ikke av muskelmassen din, men brenner av det fettet som kroppen har ekstra  Wink Så det vil jeg anbefale og prøve  Smiley

Hørtes jo nesten litt for godt ut til å være sant? Hva er vekten din og hva spiser du om dagene?

Utlogget Ninaaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

  • Ninaaa
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #5 : 04. november 2011, 14:04 »
Startvekta mi var på 87 kg det var da jeg bestemte meg for at noe MÅTTE gjøres! Nå er vekta på 76 kg, men skal fortsatt ned til ca 67 kg Smiley
Jeg går på et eget spesialisert program via mitt treningssenter. Det består av at jeg spiser 3 shaker/supper om dagen som gir meg 400 kcal + en spiseskje omega3olje som gir meg 100 kcal.
I tillegg trener jeg 6 dager i uka for raskere resultater Smiley
Suppene gir meg alle næringstoffene jeg trenger og jeg er aldri sulten Smiley Det er det som er veldig fint med ketose dietten er at du sjelden/aldri blir sulten Smiley
Klarer du å komme deg ned på 500 kcal om dagen skal du se at resultatene kommer fort!  biggrin
No pain, No gain!

Utlogget Pastranaa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 139

Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #6 : 04. november 2011, 18:12 »
Startvekta mi var på 87 kg det var da jeg bestemte meg for at noe MÅTTE gjøres! Nå er vekta på 76 kg, men skal fortsatt ned til ca 67 kg Smiley
Jeg går på et eget spesialisert program via mitt treningssenter. Det består av at jeg spiser 3 shaker/supper om dagen som gir meg 400 kcal + en spiseskje omega3olje som gir meg 100 kcal.
I tillegg trener jeg 6 dager i uka for raskere resultater Smiley
Suppene gir meg alle næringstoffene jeg trenger og jeg er aldri sulten Smiley Det er det som er veldig fint med ketose dietten er at du sjelden/aldri blir sulten Smiley
Klarer du å komme deg ned på 500 kcal om dagen skal du se at resultatene kommer fort!  biggrin

Starte med å si gratulerer med gode resultater! Takker for innlegget, men jeg er ute etter noe som virker for gutter der jeg kan beholde muskelmassen, samtidig som jeg forbrenner fett. Da tror jeg ikke suppe hjelper sånn på. Derfor jeg var litt overasket over vekttapet:p tenkte en gutt hadde mistet 12kg uten å miste muskelmasse:)

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #7 : 04. november 2011, 18:47 »
Startvekta mi var på 87 kg det var da jeg bestemte meg for at noe MÅTTE gjøres! Nå er vekta på 76 kg, men skal fortsatt ned til ca 67 kg Smiley
Jeg går på et eget spesialisert program via mitt treningssenter. Det består av at jeg spiser 3 shaker/supper om dagen som gir meg 400 kcal + en spiseskje omega3olje som gir meg 100 kcal.
I tillegg trener jeg 6 dager i uka for raskere resultater Smiley
Suppene gir meg alle næringstoffene jeg trenger og jeg er aldri sulten Smiley Det er det som er veldig fint med ketose dietten er at du sjelden/aldri blir sulten Smiley
Klarer du å komme deg ned på 500 kcal om dagen skal du se at resultatene kommer fort!  biggrin

Å ligge på 500 kcal om dagen er jo ikke sunt for fem flate øre!
Da mister du alt som er av muskelmasse.
Men å 500 kcal under "vedlikehold" derimot, da snakker vi litt sunnere.

Du burde virkelig konsultere med en lege angående denne dietten din, for dette så ikke bra ut i hele tatt.

Starte med å si gratulerer med gode resultater! Takker for innlegget, men jeg er ute etter noe som virker for gutter der jeg kan beholde muskelmassen, samtidig som jeg forbrenner fett. Da tror jeg ikke suppe hjelper sånn på. Derfor jeg var litt overasket over vekttapet:p tenkte en gutt hadde mistet 12kg uten å miste muskelmasse:)

Jeg har drevet med lavkarbo over en lengre periode, og var i ketose i to uker.

Siden Mai har jeg gått ned 15-16kg, uten og miste noe masse. Så det er mulig, og jeg har ikke vært så veldig nøye på hva jeg har spist egentlig heller.. Smiley
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Ninaaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

  • Ninaaa
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #8 : 04. november 2011, 18:52 »
Tusen takk for det Smiley
Suppa/shaken er lagd sånn at den inneholder et minimum med karbohydrater samtidig som den inneholder det jeg trenger av andre næringsstoffer.. Du kan prøve å søke det opp på nettet, xtravaganza heter programet..
Det gjør at jeg er inn i ketose og mister ikke noe muskelmasse Smiley Det er det som er det fine med ketosediett Wink


Stuffed: Alt er i samarbeid med helsekonsulent Smiley Mister som sagt ikke muskelmasse i det hele tatt Smiley Går på vekta på trening 1 gang hver 14 dag som viser at ingen muskelmasse blir borte Smiley Har levd på 500 kcal siden 28. september og blitt sterkere i øvelsene jeg har i programmet mitt Smiley Musklene blir også mer deffinerte..
Har ikke kontaktet lege under denne dietten siden jeg har følt meg i mye bedre form en noensinne før Smiley
Men viktig å drikke minimum 3 liter vann per dag Smiley
No pain, No gain!

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #9 : 04. november 2011, 18:55 »
Tusen takk for det Smiley
Suppa/shaken er lagd sånn at den inneholder et minimum med karbohydrater samtidig som den inneholder det jeg trenger av andre næringsstoffer.. Du kan prøve å søke det opp på nettet, xtravaganza heter programet..
Det gjør at jeg er inn i ketose og mister ikke noe muskelmasse Smiley Det er det som er det fine med ketosediett Wink


Stuffed: Alt er i samarbeid med helsekonsulent Smiley Mister som sagt ikke muskelmasse i det hele tatt Smiley Går på vekta på trening 1 gang hver 14 dag som viser at ingen muskelmasse blir borte Smiley Har levd på 500 kcal siden 28. september og blitt sterkere i øvelsene jeg har i programmet mitt Smiley Musklene blir også mer deffinerte..
Har ikke kontaktet lege under denne dietten siden jeg har følt meg i mye bedre form en noensinne før Smiley
Men viktig å drikke minimum 3 liter vann per dag Smiley

Da begynner jeg virkelig og lure på hva denne helsekonsulenten tenker med, det er jo helt rått og sette noen som ikke veier mer enn det du gjør på en slik diett, spesielt hvis du trener så mye ved siden av.

Mulig du har resultater på muskelmasse nå hvis du er utrent, men vent og se; stagnasjonen kommer nok snart desverre Sad
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Ninaaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

  • Ninaaa
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #10 : 04. november 2011, 19:03 »
Det er et helt godkjent program Smiley Så han tenker rett Smiley Litt vanskelig å forklare hvordan det fungerer, men som sagt 3 shaker om dagen + olje gir 500 kcal.. Var jo mye fett og ikke muskelmasse så synes det går helt fint å gå på denne dietten.. Kan som sagt i innlegget over se om du finner noe om det på nett Smiley Mange på treningsenteret mitt som går dette programmet Smiley Jo mer trening, jo større og bedre resultater Smiley
No pain, No gain!

Utlogget Ninaaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

  • Ninaaa
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #11 : 04. november 2011, 19:16 »
På et tidspunkt vil vel vekta stagnere, men innen da har jeg nådd målet mitt Smiley Har kun igjen tre uker så er jeg ferdig Smiley Så begynner vedlikehold Smiley
No pain, No gain!

Utlogget payn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 301
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 301

  • No payn no gain
Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #12 : 04. november 2011, 19:39 »

500 kcal i suppe & shake ja,tror ikke jeg hadde funger for 5 flate øre på detta men,
vi er vell alle annerledes skrudd sammen Wink
Styrken hadde fløyet til kina hadde følt meg slapp og mistet mye masse.....
No payn no gain
  Sande kk

Utlogget Mana91

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: fjerne magefett uten å miste muskelmasse
« #13 : 22. november 2011, 18:39 »
500 kcal var ikkje rare greiene nei.. Og eg som har hørt at 1200 kcal var lite og ikkje til å overleve på...hm.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!