Skrevet av Emne: Satse på fotball?  (Lest 5157 ganger)

Utlogget usermann44

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Satse på fotball?
« : 24. oktober 2011, 22:48 »
Hei, jeg er 16år nå, spilte fotball i 9år før jeg slutta. Da jeg slutta var jeg nesten på krets nivået i Buskerud, Har hvert borte fra fotballen i ca 2år nå, men har sinnsykt lyst å starte igjen. Men er det noe å satse på? tenker da på å få spilt en time eller 2 hver dag.

Utlogget usermann44

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Satse på fotball?
« #1 : 27. oktober 2011, 00:03 »
Bump.

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Satse på fotball?
« #2 : 27. oktober 2011, 00:08 »
Det er jo helt opp til deg selv, ingen her på treningforum som kan bestemme om du skal spille fotball eller ikke. Du sier du har sinnsykt lyst å starte igjen, da starter du igjen da Smiley

supreme_1990

  • Gjest
Sv: Satse på fotball?
« #3 : 10. november 2011, 13:39 »
Kjør på mann! Hadde pause i 2-3 år jeg også. Gi gass;)! Teknikken kommer fort tilbake:)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Satse på fotball?
« #4 : 12. november 2011, 19:09 »
enig, kjør på!

- det er nå du har muligheten, om et par år er muligheten borte Wink
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Satse på fotball?
« #5 : 14. november 2011, 14:47 »
Du gjør jo som du vil, men kan være lurt å følge med på skolen fordet...
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Satse på fotball?
« #6 : 14. november 2011, 15:17 »
Du gjør jo som du vil, men kan være lurt å følge med på skolen fordet...
Hvilken relevans har det til temaet? Det er ikke nødvendig å poste en kommentar som representerer et helt annet univers enn det trådstarter spør om.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Satse på fotball?
« #7 : 14. november 2011, 15:27 »
Urelevant? Så du mener han skal satse og gi opp skole? Kjenner til mange som har gitt opp skole for å satse hockey, men 90% har slutta og sitter igjen med kassejobber... Jeg sier bare at han bør ha noe i bakhånd. Dvs. Sats om du føler du er god nok, men ikke bare dropp alt som har med skole å gjøre.

Synes det er veldig relevant jeg.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Satse på fotball?
« #8 : 14. november 2011, 16:24 »
Urelevant? Så du mener han skal satse og gi opp skole? Kjenner til mange som har gitt opp skole for å satse hockey, men 90% har slutta og sitter igjen med kassejobber... Jeg sier bare at han bør ha noe i bakhånd. Dvs. Sats om du føler du er god nok, men ikke bare dropp alt som har med skole å gjøre.

Synes det er veldig relevant jeg.

Nå nevnte trådstarter aldri noe om å droppe utav skolen.. så noe urelevant var det jo..

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Satse på fotball?
« #9 : 14. november 2011, 16:26 »
Urelevant? Så du mener han skal satse og gi opp skole? Kjenner til mange som har gitt opp skole for å satse hockey, men 90% har slutta og sitter igjen med kassejobber... Jeg sier bare at han bør ha noe i bakhånd. Dvs. Sats om du føler du er god nok, men ikke bare dropp alt som har med skole å gjøre.

Synes det er veldig relevant jeg.
Som bmw123 sier, han har aldri sagt noe om å droppe skolen. Derfor urelevant.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Satse på fotball?
« #10 : 14. november 2011, 16:55 »
Han sa heller ikke noe om at han gikk på skole eller skulle gå på skole. Derfor er det ikke så lett å vite når jeg selv kjenner mange som har droppet ut av ulike grunner, før og etter en alder av 16.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Satse på fotball?
« #11 : 14. november 2011, 17:02 »
Han sa heller ikke noe om at han gikk på skole eller skulle gå på skole. Derfor er det ikke så lett å vite når jeg selv kjenner mange som har droppet ut av ulike grunner, før og etter en alder av 16.
Han sa heller ikke at bikkja hans er død, at han ga en ferrari til papap på farsdagen, undulaten fikk halvfull matskål i går og at mageproblemene er gått over.
Hva om han nettopp er ferdig med en opperasjon og burde prioritere skadeforbyggende i 1 år før han prøver seg på fotball?
Skjønner du hvor jeg vil?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Inspiration

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

Sv: Satse på fotball?
« #12 : 14. november 2011, 22:41 »
Sats på fotball hvis det er noe du ønsker, men da anbefaler jeg at du satser skikkelig! Hvis du allerede har vært litt "der oppe". Jeg gjorde den tabben selv, kom høyt opp og synes treningene ble kjedeligere grunnet lite spilling(mye teknikk trening osv, var midstopper). Så ga opp og begynte på et annet nivå. Så er det noe du vurderer! Og du LIKER å spille fotball, så sats fullt ut;) Fysisk form er kjekt å ha!!

Kjør på hvis du er over 50% sikker på du vil starte! Hehe!
trene?

Vekt: 90kg ca:(
Høyde: 175cm

Mål for Sommeren 2012
90--> 75-80kg og en sommerform?!?

Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114636.0

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Satse på fotball?
« #13 : 15. november 2011, 01:41 »
Han sa heller ikke at bikkja hans er død, at han ga en ferrari til papap på farsdagen, undulaten fikk halvfull matskål i går og at mageproblemene er gått over.
Hva om han nettopp er ferdig med en opperasjon og burde prioritere skadeforbyggende i 1 år før han prøver seg på fotball?
Skjønner du hvor jeg vil?
her står du å klager på en annen som du mener poster urelevenate ting i forhold til spørsmål til trådstarter. Du drar den så langt ut at du lager en egen diskusjon om urelevant, og hvordan kan du forklare at dette er relevant?

Du trenger ikke å svare her, bare la værr å diskuter slike idiotiske ting. Trådstarter lagde ikke denne tråden for at andre skulle hisse seg opp på hverandre og leke troll.

kjør på trådstarter! dersom du synes fotball er gøy burde du absolutt bruke mye tid på det! Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Satse på fotball?
« #14 : 15. november 2011, 14:04 »
her står du å klager på en annen som du mener poster urelevenate ting i forhold til spørsmål til trådstarter. Du drar den så langt ut at du lager en egen diskusjon om urelevant, og hvordan kan du forklare at dette er relevant?

Du trenger ikke å svare her, bare la værr å diskuter slike idiotiske ting. Trådstarter lagde ikke denne tråden for at andre skulle hisse seg opp på hverandre og leke troll.

kjør på trådstarter! dersom du synes fotball er gøy burde du absolutt bruke mye tid på det! Smiley
Jeg har aldri påstått at en "diskusjon" om et urelevant tema er relevant i forhold til trådstarters tema. Men hva skulle jeg ellers svare? Jeg dro den ikke langt. Jeg kunne skrevet det på 1 linje, og du ville da antg ikke sett på det som en like stor utskeielse.

Jeg svarer her, da du ikke kan forvente å korrigere uten å få svar. Du er like mye troll selv som skyter inn et urelevant innlegg som du ikke har noe med.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!