Skrevet av Emne: Ulrik - Bilder: 30,31,34,40  (Lest 156169 ganger)

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Kjenner jeg er spent på hvordan løpinga gikk Grin!!
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Målet totalt skamknust lekestuestyle Cheesy
Detaljer kommer når jeg kommer hjem Wink
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Da var det over! Veit ikke hva som skjedde, men er evig taknemlig for at det gjorde.

Dramatisk fortalt:
Morravekta var veldig høy... type 90.6kg. Da jeg løp 30km var den sirka 3kg mindre. Har spist en del godteri i påska og har blitt ganske vanndig. Målet var 3.47.42 = 5m24s/km. Dette var veldig ambisuøst utfra forutsetningene og jeg kan med hånda på hjertet si jeg ikke trodde jeg skulle klare det.
Da jeg møtte opp i garderoben og skifta fikk jeg mange rare blikk av typen: "haha, du er tung, svær, ung og uerfaren. Du kommer aldri til å fullføre". Alle de andre var tynne, lette, hadde det dyreste og nyeste av klær og sko og jeg tviler på at det var noen over 75kg der.
På startstreken sto det ca. 150 løpere hvor gjennomsnittsaldern antagelig lå godt over 40. Følte meg ganske ensom i den gjengen. Jeg fikk tatt på Nike+appen og LØP'n'LØFT playlista som selskap. Det hjalp Smiley
Da skuddet gikk var tempoet på folk raskt og jeg ble løpt fra gang på gang, men brydde meg ikke for jeg løper mitt eget løp og vet at jeg må roe ned for å klare å fullføre.
1km completed. Avrage pase: 4.58 per kilometer. Dette er ikke bra. Alt for kjapt. Etter dette fokuserte jeg på å roe ned og ikke pushe for hardt i starten. De neste km roa jeg ned til 5.10 som jeg holdt. Det var både bra og litt skummelt. For jeg hadde planer om å holde 5.23-24/km'ish for ikke å brenne meg.
Etter målstreken for halvmaratonnet var jeg plutserlig helt aleine. Ikke en løper å se foran eller bak meg. Før det var det jo masse folk over alt... Hadde trodd at det var flere som løp hele dritten.
Formen var awesome! Holdt fortsatt 5.10 og hadde ikke veldig vondt noen sted. iPhona hadde ikke blitt ødelagt av regnet enda og alt var bra. Etter 25-26km måtte jeg jobbe litt for å holde tempoet. Jeg så at tida var fantastisk og satt meg nytt mål: under 3.40. Det hadde jeg ikke drømt om før jeg starta.
Og der så jeg en løper i det fjerne langt foran meg. Det var veldig motiverende og jeg lå plutserlig i ryggen hans og dro han ganske lett. Så ser jeg neste, og drar han og. Etter 30km dabber farten ned til 5.11-12/km. Tida, kroppen og hodet har det fortsatt ganske bra. Hadde trodd jeg skulle være kake nå. Og på 35km ser jeg enda en løper jeg drar. Så begynner det å bli hardt. Kroppen sier sterkt i fra at det er nok, men nå er det bare 5km igjen så ikke f om jeg kan slække ned nå. Farten går litt ned. Det er 2km igjen og jeg ser ryggen til en kar til. Det småklikker i hodet. Jeg begynner å dra på og forbereder innspurten. Drar igjen han etter et par minutter. Det er 1km igjen og det gjør vondt overalt. Jeg er søkkvåt og kald. Det er de siste meterene som gjør en tid god så jeg spurter på. Øker hastigheten en del. Det er 3-400meter igjen å putter i et nytt gir. Det var da jeg begynte å sprekke i tårer og bare kobla ut all logikk og bare kjørte på. Så ser jeg målstreken 100meter. Noe så fantastisk deilig. Hiver på siste giret og spurter alt jeg overhodet klarer. Hylgrein veldig høylytt. Etter jeg kryssa streken datt jeg langflat med ansiktet ned i gjørma og grein og grein og lo og lo. Det var som om en månede med følelser var samla opp i de 10 sekundene. Helt ubeskrivelig. Dette øyeblikket er det det handler om! Og det er så sinnsykt hvert all treninga og all løpinga. Det hjalp også da jeg hørte at tida mi blei 3.36.03 og at jeg var nummer 11. av alle som løp helmaraton i Drammen i dag. Mange av de som hadde kikka rart på var blandt de jeg hadde dratt på siste halvdel Cheesy
I garderoben kom jeg i snakk med de erfarne gutta og de sa at 1kg=5min sånn rundt regna og at jeg veier 15-20kg mer enn ideealløpern.
Dette er en dag jeg kommer til å huske lenge!!! Er veldig stolt og glad nå og gleder meg til å starte med kortere og mer intensive økter igjen samtisdig som at dette har gitt mersmak. Kjenner kroppen takler langdsitanse bedre og bedre for hvert løp.

Kortversonen:

Målet var 3.47.42 /42.2km = 5m24s/km = 11.11km/t
Resultatet ble: 3.36.03 /42.2km = 5m7s/km = 11.72km/t
Fullførte som nummer 11. er ikke helt sikker på hvor mange som deltok hel, men tror det var 40.

Det jeg vet er at jeg kan gjøre det mye bedre. Jeg kunne ha veid 86kg. Jeg kunne ha trent et par langkjøringer til. Og sola kunne ha skint. Derfor har jeg masse forbedringspotensiale til nestegang Smiley

DA VAR DET GJORT  Dance
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Ingen Meme's, ingen tullerier, bare en ting:

Bra jobba.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Så flink!! Grattis woot

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Sick shit ass, respect!! Stort grattis, bro  biggrin!
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Fantastisk bra jobba Cheesy
Smiley

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Ingen Meme's, ingen tullerier, bare en ting:

Bra jobba.
Så flink!! Grattis woot
Sick shit ass, respect!! Stort grattis, bro  biggrin!
Fantastisk bra jobba Cheesy
Thank you, thank you! Your far to kind Cheesy
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Dag 22 - 89.6kg
10.04.2012

0 trening i dag (no shit). Det var veldig vanskelig å gå til forelesning i dag. Gikk greit i starten, men blei verre og verre rundt venstre kne. Har stort sett liggi i senga ellers og tror det er bedre nå. Jeg har vært kake både i kroppen og hode så i kveld skal jeg legge meg 22.00 seinast.

Mat:
http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-04-10&to=2012-04-10
INN   1,982kcal    17g karbo    122g fett    195g protein
UT 2480 kcal
= -498kcal

Har reflektert litt over løpet. Jeg har en liten misstanke om at karbo skal ha litt av æren og at jeg overvurderte ketose. Har sett en del som gjør det bra på biorytme og jeg tror det blir det neste jeg prøver. Må lese meg en del opp på det først og kjøre ketose til jeg stagnerer med det Smiley
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sinnsykt bra!! Cheesy Gratz med knuuust mål Cheesy

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sinnsykt bra!! Cheesy Gratz med knuuust mål Cheesy
Takk for det bror!
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

Bra jobba og gratulerer med vel gjennomført!!!

Spenende å følge med på folk som driver med løping ved siden av styrke  biggrin
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Dag 23 - 88.3kg
11.04.2012

Nå begynner vannet å bli borte og jeg er straks der jeg var før jeg fucka opp dietten, både visuelt og på vekta... Tipper jeg er der i morra.

La meg tidligere enn jeg har gjort på 10 år...type 21.30 og sov til 6.50. VILT DIGG. Våkna og var dødsutvilt og klar i kropp og hode. Det ga mersmak. Skal prøve å legge meg tidligere framover ass Tongue

Var hos managern min for å ta målinger som jeg gjør annenhver onsdag og han var ikke happy for at jeg hadde gått fra 88kg blank for 2 uker sida, til 88.5kg (på vekta hans) i dag...Målet var 87kg. Han ga meg et ultimatum: om jeg ikke klarer målet jeg har satt til neste måling (mellom 86-87kg), er det over.
Jeg er ganske sikker på at jeg klarer det.

Dagens trening: fortsatt ikke no. Beina er nesten helt bra nå. Klarer å gå 100% normalt med kun bittesmå smerter. Vurderer å ta en kjempe rolig jogg eller kjapp gåing i morra.

Inn i mitt hode:
http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-04-11&to=2012-04-11
INN    2,016kcal   22g karbo    121g fett    194g protein
UT 2480kcal
= - 464kcal

Leste gjennom biorytme-artikkelen til Børge i dag. Utrolig fasinerende! Prøver å implimentere det i min kost nå: Bruke om mesteparten av fettet på morgen/formiddagen og kjøre nesten rein protein på ettermiddagen/kvelden.... Kommer til å konvertere til biorytme om jeg stagnerer på keto eller opplever andre vansker.

I morra starter BergensBaneLøpet = tors-søn = 4 dager galskap fra Oslo til Bergen. Blir derfor ikke studiotrening, men kommer til å kjøre mageapp, pushups og håper jeg finner pullupbar underveis jeg kan bruke. Noen som har noen brukbare treningsapper som ikke krever utstyr? Pakker med mat, men tviler på at jeg får logga her på TF før jeg er hjemme på søndag Smiley
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Bra jobba og gratulerer med vel gjennomført!!!

Spenende å følge med på folk som driver med løping ved siden av styrke  biggrin
Takk for det! Har du treningslogg selv også eller?
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Langrennsløpern

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 460
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 460

Er ikke flink til å logge, dessuten har jeg logget mest styrketreninger, men kan prøve å få logget mer Tongue

I morgen har jeg timesløp, konkurranse i klubben. Vi skal løpe opp og ned en lang bratt bakke så mange runder vi greier på 1 time. Løpeformen er ikke like bra som den var i høst, så blir nok litt jæævlig med andre ord!!
17 år
180 cm
78 kg

17 pullups * kroppsvekt
135kg * 4 REPS Mark
110kg * 4 REPRS Knebøy
Benkpress med hantler 85kg*2
70kg Militærpress med hantler * 4
70 Pushups - Helt ned & opp

Halvmarathon 1.20 time

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!