Skrevet av Emne: Ulrik - Bilder: 30,31,34,40  (Lest 156218 ganger)

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #330 : 24. desember 2011, 15:51 »
Fint sammendrag.. men ser fremdeles ikke poenget med å JOGGE.. om du da ikke er glad i å jogge. Har aldri jogget en dag i mitt liv for å gå ned i vekt de siste 2 årene. Helt unødvendig, om målet ikke er bedre kondisjon. Underskuddet kommer fra maten.. så kan du legge til rask gange om det å kutte maten mer blir uaktuelt. Det fungerer mye bedre, og sparer muskler enda mer.

Anbefaler deg å prøve, som jeg har sagt ofte Tongue, PSMF og periodisk faste!

Utrolig bra jobba, inspirerende logg! Fortsett så blir dette sinnsykt, og som sagt six packen er der, savner bare flere tunge mageøvelser (synd du ikke kan ta knebøy / markløft) og den løse huden ødelegger litt, men det vil stramme seg inn ganske bra etterhvert tenker jeg og da blir du hindsides! Honnør!

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #331 : 24. desember 2011, 15:55 »
Fint sammendrag.. men ser fremdeles ikke poenget med å JOGGE.. om du da ikke er glad i å jogge. Har aldri jogget en dag i mitt liv for å gå ned i vekt de siste 2 årene. Helt unødvendig, om målet ikke er bedre kondisjon. Underskuddet kommer fra maten.. så kan du legge til rask gange om det å kutte maten mer blir uaktuelt. Det fungerer mye bedre, og sparer muskler enda mer.

Anbefaler deg å prøve, som jeg har sagt ofte Tongue, PSMF og periodisk faste!

Utrolig bra jobba, inspirerende logg! Fortsett så blir dette sinnsykt, og som sagt six packen er der, savner bare flere tunge mageøvelser (synd du ikke kan ta knebøy / markløft) og den løse huden ødelegger litt, men det vil stramme seg inn ganske bra etterhvert tenker jeg og da blir du hindsides! Honnør!
Hva er egentlig rask gange ?
~ You do what you always did, you get what you always got

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #332 : 24. desember 2011, 16:02 »
Jeg syntes du skal være fornøyd med det du har fått til. Det som er, er jo at du ikke har all verden med muskler under "fettet".
- Jeg er hvertfall veldig imponert over det du har fått til!  Smiley

God jul!
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #333 : 24. desember 2011, 16:04 »
Tro det eller ei, det finnes faktisk folk som liker å bevege seg litt utenom styrketrening også, og det er faktisk sunt å gjøre det også Wink

Jeg blir helt sikkert halshogd for det innlegget, men det får stå til.

God jul hilsen en som har jogget 1 time på julaften  biggrin
Smiley

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #334 : 24. desember 2011, 17:11 »
Tro det eller ei, det finnes faktisk folk som liker å bevege seg litt utenom styrketrening også, og det er faktisk sunt å gjøre det også Wink

Jeg blir helt sikkert halshogd for det innlegget, men det får stå til.

God jul hilsen en som har jogget 1 time på julaften  biggrin

Derfor jeg skrev om han liker det / det er del av målet så vær min gjest. Smiley Personlig, om styrke og vektnedgang er hovedfokus så ser jeg ikke poenget.

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #335 : 25. desember 2011, 02:22 »
Fint sammendrag.. men ser fremdeles ikke poenget med å JOGGE.. om du da ikke er glad i å jogge. Har aldri jogget en dag i mitt liv for å gå ned i vekt de siste 2 årene. Helt unødvendig, om målet ikke er bedre kondisjon. Underskuddet kommer fra maten.. så kan du legge til rask gange om det å kutte maten mer blir uaktuelt. Det fungerer mye bedre, og sparer muskler enda mer.

Anbefaler deg å prøve, som jeg har sagt ofte Tongue, PSMF og periodisk faste!

Utrolig bra jobba, inspirerende logg! Fortsett så blir dette sinnsykt, og som sagt six packen er der, savner bare flere tunge mageøvelser (synd du ikke kan ta knebøy / markløft) og den løse huden ødelegger litt, men det vil stramme seg inn ganske bra etterhvert tenker jeg og da blir du hindsides! Honnør!
Takk. Jeg jogger av flere grunner: Fordi jeg digger det, fordi det er ubegrensende hardt over lengre tid (Sammenlign viljen det krever å løpe maraton i på 3-4timer med å øke 1rm... hva tror du er mest utfordrende og tyngst psykisk, fysisk og emosjonelt tror du?) Jogging, selve handlingen gir en frihetsfølelse og man kobler av og kan nyte naturen og jeg blir rett og slett dødshappy av det. Og jeg vil heller spise 500kcal ekstra å jogge de bort, enn å la være begge. Jeg tror også at det er sunnere på alle andre mulige måter, også at jeg vil ha et høyere energinivå av å jogge.... med andre ord: Jeg har savna jogginga dypt Tongue

Jeg prøvde jo i mange dager å kutte jogginga totalt og bare gå i 30-45min hver morgen. Jeg stagnerte med det, men da jeg prøvde å jogge i 30 min gikk jeg ned igjen, og da jeg starta med elipse i 45min nærme slutten gikk jeg også mye mer ned enn da jeg bare gikk Wink

Du har vært til veldig god hjelp og motivasjon Bluebear og det setter jeg pris på (selv om vi kan være uenige og diskutere, men det er vel en av meningene med forumet Smiley )

Jeg har ikke tenkt til å starte på en diett eller veldig krevende matopplegg nå med det første. Trenger litt rom... Men jeg har lært å telle matinnhold så kan kjøre et fornuftig balanse og være mer nøye med kcals enn et "vanlig" kosthold da... Om det ikke funker bra kommer jeg til å sjekke ut periodisk faste for det virker jo interessant indeed

Jeg syntes du skal være fornøyd med det du har fått til. Det som er, er jo at du ikke har all verden med muskler under "fettet".
- Jeg er hvertfall veldig imponert over det du har fått til!  Smiley

God jul!
Takk skal du ha! Nå må det sies at jeg har sirka så stor muskelmasse som jeg ønsker å ha (Ikke på slutten av dietten...da blei jeg for liten, men ellers), syns fort vekk det kan bli harry med for breie skuldre, armer og kasse (høres vilig ut som missunligmannssnakk, men det er faktisk sant).. smak og behag Wink

Tro det eller ei, det finnes faktisk folk som liker å bevege seg litt utenom styrketrening også, og det er faktisk sunt å gjøre det også Wink

Jeg blir helt sikkert halshogd for det innlegget, men det får stå til.

God jul hilsen en som har jogget 1 time på julaften  biggrin
Elsker å jogge! <3 Flink du er! God jul Cheesy
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #336 : 25. desember 2011, 11:52 »
Om du liker å jogge, jogg for all del. Dog er det nok ikke joggingen i seg selv som magisk førte til videre vektnedgang, det kan være så enkelt som at du selv tenkte at joggingen hjalp på vektnedgangen og at du dermed slapp med vann / ned i vekt. Noe så enkelt som marshmallowstesten.. når du ikke tenker på en ting, så blir ting mye lettere. Og joggingen kan ha hjulpet med å ha frigitt stress, for min del derimot, så påfører den stress og helvete!

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #337 : 29. desember 2011, 23:26 »
Oppdatering:

Så fort jeg slutta på dietten blei småsyk så jeg har valgt å ikke trene... dette kombinert med matlyst som aldri før og julemat har gjort så jeg har lagt på meg maaaaaaasse vann. Det har seg sånn at når jeg først kjører en spisedag/er så klarer jeg ikke begrense meg. Det er helt sinnsykt, men det blir til at jeg stapper i meg ufattelige mengder av mat og godteri type 6-8000 kcalorier dagen! For meg har det alltid hvert alt eller ingenting... altså som om det er en vippebryter i hodet mitt som sier: "Sunn og hardcore" i den ene enden, og "Gi totalt faen" i den andre. Jeg har prøvd mange ganger å kjøre litt usunn (ved å ikke spise poter, fint brød osv osv), men det bare går ikke for meg  what. Konkluderer med at jeg er sterk når jeg er sterk, og svak når jeg er svak... Må eventuelt finne/lage en bombesikker metode for å vinne over psyken på.

Bestemte meg for å kjøre hardcore igjen fra i dag og utover (med unntak av nyttårsaften). Så jeg har gått 1 time fort i dag å holdt kcal lav og protein høy.
Etter dne gåturen har jeg også merka at jeg ikke har snørra no særlig og at systemet har løsna. Da blir det styrke i morra.

Var innom vår kjære bror i går å tok med meg:
- Jack3d
- Ripped freak
- BCAA
Starter å teste etter vannet er borte.

har også oppdaget en genial kar jeg kommer til å følge en del teorier til framover:
http://www.youtube.com/user/scooby1961
Leste litt på hjemmesiden hans og det virker fornuftig.
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #338 : 29. desember 2011, 23:56 »
NYTTÅRSFORSETTER

Jeg er en stor tilhenger av målsetting generelt og det å sette seg nyttårsforsetter har funka veldig bra for meg tidligere... Jo vanskeligere, jo bedre og større sannsynlighet er det for at jeg får gjennomført (til en hviss grad). Her kommer en liste med mål for 2012 (kan endre på den ut året):

- Gå Skien-Oslo (eller Oslo-Skien) på under 24timer nonstopp (ca. 150km)
- Knuse tremenningen mins pers i Drammens påskemaraton (3t50m'ish med mindre han slår den i år)
- Knuse kameraten min (og egen pers) i 10km i februar og april
- Øke persen i kv dips fra 27 til over 30.
- Øke persen i kv chins fra ? (teste i januar) til ?
- Øke persen i kv push fra ? (teste i januar) til ?
- Øke persen i 1rm benk fra? (teste i januar) til ?
- ALDRI veie mindre enn 85kg og aldri veie mer enn 90kg. (jobbe med fett/muskelratioen innenfor)
- Ha tydlig sixpack sommern 2012.

Da tror jeg jeg har fått med de største kropp og treningsmåla for 2012.

Måla for 2011 var:

- 0 alkohol hele året
- Gå Skien-Oslo på 24 timer (ca 150km)
Endte i Drammen på 15timer før jeg knakk... Men har lært av mine feil som jeg skal bevise i 2012.
- Fullføre Drammens påskemaraton under 4 timer
Trena noe sinnsykt og hadde klart det på rundt 3t 40m, MEN så tryna jeg på longboard to dager føre!
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #339 : 30. desember 2011, 10:03 »
Ser ut til at det blir ett flott år Cheesy Du får sifra hvis jeg skal samme en gjeng med flagg når du paserer Porsgrunn da Tongue he he

Masse lykke til med dine mål!!

Utlogget Kjetil Larsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 280
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 280

Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #340 : 30. desember 2011, 10:55 »
Skal ikke bry meg så mye, men forskning viser at jogging virker katabolsk. Bedre med hurtige spurter i intervaller eller rask gange som foreslått ovenfor et sted :-)

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #341 : 30. desember 2011, 16:30 »
Ser ut til at det blir ett flott år Cheesy Du får sifra hvis jeg skal samme en gjeng med flagg når du paserer Porsgrunn da Tongue he he

Masse lykke til med dine mål!!
Det blir et fantastisk år!!! Cheesy
haha, Hadde hvert sinnsykt fett å kommi i "mål" med publikum Tongue

Takk for det Slank-kropp Smiley
Skal ikke bry meg så mye, men forskning viser at jogging virker katabolsk. Bedre med hurtige spurter i intervaller eller rask gange som foreslått ovenfor et sted :-)
Jeg tviler ikke på at jogging virker katabolsk... Det gjør styrketrening og tro det eller ei...
Men for meg går jogginga opp i vinninga...Jeg syns lav fettprosent er VIKTIGERE enn gigantiske, feite muskler skjønner du.

Har du en lenke eller to til forskningen du referer til? (ikke det at jeg ikke tror deg, men at jeg vil vite mer om det)
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Kjetil Larsen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 280
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 280

Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #342 : 30. desember 2011, 17:58 »
Er nok jeg som har misforstått litt. Er hyppige lange distanser, type marathon, som er skadelig for kroppen.
Men fant en liten artikkel som kanskje er interessant allikevel :-)

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2008/09/02/3-myths-about-running-and-your-health.aspx

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #343 : 30. desember 2011, 23:51 »
Må si jeg kjenner meg VELDIG igjen i "Sterk når du er sterk" og "Svak når du er svak" som du skriver! Er selv veeeldig usunn i julen, er helt umulig å være sunn når uansett hvor jeg er står det snop/chips/julesnacks framme.. gleder meg faktisk til å flytte tilbake etter julen å bli sunn!

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: KetosediettFERDIG s.22
« #344 : 03. januar 2012, 00:21 »
Er nok jeg som har misforstått litt. Er hyppige lange distanser, type marathon, som er skadelig for kroppen.
Men fant en liten artikkel som kanskje er interessant allikevel :-)

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2008/09/02/3-myths-about-running-and-your-health.aspx
Godt å høre at ikke det er sååå ille da i det minste Tongue

Må si jeg kjenner meg VELDIG igjen i "Sterk når du er sterk" og "Svak når du er svak" som du skriver! Er selv veeeldig usunn i julen, er helt umulig å være sunn når uansett hvor jeg er står det snop/chips/julesnacks framme.. gleder meg faktisk til å flytte tilbake etter julen å bli sunn!
Nesten godt å høre at det ikke bare er meg Tongue Men nå er det back on track! Ferdig med late dager og drittmat Smiley
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!