Skrevet av Emne: Ulrik - Bilder: 30,31,34,40  (Lest 156873 ganger)

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Dag 9 - 88.8kg (-1.9kg)
20.03.2012

I dag hadde jeg planlagt å kjøre morrakardio...men våkna ikke av alarmen.
Hadde også planlagt mage, men har ikke hatt tid...skole og jobb stjal denne dagen gitt.
MEN har tatt ut sykkern nå og bruker den istedet for t-bane og buss så har bevega meg litt Smiley
Skal ha en killer treningsdag i morra!

Mat
http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-03-20&to=2012-03-20
Totals    2,525kcal    24g karbo    156g fett    234g protein

Vurderer å endre fett/protein ration litt til fordel for proteiner... skal/skal ikke?
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Neh, ser ingen grunn til det om du føler deg fin og i god form.

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Dag 10 - 88.6kg (-2.1kg)
21.03.2012

Styrke: Armer og rygg
(Første økt på SATS Storo...Vurderer å ditche Elixia)

Pullupspyramide (håndflata FRA meg) kv

1
2
3
4
5
6
7
7 (her stoppa det gitt :S trykk og styrke... hvor er dere!?)
6
5
4
3
2
1
=56

Chinspyramide (Handflatene mot hverandre) kv
1
2
3
4
4
3
2
1
=20

Biceps stang SS triceps pushdown tau
37.5kg x3 - 30kg x8
32.5kg x4 - x8
x5 - x7
x5 - x4

Underarms seriemord 

Rygghev
kv x14
kv+10kg x7
x6
x6

Manglende trøkk. Med andre ord: en fettrik kcaldag er på ingen måte det samme som en karborik kcaldag.
Jeg skulle også gjøre tryout-løpet til BergensBaneLøpet i dag, men kjente at beina fortsatt er slitne etter lørdagen, så jeg tar det i morra istedet. Rart og dumt i grunn, men jeje...

Jeg er litt uenig i meg selv i hvordan jeg ser meg selv framover... Jeg veksler mellom å tenke at jeg skal gå ned sakte med lite kcalunderskudd for å bevare en del av massen, og bare løpe, gå, sykle så mye som mulig å holde kcal så strict som mulig... Nå er jeg litt på den første og tenker at det er ok å kjøre på med 40-50 ekstra proteiner på styrkedager og at jeg ikke bør gå ned mer enn 0.5-1kg i uka framover (kcal underskudd på 500-1000 daglig)... Jeg undres...

Mat:

http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-03-21&to=2012-03-21
Totals    2,598 kcal   24g karbo    153g fett   259g protein
Kjøpte lungemos i dag just for fun...og jeg likte det  >Cheesy
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Mine utseendemessige ideealer

Jeg har fått inntrykket av at de fleste her på TF ønsker å bli så store som mulig... For noen er fettprosenten viktig. For de fleste er maksløfta enda viktigere og folk spiser og trener deretter. Jeg ser mange bilder og BB-navn av gigantiske muskelmenn blir idealisert... Jeg er ganske kresen av meg og ser stadig etter ideealer jeg vil se ut som... De fleste har etter min smak for store muskler og har for lav/høy fettprosent... Men det er spesielt en kar jeg har sett som jeg skulle ønske jeg hadde kroppen til....og vinner er Ryan Reynolds. Har sett han i en del filmer og han er som regel alltid veldig rippa og har riktig størrelse på musklene etter min smak. Desuten ser musklene gjevne og proposjonale ut. Han har en form som jeg syns er veldig estetisk.


Flere bilder av duden: http://munfitnessblog.com/how-to-build-body-like-ryan-reynolds/

En annen kropp jeg også kunne hatt er Rocky's i 3'rn (ikke noen av de andre). Der er han mindre og mer rippa enn de andre.
 http://www.youtube.com/watch?v=NYN_eVhzsNA#noexternalembed&feature=endscreen&NR=1
Jeg veit jeg antaglig kommer til å bli dissa for den første der, men måtte bare får det ut  Dance
Har bittelitt og jobbe med om jeg skal bli Reynolds innen sommern 0'12 tho
  Dips Pushups Situps Gå Eating bodybuilder
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Må si meg veldig enig i at Ryan Reynolds har SINNSYKT bra kropp på de bildene der, og de ikke er langt ifra ønskekroppen min heller. Rocky er jo også sinnsykt bra. Hvis jeg skulle hatt en idealkropp ville det vært noe alá bildene av Ryan du postet, med kanskje litt mer masse men samme fettprosent. Smiley

Men når du skriver at du helst vil bli mindre over bryst osv, blir ikke det litt feil med tanke på at Ryan Reynolds har idealkroppen der? Han har da ganske bra brystkasse, iallefall på bilde nr 2. Forstår godt hva du mener med at du ikke vil bli sinnsykt svær sånn som enkelte ønsker, men dette krever jo uendelig mye trening og kommer ikke av å trene hardt mot å bli stor et par år. Tongue

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Vel jeg er fortsatt uenig i at du skal i det hele tatt ligge i ketose  Grin Grin Grin Om jeg skal si noe konstruktivt så ville det blitt at du legger kaloriene der de MÅ ligge for at du skal ha optimal restitusjon. Hjelper ikke å øke kalorier om du plutselig skal trene mer også.. da er jo vinningen gått opp i spinningen. Da må du isåfall spise ENDA mer igjen. Skjønner at du vil ha god kondisjon og alt, men om du ikke klarer å restituere deg og du føler deg sliten og uten trykk så ser jeg ikke helt poenget.

Da hadde jeg heller kjørt karb på treningsdager og lav karb på fridager, du har trykk på treningsøktene.. du kan fråtse i karb, du går ned i vekt og du får en fyldig kropp med energi til å bygge / vedlikeholde muskler. Nå skriver jeg det veldig enkelt her, men jeg er bare ikke fan av å kutte karb for å være optimal fettforbrennende når du kan være det MED karbs og samtidlig høste the carb magic.

Dette har jeg vel sagt førti ganger, men jeg gjentar til du joiner the dark side..  >Cheesy Forøvrig fine idealer å jobbe mot det der. Personlig jobber jeg mot å se ut som Evis, har lagt inn supersett oreo kaker / Gelegodteri / Urge og fanta mix 3x om dagen. Slik jeg forstår det kan man ikke ha for mange slike supersett, tror jeg er på sporet av noe revolusjonerende.

PS!

Ang det odd grønnland dritet, skrev ikke børge fagerli noe tull om at de slet med treningene i ketose og at mange tok kontakt med han for å få et alternativt oppsett og at de da gjorde det mye bedre??

EmyR

  • Gjest
Jeg skjønner ikke hvorfor du er imot ketose. Man har jo levende bevis på at det funker all over. Personlige erfaringer > detaljert "broscience".

Sunne idealer du har. Det er klart man har forskjellige forbilder. Personlig synes jeg alt fra Renolds til Phil Heath er bra, jeg dømmer stort sett etter fysikken, ikke størrelsen. Må dog innrømme at jeg har falt litt av "bole-bølgen" og har andre idealer som er litt mer oppnåelige uten bruk av dop.

Rob Riches



Greg plitt #1



Det er fysikker jeg selv aspirerer mot. Synes igrunn det er ekstremt rått med Mr olympia's, men det er samtidig veldig harry. AF-looken ftw  Cool

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Selvsagt fungerer det, du kan også oppnå akkurat det samme med å ligge i underskudd med karbohydrater og det vil etter min mening gi bedre resultater for en som har mer i hodet enn en 150kg dundre som bare vil ha noe enkelt å følge.

Jeg er ikke imooot ketose per say, er bare ikke fan av å måtte kutte ut en hel makrogruppe for personer som tåler å spise karbohydrater. Er du overvektige og har diabetes? Vær min gjest, er du en frisk ung kar som trener ørten ganger i uken og i tillegg føler man ikke har energi på trening osv? Hva er poenget når man kan oppnå så mye bedre treningsform med karbohydrater?

Det handler om kontekst. Og det er ikke noe detaljert broscience, noen reagerer bare dårligere på ketose enn andre og har man ikke energi på trening så er det noe som selvsagt ikke stemmer og da mener jeg ulrik i denne situasjonen vil få bedre resultat av å spise karbohydrater.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

De to fysikkene emyr eksemplifiserte er fullt oppnåelig naturlig. Men det er uhyre vanskelig, og vil ta lang tid. Og jeg kan med hånda på hjerte si at de begge har brukt AAS Smiley
Jeg har ikke bevis, vet det kan være vanskelig for noen å forstå. Men det er slik det er.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


EmyR

  • Gjest
De to fysikkene emyr eksemplifiserte er fullt oppnåelig naturlig. Men det er uhyre vanskelig, og vil ta lang tid. Og jeg kan med hånda på hjerte si at de begge har brukt AAS Smiley
Jeg har ikke bevis, vet det kan være vanskelig for noen å forstå. Men det er slik det er.

Riktig og enig Smiley Det å drasse rundt på 3-4 i fett% året rundt og løfte syke vekter er vel ikke bare bare. Men som du sier - det er mulig å oppnå dette naturlig, men å ha en slik form året rundt derimot skal man streve lengere med!

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Må si meg veldig enig i at Ryan Reynolds har SINNSYKT bra kropp på de bildene der, og de ikke er langt ifra ønskekroppen min heller. Rocky er jo også sinnsykt bra. Hvis jeg skulle hatt en idealkropp ville det vært noe alá bildene av Ryan du postet, med kanskje litt mer masse men samme fettprosent. Smiley

Men når du skriver at du helst vil bli mindre over bryst osv, blir ikke det litt feil med tanke på at Ryan Reynolds har idealkroppen der? Han har da ganske bra brystkasse, iallefall på bilde nr 2. Forstår godt hva du mener med at du ikke vil bli sinnsykt svær sånn som enkelte ønsker, men dette krever jo uendelig mye trening og kommer ikke av å trene hardt mot å bli stor et par år. Tongue
For å være helt ærlig tror jeg faktisk ikke muskelmassen er den som skiller meg og Renolds mest... Er nok fettprosenten i all hovedsak, også det at alle musklene hans er like store i forhold til hverandre da. Om jeg får ned fettprosenten håper og tror jeg at musklene mine skal holde. det er utrolig hvor mye større man ser ut når man er ordentlig rippa, enn når man har litt overflødig fett som dekker over.
Jeg tror heller ikke at han er så veldig stor. I filmene hans, når han har på t-skjorte så tyter ikke skuldrene ut og han går ikke som en overtrent boler. Han ser bare veldig fit ut og man ser ikke hvor sykt bra trent han er før han er i baris...sånn har jeg lyst til å bli Smiley
Vel jeg er fortsatt uenig i at du skal i det hele tatt ligge i ketose  Grin Grin Grin Om jeg skal si noe konstruktivt så ville det blitt at du legger kaloriene der de MÅ ligge for at du skal ha optimal restitusjon. Hjelper ikke å øke kalorier om du plutselig skal trene mer også.. da er jo vinningen gått opp i spinningen. Da må du isåfall spise ENDA mer igjen. Skjønner at du vil ha god kondisjon og alt, men om du ikke klarer å restituere deg og du føler deg sliten og uten trykk så ser jeg ikke helt poenget.

Da hadde jeg heller kjørt karb på treningsdager og lav karb på fridager, du har trykk på treningsøktene.. du kan fråtse i karb, du går ned i vekt og du får en fyldig kropp med energi til å bygge / vedlikeholde muskler. Nå skriver jeg det veldig enkelt her, men jeg er bare ikke fan av å kutte karb for å være optimal fettforbrennende når du kan være det MED karbs og samtidlig høste the carb magic.

Dette har jeg vel sagt førti ganger, men jeg gjentar til du joiner the dark side..  >Cheesy Forøvrig fine idealer å jobbe mot det der. Personlig jobber jeg mot å se ut som Evis, har lagt inn supersett oreo kaker / Gelegodteri / Urge og fanta mix 3x om dagen. Slik jeg forstår det kan man ikke ha for mange slike supersett, tror jeg er på sporet av noe revolusjonerende.

PS!

Ang det odd grønnland dritet, skrev ikke børge fagerli noe tull om at de slet med treningene i ketose og at mange tok kontakt med han for å få et alternativt oppsett og at de da gjorde det mye bedre??
Det er bra med konstrutiv kritikk. Det setter jeg faktisk veldig pris på Wink

Jeg prøvde å kjøre en "vanlig" diett med karbo og lav fett. Den funka helt ok. Det største problemet mitt her var at jeg hadde mye lettere for å tenke "karbo er karbo" og spise feil kilder som igjen ga dårlige resultater. Det andre og største problemet var at om jeg en dag var demotivert hadde jeg lett for å sprekke av en eller annen grunn. Jeg fikk syke cravings og når jeg først er ute er jeg WAAAAAY ute... Men på ketose klarer jeg å være nazi på gode og dårlige dager fordi jeg veit at om jeg tar en bitteliten sjokobit så ødelegger jeg flere dager. Desuten er jeg sjeldent sulten og har ikke cravings-behov fordi maten jeg spiser nå faktisk smaker bedre enn lavfettmaten (ja det finnes mye digg mat på lavfett osv. men pris er også en viktig faktor for meg atm).
Og enda viktigere enn alt igjen er at jeg ser resultater som F. Det stemmer ikke at jeg føler meg slapp og sliten. Hodet er på topp! Det eneste er at jeg har hatt et par økter med lite trykk (etter jeg pusha meg ned i kjellern på 25km riktig nok... noe som antagelig er mye av grunnen).

Når det kommer til løpinga er dette noe jeg MÅ gjøre. Maratonnet er 9. april og etter det kommer jeg til å roe ned på langkjøringene...altså bare kjøre korte løpeøkter på maks 10-12km...men mest harde intervaller som trappe/fjelløp og intervaller.
Jeg har altså to langdistanser igjen: 30km nå til helga (10xrunder rundt Sognsvannet på søndag om noen er keene på å joine). Og selve løpet på 42km 9.4....

Det jeg har merka på kroppen som er unormalt de siste 5 dagene er at jeg har blitt støl... Det har jeg veldig sjeldent blitt før. Hvor kommer denne syra plutserlig fra? Har den med ketose eller løpinga å gjøre måntro? Det kan også være at det er fordi jeg har kjørt litt lettere og flere reps på de to siste styrkeøktene kanskje? Jeg er hvertfall ganske støl i hele kroppen, også bein/lår.

Skjønte ikke helt den med supersett med drittmat? Tongue

Jeg skjønner ikke hvorfor du er imot ketose. Man har jo levende bevis på at det funker all over. Personlige erfaringer > detaljert "broscience".

Sunne idealer du har. Det er klart man har forskjellige forbilder. Personlig synes jeg alt fra Renolds til Phil Heath er bra, jeg dømmer stort sett etter fysikken, ikke størrelsen. Må dog innrømme at jeg har falt litt av "bole-bølgen" og har andre idealer som er litt mer oppnåelige uten bruk av dop.

Det er fysikker jeg selv aspirerer mot. Synes igrunn det er ekstremt rått med Mr olympia's, men det er samtidig veldig harry. AF-looken ftw  Cool
Vi er hvertffall på samme side! Det er kult Wink
(selv syns jeg begge to har en fantastisk fysikk, men ville faktisk putta på begge en halvkilo FETT og fjerna 2-5kg muskler Tongue) men smak og behag. Digg å se at det er flere som er lei av mr. Olympia stilen tho...
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Dag 11 - 89.1kg (-1.6kg)
22.03.2012

"HÆÆ HVA SKJER...GÅR HAN FEIL VEI?" tenker sikkert du nå som leser talla... og da svarer jeg:
"Chill... Etter sist helg hvor jeg løp 25km og pusha maks gikk jeg ned til 87kg og syntes det gikk skummelt fort... type: "jeg mister alle musklene og blir tynn"-fort. Det skal ikke skje nå til helga som jeg skal løpe 30km så jeg har fokusert på å lagre litt reserver så det ikke skal gå så mye av massen denne gang Wink.
Når vi er inne på det, begynner jeg å se ganske store resultater. Jeg merker jeg er mye harderere på de fleste steder og kjenner at fettlaget minner mer og mer om overflødig hud som kommer til å stramme seg veldig opp etter helga. Så veit du det!  biggrin

Dagens løping: BBL-tryout
Dette er en løype jeg løp et par ganger i høst som er på 2.2kmx2 sammenhengende med noe stigning. Persen fra i høst var 18,18. I dag knuste jeg den totalt! Det var som å fly!! (sammenlignet med sist jeg løp den. Tida blei 17,37. Hadde egentlig mål om 18,00. Det er kult! for meg virker det som om det er mye bedre å løpe på fett enn på karbo...blir moro å se til helga.
Dette var kvalifiseringsløpet til BBL btw, og minstekravet var 19.30 so I'm in!

Totalt km inkl oppvarming: 6,23
Totalt tid inkl oppvarming: 31,14
Kcal borte vekk: 607

Er med dette i mitt livs beste løpeform.

Mat:

http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-03-22&to=2012-03-22
INN    2,470 kcal   29g karbo    146g fett   253g protein
UT 2480+600=3080kcal
= -610kcal

Jeg skal være litt mer struktert på kcalorier både ut og inn framover så alt går som det skal. Planen er å ligge i snitt på -500kcal daglig (aka -3500kcal i uka =0.5kg fett i teorien). Planen er å ligge ca. 200-300 i minus på styrkedager, 600-700 på løpedager. Jeg har lyst til å ha et kcal inntak på minst 2500 til tross for dette...med andre ord: underskuddet mitt skal komme av trening. Altså...fuck hviledager (med mindre jeg har tjent opp kcals til det). Det går som oftest ann å gå raskt i 30-45minutter.
Dette er egentlig hva jeg gjør nå, bare at det er mer strukturert Smiley
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Du er en maskin, og du fortjener all respekt i hele verden! Om du noen gang vil spise karbohydrat igjen, så skal jeg sette opp en kostholdsplan til deg gratis!

Utrolig bra jobbet. Smiley Og hvorfor du har DOMS kan det være MANGE grunner til. Har lest noen nye teorier om at DOMS er forårsaket blant annet av inflammasjoner noe med kalsium, sarkoplasmatisk retikulum og dannelse av prostaglandiner og andre godbiter. Har ikke noe med syre å gjøre, per say, da melkesyren i seg selv er ute av systemet riiimelig kjapt.

Stå på, og vekten har ikke så mye å si.. speilet is your friend, men det vet du.  Grin

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Du er en maskin, og du fortjener all respekt i hele verden! Om du noen gang vil spise karbohydrat igjen, så skal jeg sette opp en kostholdsplan til deg gratis!

Utrolig bra jobbet. Smiley Og hvorfor du har DOMS kan det være MANGE grunner til. Har lest noen nye teorier om at DOMS er forårsaket blant annet av inflammasjoner noe med kalsium, sarkoplasmatisk retikulum og dannelse av prostaglandiner og andre godbiter. Har ikke noe med syre å gjøre, per say, da melkesyren i seg selv er ute av systemet riiimelig kjapt.

Stå på, og vekten har ikke så mye å si.. speilet is your friend, men det vet du.  Grin
wow! Nå blei jeg glad! Jeg veit at du er en beinhard kritiker så det å få ros av deg betyr ekstra mye for meg! Takk BB Cheesy
Det skal jeg huske på når jeg går lei keto eller jeg stagnerer over lengre tid.

DOMS rimer litt for mye på downs til at jeg vil ha det... Har du noen tips til hvordan jeg kan gjøre noe med dette? Du nevnte kalsium? bør jeg kjøre mer eller mindre? Kan ikke huske jeg har fått i meg stort av det i det siste når jeg tenker meg om.

Og når vi er inne på det: Har du noen tips til hva jeg bør gjøre for å miste minst mulig muskler på langdistansen til helga (og maratonnet forøvrig)? Jeg må løpe på nesten tom mage av flere grunner, men tenker litt mer på mat etter og mat nå noen dager i forkant.
Under løpet nå tenker jeg å innta rundt 20g whey80 hver 6km (=5 ganger på den økta). Hvordan er det med BCAA i blanding med whey? Andre tanker rundt dette?
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Har ikke noe med kalsium inntak, er bare at kalsium er et signal i muskelen som signaliserer forskjellige ting som ikke er meningsfylt å gå innpå.

For å hindre nedbrytning så er det karb som gjelder, jeg har ikke så mye erfaring på LCHF og løping så jeg kan bare gå ut i fra det jeg vet. Såvidt jeg vet så er det karb som hindrer AMPK (som gir negativ proteinsyntese), ifh til low-carb er jeg usikker, men jeg vet en del LCHF folk karber litt opp før løp.

Protein derimot vil stimulere til oppbygging.

For personer med lave glykogenlager så er det karb (mix) og aminosyrer i 3:1 fordel som har vist gode effekter i de studiene jeg har lest. Som blir inntatt til forskjellige tidspunkt.

Dessverre er jeg ikke en løpe-legende, men jeg kjenner en som driver aktivt med høyt-nivå terrengløp. Jeg kan ta en prat med han, om du vil jeg skal se om han har litt innsikt i akkurat LCHF og løping.

BCAA + WHEY kan ha noe for seg, ved at du får i deg mer leucine. I tillegg til at du slenger oppi litt bicarbonate / andre salter. At proteinsyntesen blir mer optimal med så små, hyppige inntak av BCAA er jeg usikker på, men at du får en hurtig økning av plasma nivåer av leucine bør hjelpe å holde en mer jevn proteinsyntese.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!