Skrevet av Emne: Ulrik - Bilder: 30,31,34,40  (Lest 156903 ganger)

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Et knekk og en brist. Det har også knekt ut av sin plass og må bli satt på plass.
Opperasjonen er kort og grei sier de. Må ha narkose tho. Men da har jeg muligheten til å slå persen min i "Sekunder man klarer å holde seg våken fra du får på deg gassmaska til du sovner". Persen er på 30sek. Skal da klare 40! Gips skal være på i 8 uker. Spurte hvor hardt jeg kan kjøre meg etter på, og om han tror det er mulig at jeg kan gå Skien-Oslo. Han lo og trodde jeg kødda.

Har kommet over det verste sjokket nå da og lagt løpinga på hylla for en stund. Må finne andre måter å trene smart på. Skal mekke en god plan i løpet av påska Smiley
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Greit a...Så var det en spøk Tongue Kom borti en grein og det blei litt blod så syntes det hadde et godt potensialet til en aprilsnarr.  Grin Her er gårsdagen for real:

Dag 20
31.03.2012

Løping
Var å løp Vealøs med Freds. Formen min var super. Følte meg lett og fin. Målet vårt var 30min blank opp (forige gnag løp vi vel på 31.30ish). Det merkelige var at det gikk veldig mye lettere for meg nå enn sist. Det første til at jeg trodde vi var mange minutter bak planen som igjen gjorde så jeg pusha stakkars Freds alt for mye og fikk han til å tro at han gjorde en dårlig jobb og slik ved overdreven pushing... det vakke bra. Da vi var på toppen stoppa tida på 30m25s. Altså 25s bak...ikke 5min... Så blei litt positivt overraska der. Rolig tralling nedover igjen.

Hele økta: 1t3m
Kcal: 505

Mat
http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-03-31&to=2012-03-31
INN   2,402kcal   30g karbo   136g fett   259g protein
UT 2480 + 505 = 2985
= -583

Men BlueBear; Hva er forksjellen på whey80 og 100?
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Dag 21
01.04.2012

Skulle egentlig kjøre morrakardio, men fikk meg bare ikke til å gjøre det i dag. I morra SKAL jeg opp kl 5.50 å kjøre 45min gåing eller samme ruta jogging.

Styrke: Armer og rygg

5m elipse

Dips
kv x10
kv x27.5+3negativer (Maks forsøk. Ref youtube-klipp)
kv+25kg x7
x6
x5
http://www.youtube.com/watch?v=-QlWLmiL5hY#noexternalembed&feature=plcp&context=C4951134VDvjVQa1PpcFOg9FJjVaDgZcyLvMlhXW1hCn9qBbq7tyo%3D
Tips til teknik i dips?

Chins
kv x10 (siste på alle setta; holde igjen...type 30-50sek ned)
x8
x7
x7
x6 Må bli bedre og begynne å like chins. Bra øvelse.

Superdubersett
Biceps sstang - pullups breit - hammercurl - underarmsrulle-sak
x3 sett
Bare for å pumpe og holde høy HR. Fikk en god pump!

1t 15min lang økt. Ca 214kcal

Jeg kjente at dagsformen var elendig. Har følt meg litt oppblåst og tung i hele dag. Er som om jeg har hatt maten i halsen i absolutt hele dag og at den er der fortsatt. Ikke en god følelse. Hadde forventa å perse i dips og ta 30-31, men klarte ikke mer enn 27. Ganske sikker på at det var dagsformen. veit jeg ahr 30 i meg. Derfor blei det bare loking med tullesupersett og sånt.

Kardio@mølle
15 min løping i div tempo. 3km
214kcal

Mat:
http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-04-01&to=2012-04-01
INN   2,356kcal   29g karbo   105g fett   265g protein
UT 2480 + 544 = 3024
= -668
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget christar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 528
  • Honnør: 23
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 528

Greit a...Så var det en spøk Tongue Kom borti en grein og det blei litt blod så syntes det hadde et godt potensialet til en aprilsnarr.  Grin Her er gårsdagen for real:

Dag 20
31.03.2012

Løping
Var å løp Vealøs med Freds. Formen min var super. Følte meg lett og fin. Målet vårt var 30min blank opp (forige gnag løp vi vel på 31.30ish). Det merkelige var at det gikk veldig mye lettere for meg nå enn sist. Det første til at jeg trodde vi var mange minutter bak planen som igjen gjorde så jeg pusha stakkars Freds alt for mye og fikk han til å tro at han gjorde en dårlig jobb og slik ved overdreven pushing... det vakke bra. Da vi var på toppen stoppa tida på 30m25s. Altså 25s bak...ikke 5min... Så blei litt positivt overraska der. Rolig tralling nedover igjen.

Hele økta: 1t3m
Kcal: 505

Mat
http://www.myfitnesspal.com/reports/printable_diary/Ulrik91?from=2012-03-31&to=2012-03-31
INN   2,402kcal   30g karbo   136g fett   259g protein
UT 2480 + 505 = 2985
= -583

Men BlueBear; Hva er forksjellen på whey80 og 100?

Bra det bare var en aprilspøk, tenkte meg det Smiley

Fant et topic angående whey80 og 100.

Whey 100 er et meget bra produkt til en rimelig penge det er et cross flow microfiltrert whey protein..

Dvs at whey 100 har beholdt alle de oppbyggende aminosyrene fra mysekonsentratet, det er helt komplet!, det har mindre fett og karbohydrater enn et konsentrat (whey 80)
og har en høyere BV (157) dvs en mer oppbyggende effekt.

Whey 80 er et Ultra/micro filtrert whey protein
den store forskjellen fra whey 100 er som nevnt over, litt mer fett og karbohydrater, fordelen med dette er at produktet blir billigere i produksjon..

begge produkter er instant, noe som gjør at det ikke skummer, løser seg lett i veske.

Om det er verdt pengene i mellom kommer helt ann på mål med trening

Det beste protein for maksimalt oppbygging er et cross flow micro filtrert isolat uansett merke, derreter et ultra/ micro filtrert whey protein..

for å oppretholde den oppbyggende effekten til myse protein bør du innta mat/proteiner hver 2-3 time (6-8g pr dag)

det er til syvende og sist pengboken som avgjør hva man velger, uansett valg begge er meget gode produkter! Grin



Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Godt noen fant ut av det! Hviste det var no mer hokuspokus enn bare næringsinnhold (til tross for høyt karbnivå)
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Dips
kv x10
kv x27.5+3negativer (Maks forsøk. Ref youtube-klipp)
kv+25kg x7
x6
x5
http://www.youtube.com/watch?v=-QlWLmiL5hY#noexternalembed&feature=plcp&context=C4951134VDvjVQa1PpcFOg9FJjVaDgZcyLvMlhXW1hCn9qBbq7tyo%3D
Tips til teknik i dips?


Rundt rep nr. 14-15 'mister du rytmen' litt. Prøv å tvinge deg til å holde den forholdsvis kjappe og kontrollerte rytmen du har i starten, jo lengre du klarer å holde den, jo flere vil du klare totalt Wink
For å få dipsa konkurransegodkjent må du nok litt lenger ned på de fleste repsa også.
Du har forresten også lov til å henge opp til 5 sek på toppen før du tar en ny rep - dette kan gjøres 3 ganger.

Fuck... you got me med den aprilsnarren din! Ble nesten litt opprørt her. Dick Grin!
Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Damn Ulrik.. jeg så satt og syns skikkelig synd på deg og alt.. Tongue Haha, you got me Cheesy

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Rundt rep nr. 14-15 'mister du rytmen' litt. Prøv å tvinge deg til å holde den forholdsvis kjappe og kontrollerte rytmen du har i starten, jo lengre du klarer å holde den, jo flere vil du klare totalt Wink
For å få dipsa konkurransegodkjent må du nok litt lenger ned på de fleste repsa også.
Du har forresten også lov til å henge opp til 5 sek på toppen før du tar en ny rep - dette kan gjøres 3 ganger.

Fuck... you got me med den aprilsnarren din! Ble nesten litt opprørt her. Dick Grin!

Allright. Da skal jeg fokusere på og holde rytmen neste gang. Også blei jeg skuffa nå jeg så hvor kort ned jeg er på film. i speilet ser det ut som om jeg er lengre ned enn nødvendig seru, men ser det lett nå Smiley Takk for tips

moahaha
Damn Ulrik.. jeg så satt og syns skikkelig synd på deg og alt.. Tongue Haha, you got me Cheesy
hehe Tongue måtte bare
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Har ikke logga siden mandag fordi jeg sprakk. Det er vanskeligere enn jeg trodde å være med familie og venner i påska og skulle være sær og veie min egen diettmat osv... Har også en spesiell familie situasjon med sykdom som jeg kjenner tar skikkelig på sinnet og da blei det for mye press fra for mange vinkler. Har fortsatt trent tho, og prøver å holde kcal så lav jeg klarer etter omstendighetene.

Framover tenker jeg: Skal hjem til Oslo på søndag, drepe maratonnet på mandag og tilbake på "Dag 21" på tirsdagen. I og med at jeg skal løpe maratonnet så tenker jeg at det kompanserer litt for ekstra kcalorier nå og at jeg da for håpentligivs har mer å gi + at jeg mister mindre muskelmasse. Dette er da ikke en unnskyldning for dårlig disiplin.

Jeg har nå lært at jeg ikke må undervurdere familiesituasjonen min. Det har vært vanskleig å komme hjem i helger generelt på diett/strengt kosthold. Og klare ei hel uke var i grunn ganske naivt. Men alt er på ingen måte forgjeves! Jeg kommer veldig mye sterkere tilbake på mandag!!! For da skal disiplinen settes på prøve for alvor.
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Håper ting ordner seg..  Smiley

On another note.. fordel for min deff  Grin


Utlogget Sigg1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 318
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 318

  • Go hard or go home
Har ikke logga siden mandag fordi jeg sprakk. Det er vanskeligere enn jeg trodde å være med familie og venner i påska og skulle være sær og veie min egen diettmat osv... Har også en spesiell familie situasjon med sykdom som jeg kjenner tar skikkelig på sinnet og da blei det for mye press fra for mange vinkler. Har fortsatt trent tho, og prøver å holde kcal så lav jeg klarer etter omstendighetene.

Framover tenker jeg: Skal hjem til Oslo på søndag, drepe maratonnet på mandag og tilbake på "Dag 21" på tirsdagen. I og med at jeg skal løpe maratonnet så tenker jeg at det kompanserer litt for ekstra kcalorier nå og at jeg da for håpentligivs har mer å gi + at jeg mister mindre muskelmasse. Dette er da ikke en unnskyldning for dårlig disiplin.

Jeg har nå lært at jeg ikke må undervurdere familiesituasjonen min. Det har vært vanskleig å komme hjem i helger generelt på diett/strengt kosthold. Og klare ei hel uke var i grunn ganske naivt. Men alt er på ingen måte forgjeves! Jeg kommer veldig mye sterkere tilbake på mandag!!! For da skal disiplinen settes på prøve for alvor.

http://www.bodybuilding.com/fun/no-bs-nutrition.html
Read and learn Wink


http://www.youtube.com/watch?v=EN0SLznHUwM#noexternalembed&feature=player_embedded

Jealous?


Coach - Fast Form //
Sigvar@FastForm.no



188 cm
Alt fra 83-100 kg Wink

Dips: 39  44
Pull-ups: 18  23
Roing på 1. min: 334m 363m 374m

2012:
Oslo Grand Prix 4. plass (Beste nordmann Grin)
Sandefjord Open 4. plass
Fredrikstad Open 5. plass
 -Team Toppform

Osteopatistudent

Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=110041.0

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Takk for motivasjon gutta Wink Ting ser bedre ut nå. Persa på dipspyramide i dag og det var LETT.
Hadde også Freds som "kontrolør" for å passe på at jeg gikk ordentlig ned. Pyramiden så slik ut:

2
4
6
8
10
12
14
16
18
18
16
14
12
10
8
6
4
2
=180
(Morra vekt på 89.8kg...aka vannmannen)

Skulle egentlig bare ta det rolig i dag siden jeg har løpet i morra, men klarte ikke holde meg. Går nok bra uansett.
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Klar for maraton

Da er dagen jeg har svetta, grini og blødd for rett rundt hjørnet.

Statusen min:
Jeg er forholdsvis tung 90kgish, men har da masse energi og bli kvitt og jeg har starta å psyke meg opp ganske heavy nå.

Måla:
Mål 1: Slå tremenningen mins tid fra i fjor: 3t47m42s
Mål 2: 3t50m
Mål 3: Ikke brekke selv om jeg ser mål 1 og 2 ikke er innen rekkevide.

Gjennomsnittshastigheten min skal da være:
228min/42.2km = 5m24s/km = 11.11km/t
Dette er bittelitt raskere enn jeg løp 3mila på. Som vil si at dette målet er ekstremt ambisiøst. Jeg kom for sent i gang med langdistanse i våres gitt. Men jeg skal søren meg klare det. Jeg regner med at folk som heier gir meg magisk, psykisk styrke til å holde ut.
Planen min er å holde litt lavere gjennomsnittsfart...altså ikke pushe for mye på den første halvdel. Ligge på rundt 5m20-23s/km og øke smått rundt 38km...øke gradevis fram mot siste km...og da skal jeg se svart, bite tenna sammen, la tårene trille...og når det er 200meter igjen skal jeg se rødt og bare beinfly som om livet til alle jeg er glad i sto på spill. Må finne en eller annen indre motivasjon, men det kommer som regel etter 20kmish.


Starten går i Drammen klokka 10.00. Det er meldt regn og 3-4grader. Jeg har ikke trent i regn og heller ikke i så lav tem så det er bæd. Vet ikke hva jeg skal ha på meg. Tar med meg div klær å sjekker de andre gutta. Det jeg bæder mest på er om jeg ikke kan ha nike+ på øret som forteller meg hastigheten min pr. km. Det er jeg avhengig av om jeg skal klare mål 1. Vurderer å bare kjøre plastpose på iphona og satse på at den og Kosset mitt tåler regnet.

Øyeblikket hvor jeg trår over linja og har klart målet, er øyeblikket jeg har trent og venta på så lenge. Måtte det komme i morra!!!!! Blir desuten moro å veie 20kg mer enn de andre og alikevell fullføre på en respektabel tid. Jeg kan så å si garantere at jeg er den største og tyngste der Tongue Så jeg føler at jeg representerer styrketrening på en måte Tongue

MARATHON!!!!! IM READY FOR YOU!!!! GIVE ME AAAAAALL YOU GOT!!!!!!
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

 Kickass og twi twi  Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!