Skrevet av Emne: Den STORE Flause Tråden  (Lest 4261 ganger)

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Den STORE Flause Tråden
« : 28. oktober 2011, 21:15 »
Hei dere.

Vi har vel alle opplevd noe flaut... enten på trening/treningsrelatert. Eller noe som man etter tid kan se tilbake på å le av. Jeg vil lage denne tråden pga det faktum at jeg husker en sinnsykt flau episode som hendte meg da jeg trente fra 2003 - 2006. Så jeg kan begynne åsså kan folk bare skrive sin historie om de ønsker.

Husk det at en latter forlenger livet!


min historie:

Jeg var på spinning time Rpm time var det. 60 minutter med intenst nivå! Begynnelsen av timen gikk bra... men da vi skulle begynne å legge på mer motstand så gikk det galt. Jeg hadde tidligere denne dagen ikke sørget for å drikke nok. Noe som er viktig selvfølgelig. Glemte også drikke til å ha med inn mens jeg syklet. Dette skjedde bare en gang vel å merke.

Da han satte på Yellin at the christmas tree av Billy Idol så tok jeg flatt av.... Fikk så mye energi av sangen at jeg trødde flat pedal!

Husker ikke resten......

Det neste jeg husker.... er at jeg våkner på kontoret til den daglige lederen... som sitter med vann og en proteinshake.......

"Hallo? Sessan? er du der?" "alt bra?" " du besvimte du"

Da jeg kom meg opp på stolen så fikk jeg forklart situasjonen og jeg ble bedt om å ta det rolig resten av dagen.

Når sant skal sies så var dette en varm sommer dag!

Han ble ikke sur på meg, for han viste at jeg vanlighvis husket vann og rett næring. Men avogtil så svikter en sikring i nøtta og da......går det til......... #%¤&/%(!


Følte meg rimelig dum da jeg skulle ha neste time...... da min spinning instruktør hadde lagt en liten matte med en pute på siden av sykkelen min, samt en flaske med imsdal! Da jeg kom bort til sykkelen sa han..... Vannet er on the house! hahahahah!



Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #1 : 28. oktober 2011, 21:29 »
Råe egg + Phobia = Katastrofe

Her kommer en historie til.

Uten at jeg skal forklare så mye om det så har jeg bodd på institusjon halve livet og mens jeg bodde der så trente jeg.... som sagt fra 2003 - 2006.

En dag da jeg kom hjem fra min jobb så var jeg så mat lei at jeg trodde jeg skulle dø! Var lei av alt jeg kunne spise! I min desperasjon så mixet jeg opp 2 råe egg og drakk dem! RÅE! Damen som passet på meg den dagen fikk hel blanke øyne og kjeftet meg huden full etter jeg var ferdig!

" Hva ¤"¤%"%" er det du gjør " " du får fader se til å spise normal mat som alle andre"  " det der var bare ekkelt"

Jeg bare lo og sa.... It takes disipline to buiild muscles! Etter dette gikk jeg ut for å ta en røyk, hvorpå hun kom etter for å kjefte mer.

Jeg satt bare rolig å så rimelig dumt på henne.

I det ene øyeblikket så røykte hun, men jeg vet ikke hva jeg sa... men uten at jeg helt skjønte hva som skjedde så spydde hun. Jeg er phobisk redd for oppkast og endte opp med å gjøre det samme.

I samme øye blikk kommer han som skal jobbe senvakt der jeg bor og ser begge oss to hengende over verandaen!


Det ble en lang overlapping den dagen hahah! Hvordan forklarer man et slik tilfelle via en rapport hahaha!

så min konklusjon er.... ikke spis råe egg rundt noen som ikke tåper synet av det!

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Den STORE Flause Tråden
« #2 : 28. oktober 2011, 21:44 »
Haha Smiley

Trente her om dagen, Rygg økt!  Så tok jeg da markløft, og i det jeg kom opp på siste 8er reppen på 115kg  feis jeg noe jæævli foran alle som var der  :Smiley   hahahah  biggrin

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #3 : 28. oktober 2011, 21:46 »
Haha Smiley

Trente her om dagen, Rygg økt!  Så tok jeg da markløft, og i det jeg kom opp på siste 8er reppen på 115kg  feis jeg noe jæævli foran alle som var der  :Smiley   hahahah  biggrin

Må innrømme at etter jeg har begynt med min kostplan så putrer seg som en liten jolle jeg!!! er flaut... men ler godt med meg selv til tider....

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #4 : 28. oktober 2011, 21:49 »
Stod i garderoben forran en del andre, skulle shake proteinene mine, hadde ikke skrudd på lokket og ente med å kaste innholdet inn i skapet der jeg hadde tingene mine. FAIL!
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #5 : 28. oktober 2011, 21:51 »
Stod i garderoben forran en del andre, skulle shake proteinene mine, hadde ikke skrudd på lokket og ente med å kaste innholdet inn i skapet der jeg hadde tingene mine. FAIL!

hahahahha fy søren om jeg ler nå! Ser det for meg! huffe....

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #6 : 28. oktober 2011, 21:51 »
Stod i garderoben forran en del andre, skulle shake proteinene mine, hadde ikke skrudd på lokket og ente med å kaste innholdet inn i skapet der jeg hadde tingene mine. FAIL!

Haha, det var virkelig fail og. Du får trøstehonnør, for det skulle jeg likt å sett.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #7 : 28. oktober 2011, 21:52 »
Har sjøl blitt svimmel når eg tar meg skikkelig ut på spinning, men heldigvis aldri besvimt. Godt syklene er stødige og står i ro. Wink Rå egg synes eg og er ekkelt, untatt i eggedosis. Wink

Skulle være med å spille landhockey en gang. Ballsport er absolutt ikkje noe eg har talent for. Ikkje når køller er med i bildet heller. Skulle slå til ballen, og bomma, så stikker en av medspillerne kølla mellom beina på meg, og slår til ballen. Da blir eg hissig, og roper ut: -Ikkje stikk kølla di mellom beina på meg!!!! Alle ler,, og eg ler såpass sjøl at eg måtte ut av banen...  
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #8 : 28. oktober 2011, 21:56 »
Har sjøl blitt svimmel når eg tar meg skikkelig ut på spinning, men heldigvis aldri besvimt. Godt syklene er stødige og står i ro. Wink Rå egg synes eg og er ekkelt, untatt i eggedosis. Wink

Skulle være med å spille landhockey en gang. Ballsport er absolutt ikkje noe eg har talent for. Ikkje når køller er med i bildet heller. Skulle slå til ballen, og bomma, så stikker en av medspillerne kølla mellom beina på meg, og slår til ballen. Da blir eg hissig, og roper ut: -Ikkje stikk kølla di mellom beina på meg!!!! Alle ler,, og eg ler såpass sjøl at eg måtte ut av banen...  


Da jeg gikk i 6 klasse... så skulle vi ta av bokbindene vi hadde rundt bøkene. Vi i rogaland har våre uttrykk på ting..... men avogtil så tenker vi ikke helt før vi prater.... ikke vennina mi iallefall... så roper bort fra andre siden av klasse rommet " Sessan? Kan jeg få bindene dine? Jeg samler på dem" 

Hun mente da bokbindene...... Stakkar jente fikk helt sammenbrudd av latter..... samt alle andre lo godt hehe

Utlogget FrøkenHP

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 765
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 765

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #9 : 28. oktober 2011, 22:00 »
 Grin Grin Grin
Noen trener for å se ut som guder...
EG trener for å ikkje møte min gud for tidlig...

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Den STORE Flause Tråden
« #10 : 28. oktober 2011, 22:03 »
Stod i garderoben forran en del andre, skulle shake proteinene mine, hadde ikke skrudd på lokket og ente med å kaste innholdet inn i skapet der jeg hadde tingene mine. FAIL!

been there done that, istad for 1 time siden - rett på treningspartnern ! HAaehaeh

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #11 : 28. oktober 2011, 22:13 »
been there done that, istad for 1 time siden - rett på treningspartnern ! HAaehaeh

Når vi er inne på protein og sånn så husker jeg onsdagens hendelse. Jeg hadde vært på trening og gikk rett inn på maxi for å kjøpe melk slik som jeg pleier. Blandet sammen og drakk. Jeg skrudde av logget ETTER jeg hadde rista alt sammen. Men jeg burde kanskje slikket meg rundt munnen før jeg reiste meg og gikk! Jeg hadde tidenes største melkebart!

Da jeg kom til bussen så var det en ungdom som snudde seg og lo....han spurte meg om lighter.... ga ham det..... så sa han... du? du har bør gå hjem å finne barberutstyr..... eller kanskje du skal anlegge bart?

Utlogget Toffern

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 683
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 683

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #12 : 29. oktober 2011, 17:27 »
Fortsetter med proteinshake fails.. Posta det for noen måneder siden i en annen tråd, men passer bedre her:)

Jeg og dama var med foreldra mine på camping i Lillehamer, og proteina er jo selvfølgelig med overalt! Vannet vi har på campingen smaker helt forferdelig, så derfor kjøper vi vann fra butikken. ( Brukte vann istedenfor melk for å spare litt kalorier ) Jeg åpna kjøleskapet og tok ut første vannflaska jeg så. Eller det jeg trodde var vann. Helte oppi "vannet" og proteinene, skrudde på lokket og begynte og riste. Etter litt risting kikka jeg bort på flaska og utbrøt: Faen, detta er FARRIS det! Rakk ikke å si setningen ferdig før shakeren eksploderte og hele campingvogna inkludert mamma, pappa, dama og jeg var nedklint i proteiner!

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #13 : 29. oktober 2011, 17:31 »
Fortsetter med proteinshake fails.. Posta det for noen måneder siden i en annen tråd, men passer bedre her:)

Jeg og dama var med foreldra mine på camping i Lillehamer, og proteina er jo selvfølgelig med overalt! Vannet vi har på campingen smaker helt forferdelig, så derfor kjøper vi vann fra butikken. ( Brukte vann istedenfor melk for å spare litt kalorier ) Jeg åpna kjøleskapet og tok ut første vannflaska jeg så. Eller det jeg trodde var vann. Helte oppi "vannet" og proteinene, skrudde på lokket og begynte og riste. Etter litt risting kikka jeg bort på flaska og utbrøt: Faen, detta er FARRIS det! Rakk ikke å si setningen ferdig før shakeren eksploderte og hele campingvogna inkludert mamma, pappa, dama og jeg var nedklint i proteiner!


Har vært borti det selv, men det bar ikke proteiner jeg mixa... det var en pose med fiskesuppe. Skulle blande pulveret med vann. ALDRI hel varm vann i en shaker hahah! Tror jeg dusja 3 ganger! hadde fiskesuppepulver i håret

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Den STORE Flause Tråden
« #14 : 29. oktober 2011, 17:34 »
Stod i garderoben forran en del andre, skulle shake proteinene mine, hadde ikke skrudd på lokket og ente med å kaste innholdet inn i skapet der jeg hadde tingene mine. FAIL!

HEAHEHAEHAHEAHEAHEHEAHAEHEHEEAHEAHEHEHAHEAHEHEHEHEHAHEAHEA JEG DØR!
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!