Skrevet av Emne: Den STORE Flause Tråden  (Lest 4260 ganger)

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #15 : 29. oktober 2011, 17:37 »
HEAHEHAEHAHEAHEAHEHEAHAEHEHEEAHEAHEHEHAHEAHEHEHEHEHAHEAHEA JEG DØR!

Ja den lo jeg også av! Ville gitt mye for å sett den hendelsen ehhe!

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #16 : 29. oktober 2011, 18:14 »
 Jeg har en del Flauser på lager, men ingen av de jeg nevner nå er treningsrelaterte, men tråden er for alt som heter Flauser.

Høygaffel

Jeg fikk være med en fra insitusjonen på en gård som en han kjente eide. Men en av gangene jeg var der så gikk ting langt ifra planlagt.

Jeg sto oppe på loven med Rune (han som jobbet hos meg). Vi heiv høy oppi ei trillebår som vi skulle gi til sauene...
Mens jeg sto der å heiv oppi høy så var det en dott med høy som lå ved siden av mitt venstre bein. tenkte at det må jeg jo få med. Så jeg løftet gaffelen og stappet den nedi høydotten. TRODDE JEG!  Høydotten lå rimelig nær min fot... så jeg traff foten i stedefor.

Kjente ingen smerte da den gikk inn i foten, og Rune dro den ut av foten min. etter dette hinket jeg ned til bilen. Vi ringte legevakten å sa at vi  var på vei.

Men bilen ville ikke starte, for alarmen var slått seg vrang. Så vi brukte bilen til bonden.

Etter vi hadde vært på legevakten så ble vi kjørt hjem.  Hadde ikke så vondt i foten for jeg fikk Paracet!
Men etter 2 dager så fikk jeg kramper! Prøvde å ligge mest mulig i ro, men hadde krykker som jeg hoppa rundt på.

Jeg hadde så vondt da jeg fikk kramper at de måtte kjøre til legevakta for å få sterkere medisin. Etter de kom hjem så tok jeg anbefalt dose og la meg til å sove.

Jeg våknet deretter klokka 4 på natta for å gå på do..... Siden jeg ikke kjente noe smerte + at jeg ikke så krykkene i mørke så tenke ikke jeg på at jeg hadde vondt. Jeg var også sinnsykt trøtt så jeg glemte hva som hadde skjedd 2 dager før.

Så jeg reiste meg opp å gikk(uten krykker) ut i stua! Der jeg etter kort til kjente en intens smerte fra "#%#¤!
Jeg skrek som "¤¤n! og jeg vekket hele huset! Gud så flaut! Alle kom ned med en blanding av sinne og forståelse.



Jeg gikk på krykker i 7 dager og der etter så begynte jeg rolig å trø på foten igjen! Men en dag så satt jeg ute og røyka med en venn. Jeg dunket av asken på trappetrinnet under meg.(murtrapp). Da jeg 2 sekunder etter skulle inn igjen så måtte jeg ned et hakk for å reise meg opp for å nå krykkene, men der var jo en stor sigarette glo! "æææææææææææææææææææææææææææææææ" skriker jeg! mens vennen min ser rart på meg! KLAPP MEG PÅ ROMPA ! hyler jeg! Dette får selvfølgelig de ansatte til å komme springene.

De kommer ut akkurat i det min venn står bak meg og dasker meg på bakken! .... ble rimelig rød i fjeset da ja!

De ansatte lo bare å sa... Jaja... viste ikke at du likte den røffe stilen!

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Den STORE Flause Tråden
« #17 : 01. desember 2011, 16:01 »
I går da jeg skulle ned til Sandnes så skjedde noe som burde vært tapet på film.

Jeg crashet med et frisør skilt rett på siden av leading light I sandnes. Jeg var i en helt annen verden slik som jeg pleier.

Jeg datt langflat og endte opp strødd over hele fortauet... med sykkelen under meg samt det store skiltet oppå meg! Kunne ikke bevege meg så jeg ble bare liggende.

Damene fra frisør salongen kom ut med panikk i blikket og fikk helt hetta!

Går det bra? er du skadet? Blør du?

Jeg svarte med latter å sa Neida... jeg har det bare bra. Jeg var helt i en annen verden så jeg tenkte ikke helt klart. Dere må beklage at om jeg ødela skiltet.

De brydde seg lite om skiltet heldighvis.

De hjalp meg opp siden skiltet lå oppå meg og jeg kom meg videre til jobben min!

Snakk om å drite seg ut.

Men slik går det når man har hodet fullt av vrangforestillinger samt tvangstanker! JaJa..... moro å fortelle da... så kan folk le av meg atter en gang.

Det er ikke lett å leve et liv med en alder på 26 år og mentaliteten til et infantilt barn ! hahah ironisk ment!


her er bildet: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114023.new#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!