Skrevet av Emne: Cartman: Stor bildeoppdatering side 29!  (Lest 94238 ganger)

Redstrek

  • Gjest
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #255 : 23. mars 2012, 22:33 »
ja, er enig i det du sier. Lagde en tråd tidligere der jeg spurte om dette, og ble anbefalt å veie all mat før steking/koking. Så da gjør jeg altså det fremover, men blir litt vanskelig med kyllingfileten ettersom jeg "steker" 2kg om gangen. Bra kosthold på deg forresten! Hvordan føler du det går? Sultfølelse og energinivå? Grin

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #256 : 23. mars 2012, 22:42 »
ja, er enig i det du sier. Lagde en tråd tidligere der jeg spurte om dette, og ble anbefalt å veie all mat før steking/koking. Så da gjør jeg altså det fremover, men blir litt vanskelig med kyllingfileten ettersom jeg "steker" 2kg om gangen. Bra kosthold på deg forresten! Hvordan føler du det går? Sultfølelse og energinivå? Grin
Jeg steker vanligvis alt jeg har på en gang. Så hvis jeg har en pakke på 1kg vet jeg jo at alt jeg steker veger tilsammen 1kg. Deler deretter alt opp i små bokser der jeg vet at hver av de veger ca. 200g. Om en veger litt mer og en litt mindre har det jo ingenting å si, så lenge totalen er den samme. Smiley

Føler det går ganske greit! Ser ikke veldig stor forskjell enda, men litt. Uansett syns jeg det er vanskelig å se på seg selv. Syns fettet slipper raskere på armene osv enn f.eks magen, men tenker at det slipper på magen om noen uker. Ser fettprosenten er lavere spesielt på underarmene, ser blodårene mye bedre der. Smiley

Sultfølelsen og energinivået har vært veldig bra hele dietten, med unntak av idag faktisk! Har vært sinnsykt sulten hele dagen, og er ganske sulten enda, men det skal nok gå greit. Smiley
Grunnen til dette er kanskje fordi vi har besøk akkurat nå, der en av de har hatt seg kebab, cola, tortilla chips og 200g sjokolade, noe som FRISTER MEG NOE SINNSYKT! Men, imma staaaaay strong! Gleder meg til pizza imorgen Cheesy

Redstrek

  • Gjest
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #257 : 23. mars 2012, 22:52 »
Jepp, jeg steker også all kyllingen og har den i en eneste stor skål. Om du vil ha en enklere måte å tilbrede kylling på kan jeg komme med et lite forslag (Med mindre du allerede gjør dette); Ha den i en stor alu-skål/form i bakeovnen. Meget enkel måte og man slipper å stå i evigheter å steke.

Men, imma staaaaay strong!
U will be rewarded!

Forresten må jeg nevne; Bra overarmer du har!

Lykke til videre! Får nesten lyst til å kjøre diett selv nå Cheesy

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #258 : 23. mars 2012, 23:02 »
U will be rewarded!

Forresten må jeg nevne; Bra overarmer du har!

Lykke til videre! Får nesten lyst til å kjøre diett selv nå Cheesy
Satser på det, og thanks! Cheesy Skal se om jeg får tatt med kamera på trening imorgen og tatt noen bilder der. Foretrekker lyset der fremfor her hjemme, men får se om jeg får gjort det. Smiley Gidder ikke stå å flekse med kamerat med masse folk der.. Tongue

Hvordan føler du kostholdet ditt går for tiden da? Og har vekta gått mye opp etter dietten? (Vann osv.)

Redstrek

  • Gjest
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #259 : 23. mars 2012, 23:32 »
Skal se om jeg får tatt med kamera på trening imorgen og tatt noen bilder der. Foretrekker lyset der fremfor her hjemme, men får se om jeg får gjort det. Smiley
Good!

Hvordan føler du kostholdet ditt går for tiden da? Og har vekta gått mye opp etter dietten? (Vann osv.)
Føler egentlig kostholdet mitt går ganske greit. Må si meg litt lei kylling for tiden da, men satser på litt mer variasjon. Har ikke vegt meg enda, men satser på å gjøre det i morgen. Blir jo ikke optimalt med tanke på at jeg spiste en Grandiosa med mye karbs for litt siden, men det gir vel en viss pekepinn uansett.

Har ligget på rundt 2000 +/- så og si hver dag. Har spist bra med proteinrike matvarer hver dag, så må egentlig si meg ganske fornøyd. Sitter å tenker litt på periodisk faste. Er veldig nysjerrig på denne spisemåte, så skal se om jeg muligens får begynt med dette på Mandag. Er egentlig bare redd at det blir for "strengt". Ser for meg periodisk faste litt som diett, selv om jeg fint kan ligge i overskudd. Er interessert i et spisemønster jeg kan leve på, ikke en diett over en viss tid, viss du skjønner hva jeg mener. Kommer innlegg imorgen eller på Søndag om dette i loggen min Wink

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #260 : 23. mars 2012, 23:46 »
Høres bra ut! Følger med i loggen din så det ser ganske bra ut! Smiley

Prøv ut periodisk faste og se hvordan det fungerer for deg. Jeg likte enkelte sider med det, men tror ikke jeg kommer til å kjøre veldig strict periodisk faste igjen.
Få store måltider passer meg uten tvil bedre enn mange små, så dette likte jeg veldig godt. Foretrekker uten tvil 2-3 store måltid fremfor 6-7 små måltid utover hele dagen. Det jeg derimot ikke likte så veldig godt var et strict spisevindu. Litt fordi jeg noen dager står opp kl 07.00, mens andre dager 15.00. Dagene jeg stod opp sent var det null problem med spisevindu, men dagene jeg stod opp kl 07.00 var jeg alltid ekstremt sulten mellom 12.00 - 15.00. Derfor brøt jeg ofte vinduet. Smiley

Redstrek

  • Gjest
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #261 : 23. mars 2012, 23:59 »
Good!

Er egentlig litt skeptisk til periodisk faste må jeg si. Altså, det strider imot det mye jeg har lært av treningsrelatert kosthold. I nesten alle artikler jeg leser om kosthold er det typisk: SPIS FROKOST!
Når jeg ser resultater av det endrer jo selvfølgelig dette seg.

Et lite spm. av ren nysjerrighet; Hvorfor stod du opp så ekstremt sent noen dager? Ødela ikke dette veldig mye for døgnrytmen din?  Huh

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #262 : 24. mars 2012, 00:39 »
Good!

Er egentlig litt skeptisk til periodisk faste må jeg si. Altså, det strider imot det mye jeg har lært av treningsrelatert kosthold. I nesten alle artikler jeg leser om kosthold er det typisk: SPIS FROKOST!
Når jeg ser resultater av det endrer jo selvfølgelig dette seg.

Et lite spm. av ren nysjerrighet; Hvorfor stod du opp så ekstremt sent noen dager? Ødela ikke dette veldig mye for døgnrytmen din?  Huh
For å si det slik, om du spiser 3000 kalorier over 6 måltider eller i 1 måltid på en dag, er resultater det samme siden totalen er lik, derfor har det lite eller ingenting å si om du spiser "vanlig" eller etter periodisk faste. Slik jeg har forstått vil ikke periodisk faste f.eks øke forbrenningen din eller noe slikt, men hvis du liker få store måltid er periodisk faste løsningen fremfor "vanlig" spisemønster. Smiley

Døgnrytmen min er nok et stort spørsmål for de fleste, og den er nok ganske merkelig.. Tongue Jeg står vel vanligvis opp:
Mandag: 11.30
Tirsdag: 11.30
Onsdag: 08.30
Torsdag: 07.30
Fredag: 15.00
Lørdag: 16.00
Søndag: 16.00

For eksempel idag sto jeg opp rundt 18.00.... Tongue Hahahha, elsker å sove lenge i helgene. Er vanligvis våken til lø 7-8 om morgenen og gamer så døgnrytmen min er helt "fucka" fra torsdag - søndag. Men jeg har ingen problemer med å snu døgnet, har gjort dette i flere år! Cheesy

Syns ikke døgnrytmen ødelegger noe for dietten iallefall. Syns det er mye lettere å holde dietten dagene jeg står opp sent. Smiley

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #263 : 24. mars 2012, 18:12 »
a) PSMF ftw
b) Hva i hendelse gamer du til kl 08 om morgenen
c) Skal spise 5000 kcal i dag, bare fordi du er på PSMF.


Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #264 : 24. mars 2012, 18:57 »
a) PSMF ftw
b) Hva i hendelse gamer du til kl 08 om morgenen
c) Skal spise 5000 kcal i dag, bare fordi du er på PSMF.
a) Yeah!

b) Litt forskjellig. Vanligvis alt fra Warcraft til Age of Empires, men for tiden går det mest i LoL (League of Legends)! Cheesy

c) Fuuuuu, vel jeg har halvveis spisedag så i dont give a fuck! Cheesy

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #265 : 24. mars 2012, 20:33 »
Jeg er konge over Morgana, vi må ta oss et game når jeg er i Norge igjen!  Grin

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #266 : 24. mars 2012, 22:55 »
Jeg er konge over Morgana, vi må ta oss et game når jeg er i Norge igjen!  Grin
Awesome! Cheesy Jeg er guden med de fleste! hehehe

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #267 : 24. mars 2012, 23:34 »
Skal love deg at jeg ga rimelig fort opp å prøve å spille det her i Spania.

Prøver å være pro å beregne linjen jeg må skyte med stun, også får jeg 5 sec delay ..

"Oh, sorry guys. I have massive lag."

Responsen jeg får:



Responsen jeg gir tilbake:



Responsen jeg får:



Ja.. du forstår bildet.

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #268 : 25. mars 2012, 00:12 »
Bable om gaming i en tråd på TRENINGSforum :S Hva skjera gutta? Skuffa
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Cartman: PSMF diett mot sommeren!
« #269 : 25. mars 2012, 00:18 »
Cool story bro:


Join us..  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!