Skrevet av Emne: Karbohydrater - raske vs trege?  (Lest 1456 ganger)

Utlogget petterA

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Karbohydrater - raske vs trege?
« : 01. november 2011, 18:56 »
Hei! Spiller det egentlig noen rolle, med tanke på muskelvekst, om jeg får i meg raske eller trege karbohydrater? Jeg skjønner jo att trege gir meg energi som varer lengere, men in the end of the day, spiller det noen rolle?

Rex Rodney

• Gjest
Sv: Karbohydrater - raske vs trege?
« #1 : 01. november 2011, 19:19 »
Hei! Spiller det egentlig noen rolle, med tanke på muskelvekst, om jeg får i meg raske eller trege karbohydrater? Jeg skjønner jo att trege gir meg energi som varer lengere, men in the end of the day, spiller det noen rolle?

Nei, ikke i det helle tatt! Kjør på med 2-3kg sukker vær dag du! Og ikke glem masse raffinert mel. Shocked

Utlogget petterA

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

« #2 : 01. november 2011, 19:32 »
når du sier det på den måten så... tenkte egentlig bare "grov pasta vs fin pasta"

Rex Rodney

• Gjest
« #3 : 01. november 2011, 20:51 »
når du sier det på den måten så... tenkte egentlig bare "grov pasta vs fin pasta"

Det er ikke utslagsgivende for 1kg muskelmasse i året, så slik sett kan du spise fin pasta.
Men det er mer fiber, mindre sukkerarter etc, etc, men ellers liten forskjell.

Gå til:  

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.