Skrevet av Emne: Hudpleie tråden - skriv om dine favoritt produkter.  (Lest 10591 ganger)

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Hudpleie tråden - skriv om dine favoritt produkter.
« : 06. november 2011, 13:34 »
Dette med å føle seg vel er viktig for alle mennesker. Å treningen er en av tingene som kan gi denne følelsen. Men hudpleie er også viktig. Det er ikke alle som bruker hudpleie daglig, men noen bruker også dette som en del av det å føle seg fresh og klar for en ny dag.

Det sies jo av noen at man kan spise seg til bra hud og dette har jeg tro på, til en vis grad. Dette kan jo selvfølgelig diskuteres da folk har forskjellige meninger og synspunkter samt erfaringer.

Jeg for min del spiser veldig sunt og har sjelden problemer med kviser eller uren hud, men sliter med hudormer og fethud. Dette kan jo evt bli bedre med bra mat, men jeg bruker også noen utvalgte produkter som hjelper meg til å forebygge.


Denne tråden ble laget slik at folk han legge ut sine favoritt produkter eller info om hva de bruker eller synes hjelper.


HER ER MINE PRODUKTER SOM JEG BRUKER DAGLIG:

PS: Jeg vet at jeg har Diva nykker og at jeg kan få billigere produkter som sikkert virker like godt, men produktene nedenfor er høyt elsket og har hjulpet meg i mangen år.


Bildene nedenfor viser noen av de produktene jeg bruker hver dag. Det er mer på badet.

Jeg elsker Dr Brandt, selvom produktene får lommeboka til å leke gjemsel.

Dolce & Gabbana - Light Blue  Er et MUST!
 
Og solkrem til fjes fra Dr Brandt samt en krem for dehyrdrert hud! for min del så betaler jeg gjerne mange tusen så lenge jeg er fornøyd med produktet og effekten det gir. Men ja.... jeg ser ikke ut som en Diva! Men ja Jeg vet! Innrømmer glatt at jeg er en liten skapDiva

Utlogget sandraerf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 439

Sv: Hudpleie tråden - skriv om dine favoritt produkter.
« #1 : 08. november 2011, 19:31 »
Har vel også noen heller dyre vaner når det kommer til hudpleie, noe ikke samboeren jubler så veldig over. For øyeblikket sverger jeg til Ole Henriksen sine hudkremer, skrubber og tonere. Og må alltid ha minimum 3 forskjellige parfymer å velge mellom...I know! Its crazy woot For øyeblikket står det ikke mindre enn 9 forskjellige parfymer på baderomshyllen! Og alle brukes jevnlig.
 
Når lønnen kommer neste uke er det på tide å bytte ut en del produkter med nye produkter i og med at vinteren snart setter inn, så da tenkte jeg å teste ut Decléor, som er noe billigere enn Ole Henriksen, men vistnok skal være bedre. Bedre kvalitet til lavere pris? Ja takk Cool Krysser derfor fingrene for at ryktene er sanne Smiley
Bikinifitness 2014

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: Hudpleie tråden - skriv om dine favoritt produkter.
« #2 : 08. november 2011, 19:40 »
Har vel også noen heller dyre vaner når det kommer til hudpleie, noe ikke samboeren jubler så veldig over. For øyeblikket sverger jeg til Ole Henriksen sine hudkremer, skrubber og tonere. Og må alltid ha minimum 3 forskjellige parfymer å velge mellom...I know! Its crazy woot For øyeblikket står det ikke mindre enn 9 forskjellige parfymer på baderomshyllen! Og alle brukes jevnlig.
 
Når lønnen kommer neste uke er det på tide å bytte ut en del produkter med nye produkter i og med at vinteren snart setter inn, så da tenkte jeg å teste ut Decléor, som er noe billigere enn Ole Henriksen, men vistnok skal være bedre. Bedre kvalitet til lavere pris? Ja takk Cool Krysser derfor fingrene for at ryktene er sanne Smiley

Den beste hudkremet jeg har er Dr Brandt - Contour Effect. Den koster 1700 ,- for 50 ml, men den er verdt det.... Hadde ikke klart meg gjennom en norsk vinter uten!

Utlogget sandraerf

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 439

Sv: Hudpleie tråden - skriv om dine favoritt produkter.
« #3 : 08. november 2011, 19:43 »
Stive priser Wink Men er jo verdt det da for å ta vare på huden Smiley Vil jo ikke se ut som en rosin når man blir 40 heller Tongue
Bikinifitness 2014

Utlogget Idun

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 3

Runder snart 30 å er derfor livredd rynker:P og sverger til 1 merke til alt annet enn parfyme.

Det jeg bruker:

Unngå rynker =
ageLOC Galvanic Spa System™ II <3

Kviser=
Epoch® Blemish Treatment og clear action -serien.

Eksem=Epoch Sole Solution Foot Treatment (egentli en fotkrem men bruker det til alt fra brannsår til eksem)

Fuktighetskrem til kropp: Epoch® Baobab Body Butter (fantastisk)

Ansiktsmaske: Glacial Marine Mud

Og håndkrem fra samme merke. Handler bare derfra fordi jeg vet det er produkter uten unødvendige tilsetningsprodukter som feks. parafin.

Som dere ser er det mange, men en godt trent kropp med sunn hud er fantastisk:D

btw, send meg en post dersom dere vil ha rabattkode.

Alle produktene finnes på :https://www.nuskin.com/content/nuskin/no_NO/products/nuskin/shop_all_products.html

Utlogget ArneBaron

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Mitt yndlingsprodukt er H2O - også kalt vann.

Utlogget monsterhard

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Mitt yndlingsprodukt er H2O - også kalt vann.

Akkurat kaldt vann, alt annet ødelegger mer enn det reparerer..

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Jeg kan love dere at ingen kommer til å se ut som en rosin i 40 årene, har iallefall aldri møtt ei !
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Det eneste som faktisk har fungert mot uren hud:
Ølgjær og omega 3. Billig og sunt.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget babuShka

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

Det siste året har jeg sverget til produkter fra Lush, og jeg er fortsatt meget fornøyd. Help OK priser, god service og fantastisk gode, organiske produkter. Bruker da en mandelskrub et par ganger i uken og fuktighetskrem og rensegel daglig, huden min er på sitt beste. Smiley
Har brukt tonnevis av hudprodukter, men best erfaring med Lush og Vichy for men.

Hele greia med Lush begynte etter at damen min fikk meg til å prøve litt, og det endte opp med at jeg gikk over til det til slutt.
5x5 Stronglifts
For engasjerte mennesker er ingenting umulig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!