Skrevet av Emne: Vondt i korsryggen  (Lest 1282 ganger)

Utlogget Bjørn Havregryn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 246
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 246

  • Who is Keyser Soze?
Vondt i korsryggen
« : 06. november 2011, 16:08 »
Hei...

I fjord begynte jeg med styrketrening. Da hev jeg meg på et 5x5 program som jeg kjørte ganske tungt. Før julen i fjord begynte jeg å få meget vondt i korsryggen. Jeg husket da jeg var ferdig med 1 sett svei det veldi i korsryggen. Jeg kjente jeg hadde mye vondt og valgte å slutte med både markløft og knebøy. nå.. Over et halvt år senere har jeg enda vondt. Jeg har prøvd det meste til nå. Pause fra trening.. Svømming. Gikk 55 ganger opp på et ganske høyt fjell hver dag i sommern, ryggøvelser. Jeg kan også legge til at smertene går bort da jeg går på fjellet, svømmer, er sånn passe i aktivitet.  Det er når jeg sitter når de kommer oftest. Jeg sitter beint og rett. Til slutt valgte jeg å invistere pengene i en kiropraktor.

Jeg har vært sikkert 5-6 ganger hos kiropraktorern nå. Det begynner å bli jævli dyrt. Hver gang har jeg fått en justering. han så bare på skuldrene mine første gangen at de var ganske ''skjeve'' Han mener nå det har begynt å rette på seg. Det var en uke der jeg var ganske god i ryggen etter et par behandlinger men nå er smertene tilbake. Jeg trente roing på treningen og var veldig forsiktig. Jeg vet ikke om det var det som gjorde slik smertene kom tilbake. Jeg har hørt at man blir værre før man blir bedre. Usikker på hva jeg skal gjøre. Kan jeg i det hele tatt trene?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!