Skrevet av Emne: Funker 300sparatan?  (Lest 4680 ganger)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Funker 300sparatan?
« : 06. november 2011, 21:06 »
http://www.iform.no/pub/art.php?id=1208

Har sett litt på dette i forhold til å blir ripped? Tenker ikke at dette funker så veldig bra sånn for å bli sterk men dette må da funke gull for å blir ripped før sommeren og lignende?

Noen som har testet det ? eller har noe å si?
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Funker 300sparatan?
« #1 : 10. november 2011, 16:14 »
Spiller ingen rolle om du har dårlig kosthold...
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Funker 300sparatan?
« #2 : 12. november 2011, 18:00 »
hvor har du fått for deg at jeg har et dårlig kosthold? du kan si det sånn at jeg spiser mer enn de fleste.
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Funker 300sparatan?
« #3 : 12. november 2011, 18:06 »
(motstridende) spiser du mer enn du trenger blir du ikke ripped uansett hva slags trolldoms jalla du går på/bruker/følger.

Du spurte om noen hadde noe å si i henhold til 300, så når noen prøver å si noe så er det unødvenig å "bite hue av han/hun"

(ikke meninga å svare for noen her)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Funker 300sparatan?
« #4 : 12. november 2011, 18:11 »
var ikke ment at jeg spiser sånn MASSE av alt hele tide å trøkker alt jeg kommer over i tryne .. men ligger på vel rundt 300gram proteiner om dagen .. med minimalt med fett og middels med karbs Smiley

Sorry hvis det jeg skrev taes litt sånn frekt hehe :- )

Høyjævel: har du noen gang vært borti programmet før eller noe ? eller har noe annet å si?
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Funker 300sparatan?
« #5 : 12. november 2011, 18:15 »
Har ikke sagt noe om DITT kosthold.
Når ble "man" til "du" ?

Det jeg mente var at du spiser for mye, blir du ikke rippa, spiser du for lite vil du ikke ha noe god effekt i styrke og masse, dropper du en del proteiner, karbo eller noe sånt vil også det ødelegge.

Var ikke verre...

180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Funker 300sparatan?
« #6 : 12. november 2011, 18:16 »
Dette er jo sirkeltrening som er designet for fettforbrenning. Om du føler du har god nok muskelmasse og bare vil brenne vekk fettet vil vell dette funke helt greit ved siden av ett godt kosthold. Dette ble tross alt brukt for å få fett prosenten ned hos skuespillerne ikke for å gjøre dem store. Hjelper ikke være rippet uten ett godt grunnlag med muskelmasse (Jeg har ingen anelse hva slags grunnlag du har derimot).
Njoa

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Funker 300sparatan?
« #7 : 12. november 2011, 18:19 »
andyy: der har vi et ordentlig svar! TAKK! tenker vel litt sånn som du sier at man ikke kommer så veldig langt uten et godt grunlag med dette programmet.

Jeg selv føler jeg har et helt greit grunnlag med muskelmasse så håper det vil gå.. men begynner nok ikke før litt utover i mars - april så har fortsatt pittelitt tid på meg på å øke
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Funker 300sparatan?
« #8 : 12. november 2011, 18:22 »
Da er det bare å bygge på frem til våren da Smiley
Njoa

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Funker 300sparatan?
« #9 : 12. november 2011, 18:26 »
Har ikke sagt noe om DITT kosthold.
Når ble "man" til "du" ?


ikke? sist jeg leste så skrev du: ( å jeg siterer): Spiller ingen rolle om du har dårlig kosthold...

Men til trådstarter, også som Andyy også var inne på: hjelper lite å deffe viss du i utgangspunket er "ganske tynn" og vil bare få bort litt fett rundt magen å håper på at damene vil dåne av det, men nå vet jeg nada om utgangspunktet ditt eller noe om deg så vi lar det ligge med det.
Til programmet i seg selv: Ja jeg har prøvd det faktisk helt i starten når jeg begynte å trene når jeg så ut som jeg nevnte: veldig tynn og ville få bort fett for da ble jeg så deilig med 6 pack. jeg gikk dritt lei hele greiene, i mine øyne så er det hjernedødt (iallefall for meg) viss jeg vil ta av meg litt fett noe jeg ikke vill: så ville jeg heller justert kostholdet deretter og trent styrke som vanlig ikke drive å styre å kuke med eget program for å miste litt fett


Mvh Høyjævel

Utlogget Blackday

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 657
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 657

Sv: Funker 300sparatan?
« #10 : 12. november 2011, 18:27 »
var litt sent ute med innlegget  jeg der ja

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Funker 300sparatan?
« #11 : 12. november 2011, 18:36 »
ikke? sist jeg leste så skrev du: ( å jeg siterer): Spiller ingen rolle om du har dårlig kosthold...

Men til trådstarter, også som Andyy også var inne på: hjelper lite å deffe viss du i utgangspunket er "ganske tynn" og vil bare få bort litt fett rundt magen å håper på at damene vil dåne av det, men nå vet jeg nada om utgangspunktet ditt eller noe om deg så vi lar det ligge med det.
Til programmet i seg selv: Ja jeg har prøvd det faktisk helt i starten når jeg begynte å trene når jeg så ut som jeg nevnte: veldig tynn og ville få bort fett for da ble jeg så deilig med 6 pack. jeg gikk dritt lei hele greiene, i mine øyne så er det hjernedødt (iallefall for meg) viss jeg vil ta av meg litt fett noe jeg ikke vill: så ville jeg heller justert kostholdet deretter og trent styrke som vanlig ikke drive å styre å kuke med eget program for å miste litt fett


Mvh Høyjævel

Så det nå. Var meningen å skrive man. Mente ikke direkte "du" til TS. Men OM han skulle hatt dårlig kosthold.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Funker 300sparatan?
« #12 : 12. november 2011, 18:48 »
Da er det bare å bygge på frem til våren da Smiley

Cheesy
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Utlogget petter87

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 239
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 239

Sv: Funker 300sparatan?
« #13 : 12. november 2011, 18:48 »
"yo moms buy heroin, with no hands I'm smackin' her"

24 år
185 cm
85 kg

BP: 95kg
KB: 110kg
ML: 150kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=111633.msg1700834;topicseen#new

Utlogget Martin N0ttaD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: Funker 300sparatan?
« #14 : 12. november 2011, 18:53 »
men jeg vil bli spartan ikke en tjukk liten viking Sad
Reach for the sky because if you should happen to miss you'll still be among the stars!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!