Skrevet av Emne: Ketose diett på 500 kcal  (Lest 14851 ganger)

Utlogget Lili

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 514
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 514

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #15 : 06. november 2011, 23:35 »
Ninaaa, det er du som spør om tips og feedback.

Du har fått plenty konstruktiv og fornuftig feedback. Såklart går du ned i vekt med det du spiser nå, men du kan likesågodt sitte i sofaen å spille ps3 som å trene. For muskler blir det ikke av dette. Når du trener så bryter du ned muskler, man bygger muskler av å spise.
Listen to the man. Tro meg. Det kan hende du raser ned i vekt i starten men:
1. vektnedgangen vil stagnere, og sannsynnligvis vil du sprette opp i vekt igjen når du begynner å spise "normalt" og 2. hvis du raser for fort ned i vekt vil ikke huden din holde tritt, løs hud er ikke gøy.

Also. Muscles r hawt.
You aint squat if you can't squat Wink

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113817.30

Utlogget Ninaaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

  • Ninaaa
Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #16 : 06. november 2011, 23:37 »
Det er siden 2001, vært 100 000 personer som har gått på dette programmet. Med enestående resultater! Programmet har til og med sin egen nettside www.xtravaganza.no.
Jeg tror ikke så mange mennesker ville gått på dette programmet hvis det hadde vært helsefarlig.
Mye konstruktiv kritikk her inne, men det er vel kanskje fordi folk ikke forstår hva dette går ut på.. Man kan jo ikke gå på ketosediett på 3000 kcal akkurat..
No pain, No gain!

elmundox

  • Gjest
Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #17 : 06. november 2011, 23:39 »
Det er siden 2001, vært 100 000 personer som har gått på dette programmet. Med enestående resultater! Programmet har til og med sin egen nettside www.xtravaganza.no.
Jeg tror ikke så mange mennesker ville gått på dette programmet hvis det hadde vært helsefarlig.
Mye konstruktiv kritikk her inne, men det er vel kanskje fordi folk ikke forstår hva dette går ut på.. Man kan jo ikke gå på ketosediett på 3000 kcal akkurat..

Såklart kan man gå på ketose diett på 3000kcal, man kan gå på ketose diett på 12000kcal. Ketose diett betyr enkelt og greit bare at energien kommer fra fett i stedet for karbohydrater.

Utlogget Ninaaa

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 17
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 17

  • Ninaaa
Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #18 : 06. november 2011, 23:41 »
Listen to the man. Tro meg. Det kan hende du raser ned i vekt i starten men:
1. vektnedgangen vil stagnere, og sannsynnligvis vil du sprette opp i vekt igjen når du begynner å spise "normalt" og 2. hvis du raser for fort ned i vekt vil ikke huden din holde tritt, løs hud er ikke gøy.

Also. Muscles r hawt.


Jeg er 22 år og trener 6 dager i uka.. Jeg kommer ikke til å se ut som en rosin etterpå.. Da ville jeg vel allerede gjort det..
Vekten vil stagnere ja, men inne den tid har jeg nådd målet mitt..
Inkludert i programmet er det lagt stor vekt på hva jeg skal spise da jeg begynner å spise vanlig igjen.. Så mest mulig holde meg unna karbohydrater og spise mye vannholdige grønnsaker og proteiner i normal mengde i tillegg til mellom måltider vil hjelpe meg med å holde meg i rikig vekt..
No pain, No gain!

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #19 : 06. november 2011, 23:58 »
jeg synes det er dårlig av dere å rakke ned og skrive at denne metoden er galskap og lignende. Jeg er enig, det å ligge på 500kcal til dagen opptil 2-2.5mnd er litt i drøyeste laget. Men hva med å hjelpe i steden for å peke ut hva dere mener er feil, kan dere jo komme med forslag. Hva burde hun gjøre, hvorfor er ikke dette bra?

hadde jeg vært deg ville jeg satset på å gå ned nærmere 1kg i uken, greit å bruke en slik metode som kickstart noen uker. Men ville ikke satset på det i lengre tid, det er sant det folk sier. Folk som går fort ned i vekt ender ofte med å gå opp i vekt, pga de tenker de skal raskest mulig ned i vekt og få fin kropp. Men ved endt slankekur så har de ikke lært seg hvordan de skal spise og ender med å spise for mye og går sakte men sikkert opp i vekt. Skal du ned i vekt og holde deg i lav vekt, så funker det ikke med x antall slankekurer.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #20 : 07. november 2011, 00:19 »
jeg synes det er dårlig av dere å rakke ned og skrive at denne metoden er galskap og lignende. Jeg er enig, det å ligge på 500kcal til dagen opptil 2-2.5mnd er litt i drøyeste laget. Men hva med å hjelpe i steden for å peke ut hva dere mener er feil, kan dere jo komme med forslag. Hva burde hun gjøre, hvorfor er ikke dette bra?

hadde jeg vært deg ville jeg satset på å gå ned nærmere 1kg i uken, greit å bruke en slik metode som kickstart noen uker. Men ville ikke satset på det i lengre tid, det er sant det folk sier. Folk som går fort ned i vekt ender ofte med å gå opp i vekt, pga de tenker de skal raskest mulig ned i vekt og få fin kropp. Men ved endt slankekur så har de ikke lært seg hvordan de skal spise og ender med å spise for mye og går sakte men sikkert opp i vekt. Skal du ned i vekt og holde deg i lav vekt, så funker det ikke med x antall slankekurer.

Er du seriøs? Hvordan folk har gitt feedback her er jo nesten litt for snillt i forhold til hva andre får som svar. I tillegg til at hun har fått utallige poster om at hun faktisk må spise mer, og at trening på 500kcal om dagen er bortkasta, er hu jo like sta og holder på dritt-500kcalomdagen-i-2.5mnd-programmet sitt. Til og med når jenter her kommer med konstruktiv tilbakemelding, svarer hun jo på en måte der hun vet best selv.

Jeg er 22 år og trener 6 dager i uka.. Jeg kommer ikke til å se ut som en rosin etterpå.. Da ville jeg vel allerede gjort det..
Vekten vil stagnere ja, men inne den tid har jeg nådd målet mitt..
Inkludert i programmet er det lagt stor vekt på hva jeg skal spise da jeg begynner å spise vanlig igjen.. Så mest mulig holde meg unna karbohydrater og spise mye vannholdige grønnsaker og proteiner i normal mengde i tillegg til mellom måltider vil hjelpe meg med å holde meg i rikig vekt..


Det virker jo bare som troll, spør om tilbakemelding... men avviser hva nå enn hu får som tilbakemelding! mer en tråd om "500kcal aw yeah, superpowerz"

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #21 : 07. november 2011, 00:40 »
Er du seriøs? Hvordan folk har gitt feedback her er jo nesten litt for snillt i forhold til hva andre får som svar. I tillegg til at hun har fått utallige poster om at hun faktisk må spise mer, og at trening på 500kcal om dagen er bortkasta, er hu jo like sta og holder på dritt-500kcalomdagen-i-2.5mnd-programmet sitt. Til og med når jenter her kommer med konstruktiv tilbakemelding, svarer hun jo på en måte der hun vet best selv.
Det virker jo bare som troll, spør om tilbakemelding... men avviser hva nå enn hu får som tilbakemelding! mer en tråd om "500kcal aw yeah, superpowerz"

her tenkte jeg mest på kommentarer slik som: 500KCAL ER GALSKAP. greit nokk at det er galskap, men går jo an å komme med tips og, og ikke virke så sykt demotiverende og kritiserende for personen

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #22 : 07. november 2011, 00:52 »
Jeg tror ikke opplegget er så ekstremt som det virker. 500 kcal for en på 87kg kombinert med grei treningsmengde i 10 uker er absurd. Men tror nok hun vil få beskjed om å spise mer etterhvert/spiser egentlig mer enn 500 kcal allerede osv.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

elmundox

  • Gjest
Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #23 : 07. november 2011, 01:14 »
Jeg har medfølelse for dagens ernæringsfysiologer som må sloss en evigvarende kamp mot massemedias uttallige annonser og kampanjer om hvordan gå fortest mulig ned i vekt.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #24 : 07. november 2011, 01:38 »
Jeg har medfølelse for dagens ernæringsfysiologer som må sloss en evigvarende kamp mot massemedias uttallige annonser og kampanjer om hvordan gå fortest mulig ned i vekt.

Jamen 500kcal om dagen da, man kan vel komme opp med noe bedre Smiley

Utlogget jg1993

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 42
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 42

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #25 : 07. november 2011, 01:42 »
haha, blir nesten litt forbanna av å lese det her   woot

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #26 : 07. november 2011, 01:55 »
Her logger jeg inn på treningsforum for første gang på et kvartal, og dette er det første som slår meg.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #27 : 07. november 2011, 01:59 »
500kcal kcal er for lite for de aller aller fleste mennesker (kanskje ikke for småbarn osv, det har jeg ikke peiling på), men en voksen dame på 87kg og normal høyde, med et stort aktivitetsnivå, kan lett gå ned 1kg i uken ved å spise 1500-2000kcal per dag.

Når du spiser 500kcal, så har jeg mine store tvil på at du får i deg det som er nødvendig av næringstoffer per dag, du står i stor fare for å få mangler på mange viktige mineraler og vitaminer og etterhvert hormonproblemer og lignende, på grunn av manglende næring.

Visst dette er satt opp av en personligtrener, må du be han ta seg en bolle og gi tilbake alle pengene dine.

Ta til deg alt folk skriver her. Uansett hvordan "opplegget" ditt er, så er 500kcal SULTING !

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #28 : 07. november 2011, 02:12 »
Fint om personer som ikke har noe konstruktivt å komme med lar være å poste.
Og til de som ikke har lest, eller eventuelt har glemt hva de går ut på så er det forumregler her. Legg spesielt merke til :

§2   - Vær seriøs, ikke mobb og hold en høflig tone.
§3   - Hold debattene saklig og ikke diskutèr noe du ikke klarer å forsvare.
§8   - Post i riktig kategori og svar kun på innlegg om du innehar nok kompetanse.
§12 - Advarsel tildeles ved regelbrudd. Gjentakelse medfører utstengelse.


Forumreglene: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=8733.0
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Ketose diett på 500 kcal
« #29 : 07. november 2011, 02:33 »
Greien er at etter en periode med et så vanvittig kaloriunderskudd vil kroppen din og apetitten gå berserk for å sikre et nytt overskudd i tilfelle en ny slik sultperiode.

Det er mye derfor dietter ikke fungerer. De handler bare om en begrenset periode. Det du trenger er en livsstilsendring.. hvis ikke tipper jeg du er raskt oppe igjen der du har vært mtp kroppsvekt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!