Skrevet av Emne: Feil og gi utlendinger dårligere behandling enn man gir Nordmenn?  (Lest 9397 ganger)

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Innvandrere som kommer til norge for å gjøre kriminelle handlinger burde utvises med en gang dem blir tatt. Og da mener jeg dem som tenker at det værste som kan skje hvis dem blir tatt er at dem havner i fengsel. I norske fengsler har dem det bedre enn det dem hadde det hjemme i utgangspunktet.

Skal vi gi dem en gratis flybillett til hjemlandet, slik at de må bruke noen dager ekstra på å reise tilbake til norge? Høres ut som en løsning som bare vil sørge for at de ikke har noe å tape. 

Utlogget Lili123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Er utlending selv men om du ikke er norsk statsborger så burde du bli satt i fengsel (samme straff som nordmenn) og deretter sendt '' hjem ''..

Men om du er norsk statsborger, så er det et fett om hvor du er fra..

Utlogget erikv2

Desverre tror jeg dagpenger, flatskjermer o.l bare er en brøkdel av den totalt kostnaden med å holde folk innesperret.

Synd det ikke finnes noe mer Australia hvor man kan sende folk som ikke vil leve under statens regler.

jeg hadde reist med en gang! =)

Utlogget Pripps

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 107

Desverre tror jeg dagpenger, flatskjermer o.l bare er en brøkdel av den totalt kostnaden med å holde folk innesperret.

Synd det ikke finnes noe mer Australia hvor man kan sende folk som ikke vil leve under statens regler.

jeg hadde reist med en gang! =)

Du kan jo reise uansett.. Australia har alt vi kunne drømme om i Norge.  God infrastruktur, mer autoritær skole, streng innvandringspolitikk, , relativt sunn økonomi, effektiv velferdsstad (ikke at du bryr deg om det siste regner jeg med Tongue )
Behind every happy man there is a woman who takes it in the ass

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
effektiv velferdsstad

Haha, there is no such thing.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget erikv2

Du kan jo reise uansett.. Australia har alt vi kunne drømme om i Norge.  God infrastruktur, mer autoritær skole, streng innvandringspolitikk, , relativt sunn økonomi, effektiv velferdsstad (ikke at du bryr deg om det siste regner jeg med Tongue )

jeg er her allerede. bodd i melbourne et år nå. flytter til gull kysten om en uke for å studere videre der. =)

velferdsystemet har visst blitt mye bedre pga pensjonsreformen som at drevet pensjoner fra det offentlige til private spare initiativ.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!