Skrevet av Emne: Direktesending etter rettssak med Anders Behring Brevik  (Lest 4851 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

nå må dere også huske at dette bare var et fengslingsmøte hvor svært lite skjedde. Blandt annet ble det bestemt at det først nå var lov å referere fra møtet, ergo kunne ikke det filmes uansett, fordi en måtte gjennom dette fengslingsmøtet gi lov til å gjøre det. Selve rettssaken har de åpnet for kan bli tv sendt, men de har ikke bestemt dette enda.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Jeg ofrer lett å se ABB på tv med tanke på at pårørende skal slippe å få det småsmilende fjeset hans klint utover tvn mens de sitter å slapper av en kveld.

Dette er helt legitimt å mene, men hvilken lovhjemmel er det i å hindre folk i å se rettssaken?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Nå var det lov å se på rettmøtet, men forbud mot referering, noe som ble opphevet på slutten av rettsaken. Forstår mer og mer de som vil ha tv sending fra rettsaken, tror nesten jeg er for jeg også, men var "umulig" på den rettsmøte her ettersom de ikke en gang åpna for referering før på slutten. Tror sjansene, utifra diverse utspill på nett, er gode for tv sending fra selve rettsaken.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!