Skrevet av Emne: NOxplode - erfaringer?  (Lest 16227 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #60 : 28. november 2011, 04:45 »
Skal en slutte med styrketrening på grunn av en bivirkning av et kosttilskudd?
Det sitter jo ikke bare i hode når det faktisk er et stoff som påvirker deg.

les nå da! Ja om man blir deprimert pga ett kostilskudd tror jg man burde finne seg en annen hobby. Da er det virkelig ikke bra for deg

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #61 : 28. november 2011, 09:43 »
les nå da! Ja om man blir deprimert pga ett kostilskudd tror jg man burde finne seg en annen hobby. Da er det virkelig ikke bra for deg

Slutt å være så jævla mehe. Kosttilskudd kan være alt fra en proteinshake til metamfetamin (som visstnok skal ha fantastiske egenskaper for fettforbrenningen i veldig små doser, kanskje noe å anbefale, så får vi heller tilskrive bivirkningene mentale svakheter hos brukerbasen). Er man fleksibel nok i definisjonen er selvsagt steroider også kosttilskudd. Strengt tatt er det et ganske ubrukelig begrep, noe du fint demonsterer her. Selv storknebbet innså etter noen sider med nederlag at han prata piss (bare for å komme tilbake som dårlig ånde på forrige side her, men hey, naturlover osv). Foreslår at du leser over de siste par sider, det som skiller Jack3d fra det meste annet av "kosttilskudd"

Vi kan jo oppsummere konklusjonene?

1. DMAA. Ubrukelige nek, DMAA.

2. DMAA i jævla små doser. Store sjanser for alvorlige depresjoner? Neppe. Fortsatt langt fra en umulighet. Store sjanser for "går i kjelleren"-effekten etter bruk, og genrell humørdemping? Absolutt.

Du sier at "om man blir deprimert pga ett kostilskudd tror jg man burde finne seg en annen hobby".

La meg fremme et annet forslag: Den som ikke vet hva han prater om bør holde inderlig kjeft. Eventuelt åpne en bok før han uttaler seg basert på det minimum av livsvisdom han har tilegnet seg.

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #62 : 28. november 2011, 12:41 »
Blir man deprimert av kostilskudd tror jeg faen meg disse burde finne seg dn annen hobby som ikke inneholder muskler eller styrketrening. Her vil det altid være oppturer og nedturer:) Alt sitter bare i hodet. BAGATALLER!

.......

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #63 : 28. november 2011, 14:48 »
Slutt å være så jævla mehe. Kosttilskudd kan være alt fra en proteinshake til metamfetamin
.

okey da gir jg meg. for mg er kostilskudd det man ikke klarer å få seg nok av gjennom den vanlige maten.. Vi har 2 forskjellige syn på dette. met for mg er DOP

folk er forskjellige, men jg gidder hvartfall ikke å bruke mye penger på forskjellige kreatinblandinger, transport osv osv. Bruk pengene på ordentlig mat heller:)

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #64 : 28. november 2011, 15:24 »
okey da gir jg meg. for mg er kostilskudd det man ikke klarer å få seg nok av gjennom den vanlige maten..

[...]

Bruk pengene på ordentlig mat heller:)

Helt enig, derfor jeg ikke skjønte hvorfor du skrev at folk som hadde problemer med kosttilskudd burde holde seg unna trening (antar det var dette du mente med "finne seg en annen hobby"). Det ga jo tvert imot inntrykk av at kosttilskuddene er essensielt for å få noe ut av styrketrening Wink

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #65 : 28. november 2011, 15:31 »
Helt enig, derfor jeg ikke skjønte hvorfor du skrev at folk som hadde problemer med kosttilskudd burde holde seg unna trening (antar det var dette du mente med "finne seg en annen hobby"). Det ga jo tvert imot inntrykk av at kosttilskuddene er essensielt for å få noe ut av styrketrening Wink

da har du bare misforstått mg:)Smiley Tenkte litt mer om man knekt av kosttilskudd, hvordan blir da "nedturene" når man føler treningene  går til helvete og føler at man ikke kommer noen vei. hehe Smiley

Når det skjer hos meg tenker jeg på noe annet:) Det er bare trening:) hehe

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #66 : 04. desember 2011, 03:22 »
Blir man deprimert av kostilskudd tror jeg faen meg disse burde finne seg dn annen hobby som ikke inneholder muskler eller styrketrening. Her vil det altid være oppturer og nedturer:) Alt sitter bare i hodet. BAGATALLER!
Riktig det, til syvende og sist sitter alt i hodet. Men de fleste er ikke gode til å kontrollere tankene sine og når man blir litt nedfor etter bruk av sentralstimulerende midler, er det lett for disse tankene å bli forstørret i omfang.

Utlogget f0erde

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #67 : 09. desember 2011, 04:09 »
Gått på det i noen veker no og sliter litt med søvn, men under treninga syns eg det funke bra!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!