Skrevet av Emne: NOxplode - erfaringer?  (Lest 16228 ganger)

Utlogget impossible.is.nothing

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #45 : 21. november 2011, 15:38 »
Godt forsøk på å vri dette til å bli en slags "den som løfter best vet mest", men jeg biter ikke på. Vi kunne snudd på flisa: Hvor mange år skolegang har du egentlig? Det ville neppe blitt tatt seriøst. Jeg har i løpet av mine seks år med styrketrening brukt ett PWO-produkt. Det ble med den ene boksen, for å si det sånn, og dette var i en alder av 17. Og som jeg har skrevet i Jack3D-tråden mener jeg PWOs stort sett er like effektivt som å kaste penger i en brønn. Så nei, jeg er ikke akkurat overbevist om at de er nøkkelen til noe som helst, kanskje bortsett fra tynnere lommebok.

DMAA og koffein er "like" på den måten at begge påvirker sentralnervesystemet. Men det gjør for eksempel metamfetamin også. Det betyr ikke at det er presist å snakke om metamfetamin som "likestilt med koffein". Eller at jeg hadde blitt den kuleste fyren på festen hvis jeg tok med meg en boks kaffepulver og foreslo å innta dette som partydop.

Den eneste grunnen til at jeg "henger meg opp i" PWOs er at det hele tiden fremsettes falske påstander om dem. Ditt bidrag i denne tråden er i så måte kremeksempelet. Og når du gang på gang blir tilbakevist, uten å ta til fornuft og lukke storknebbet, vel, da er man nødt til å jekke seg litt opp. Wink

Honnør

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #46 : 21. november 2011, 16:03 »
Og som jeg har skrevet i Jack3D-tråden mener jeg PWOs stort sett er like effektivt som å kaste penger i en brønn. Så nei, jeg er ikke akkurat overbevist om at de er nøkkelen til noe som helst, kanskje bortsett fra tynnere lommebok.

Det var en tragisk påstand Tongue PWO's funker fint de... med mindre du har sykelig høy tolleranse for sentralnervestimulerende
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #47 : 21. november 2011, 16:19 »
Satt på spissen da, vettu. YMMV, som de sier  Wink. For meg gir nok søvn + kaffe og te i forkant av en økt mer enn nok hva energi og fokus gjelder, men PWO-produkter kan sikkert være fine hvis man har underskudd på et aller annet en dag. Skjønt, oppmerksomheten de får (særlig hos den yngre garde, tør jeg påstå), i forhold til det som er tusen ganger viktigere (søvn, kosthold og faktisk trening), synes jeg er latterlig.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #48 : 21. november 2011, 18:46 »
Godt forsøk på å vri dette til å bli en slags "den som løfter best vet mest", men jeg biter ikke på. Vi kunne snudd på flisa: Hvor mange år skolegang har du egentlig? Det ville neppe blitt tatt seriøst. Jeg har i løpet av mine seks år med styrketrening brukt ett PWO-produkt. Det ble med den ene boksen, for å si det sånn, og dette var i en alder av 17. Og som jeg har skrevet i Jack3D-tråden mener jeg PWOs stort sett er like effektivt som å kaste penger i en brønn. Så nei, jeg er ikke akkurat overbevist om at de er nøkkelen til noe som helst, kanskje bortsett fra tynnere lommebok.

DMAA og koffein er "like" på den måten at begge påvirker sentralnervesystemet. Men det gjør for eksempel metamfetamin også. Det betyr ikke at det er presist å snakke om metamfetamin som "likestilt med koffein". Eller at jeg hadde blitt den kuleste fyren på festen hvis jeg tok med meg en boks kaffepulver og foreslo å innta dette som partydop.

Den eneste grunnen til at jeg "henger meg opp i" PWOs er at det hele tiden fremsettes falske påstander om dem. Ditt bidrag i denne tråden er i så måte kremeksempelet. Og når du gang på gang blir tilbakevist, uten å ta til fornuft og lukke storknebbet, vel, da er man nødt til å jekke seg litt opp. Wink
De spørsmålene var bare for å høre om du var nok en 15 åring som kverulerer her inne, dette p.g.a at brukeren din ble laget 2. november.

Ja det fremsettes falske påstander om dem om at de er vidundermiddel etc etc, men har jeg noen gang snakket "for" "pwoene" i denne tråden? Nei.
Det jeg påstår er at man ikke blir DEPRIMERT av et jævla pre workout supplement, forresten så sa du deg ganske enig med meg for et par innlegg tilbake.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #49 : 21. november 2011, 18:58 »
Djises. Skal vi ta kronologien om igjen?

1. En bruker spurte om det stemte at depresjon var en mulig bivirkning av Jack3D (ALTSÅ Jack3D SPESIFIKT).

2. Jeg svarte at det var flere som hadde rapportert om dette.

3. Du skriver noen innlegg senere at du ikke "tror en dritt" på de som sier de opplever nedturer, at det er placebo.

Og så vises det, gang på gang, at dette er en mulig bivirkning av DMAA. At du ikke klarer å se at slaget er tapt og i stedet fortsetter å jatte om hva du og kompisene dine har opplevd, at stoffet er "likestilt med koffein" osv får stå for din regning. Jeg kan ikke se hvor jeg sa meg ganske enig med deg.

PS: Om produktet er pre- eller post-workout har veldig lite for kroppen å si. Det er ikke sånn at den tenker "Ah faen, dette er et jævla pre workout supplement, best å reagere sånn og sånn". Det som betyr noe (som du jo vet) er hva produktet inneholder. Det som skiller Jack3D fra det aller meste i så måte er DMAA. Betyr det at alle reagerer negativt på det? Selvsagt ikke.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #50 : 21. november 2011, 19:12 »
Jeg tviler fortsatt på at man blir "deprimert" av jack3d, er vel heller at det bare er litt slapphet man føler etterpå Wink
Dette handler forresten ikke om noe slag er tapt eller ikke, det handler om at folk "tror" de blir deprimerte av jack3d. og som vi alle vet er "depresjon" en psykisk lidelse, og ikke noe en 16-åring som har inntatt jack3d får 45min etter trening. da er det vel heller andre faktorer i personens liv som utløser denne depresjonen.
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #51 : 21. november 2011, 19:44 »
Ressonementet ditt stemmer hvis du antar at den eneste typen depresjon som finnes er klinisk depresjon. Det er blir et alt for enkelt bilde på virkeligheten. Hvis du tenker deg et humørkontinuum (noe som også er et for enkelt bilde på virkeligheten, men det funker for å illustrere dette problemet) vil man i veldig ulik grad kunne påvirkes av ulike stoffer. Humøret kan påvirkes i negativ retning når effekten av et stoff avtar (ofte har dette sammenheng med at det påvirkes i positiv retning mens effekten er tilstede). Hvor alvorlig det er blir en annen sak. Mangel på D-vitamin er også et eksempel på noe som kan gjøre en mer deprimert, uten at det her er nærliggende å snakke om en "psykisk lidelse" slik dette vanligvis forstås.

"Dette handler forresten ikke om noe slag er tapt eller ikke, det handler om at folk "tror" de blir deprimerte av jack3d"

Nei. Dette handler om at du igjen fremsetter en falsk påstand om at alle som føler en nedtur etter at Jack3Ds effekt avtar kun innbiller seg at denne nedturen finner sted. Den påstanden blir ikke mer sann uansett hvor mange ganger du gjentar den.

Mens vi er inne på psykoser ... jeg kan ikke fatte hvor mange ganger jeg skal være nødt til å peke DMAA før du tar poenget. Det er i ferd med å gjøre meg deprimert, på vegne av menneskeheten  Tongue

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #52 : 21. november 2011, 19:55 »
Der sa du det, "hvor alvorlig det er, er en annen sak"... det jeg egentlig ville fram til! end of discussion Wink

Mens vi er inne på psykoser ... jeg kan ikke fatte hvor mange ganger jeg skal være nødt til å peke DMAA før du tar poenget. Det er i ferd med å gjøre meg deprimert, på vegne av menneskeheten  Tongue

Det er det jeg er ute etter Wink the angel of depression!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #53 : 28. november 2011, 02:44 »
Jeg tviler fortsatt på at man blir "deprimert" av jack3d, er vel heller at det bare er litt slapphet man føler etterpå Wink
Dette handler forresten ikke om noe slag er tapt eller ikke, det handler om at folk "tror" de blir deprimerte av jack3d. og som vi alle vet er "depresjon" en psykisk lidelse, og ikke noe en 16-åring som har inntatt jack3d får 45min etter trening. da er det vel heller andre faktorer i personens liv som utløser denne depresjonen.
Psykiske lidelser kan komme som et resultat av bruk av sentralstimulerende midler. jeg har ikke noen problemer med å tro at noen folk kan bli deprimert når de hopper rett av en boks med Jack3d. Ikke nok med at det er koffein i den, men også geranium. Det varierer hvor mye det fungerer på folk, og det varierer hvor mange som blir deprimert av det. Det er dog en kjent sak at overbruk av koffein kan føre til depresjoner, søvnløshet og angst.

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #54 : 28. november 2011, 04:13 »
Jeg tviler fortsatt på at man blir "deprimert" av jack3d, er vel heller at det bare er litt slapphet man føler etterpå Wink
Dette handler forresten ikke om noe slag er tapt eller ikke, det handler om at folk "tror" de blir deprimerte av jack3d. og som vi alle vet er "depresjon" en psykisk lidelse, og ikke noe en 16-åring som har inntatt jack3d får 45min etter trening. da er det vel heller andre faktorer i personens liv som utløser denne depresjonen.

Vil ikke kalle det depresjon akkurat, men det er absolutt noe mer enn bare følelsen av å være slapp og sliten.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #55 : 28. november 2011, 04:17 »
Blir man deprimert av kostilskudd tror jeg faen meg disse burde finne seg dn annen hobby som ikke inneholder muskler eller styrketrening. Her vil det altid være oppturer og nedturer:) Alt sitter bare i hodet. BAGATALLER!

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #56 : 28. november 2011, 04:23 »
Blir man deprimert av kostilskudd tror jeg faen meg disse burde finne seg dn annen hobby som ikke inneholder muskler eller styrketrening. Her vil det altid være oppturer og nedturer:) Alt sitter bare i hodet. BAGATALLER!
Skikkelig random innlegg, hva snakker du om.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #57 : 28. november 2011, 04:24 »
Skikkelig random innlegg, hva snakker du om.

bare en tanke, nothing more:)

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #58 : 28. november 2011, 04:29 »
Blir man deprimert av kostilskudd tror jeg faen meg disse burde finne seg dn annen hobby som ikke inneholder muskler eller styrketrening. Her vil det altid være oppturer og nedturer:) Alt sitter bare i hodet. BAGATALLER!

Fakta faan!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: NOxplode - erfaringer?
« #59 : 28. november 2011, 04:42 »
Fakta faan!
Skal en slutte med styrketrening på grunn av en bivirkning av et kosttilskudd?
Det sitter jo ikke bare i hode når det faktisk er et stoff som påvirker deg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!