Skrevet av Emne: Min treningslogg  (Lest 56106 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Min treningslogg
« #105 : 07. desember 2011, 22:39 »
God kveld folkens ! Her er dagens økt:
Først var det en joggetur i den jævla snøen.. Døds tungt men deilig å kjenne at det svir i lårene. Var 7.5 km, brukte 1 time og 10 min, og hadde en gjennomssnitsfart på 13.57 km/t.

Så hadde eg en liten økt når eg kom inn igjen,
12 runder med:
10 side lunges høyre
3 push ups
5 side to side jumps
10 side lunges venstre
3 push ups
5 side to side jumps

8 runder med:
30 sec jobbing
10 sec pause
ta så mangen "surfers" du klarer

Skulle egentlig ha 50 squats med bag + karate kick men var så død i beina at eg tok 20-15-15 push ups Smiley

Begynner å kjenne at eg får mye bedre kondis no og at eg begynner å bli mykere. En av mine mål er då å komme ut i mannespagaten. Får til jentespagaten men har litt igjen på den andre. Her er bilde av hvor myk eg er no  woot




sporty!

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Min treningslogg
« #106 : 07. desember 2011, 22:40 »
Hehe Cheesy Lov det Cheesy Måtte bare kommentere Cheesy

Lett for med slike SYKE bilder da Wink

Jeg kan jo ikke skylde på at det bildet distraherte meg, for det kom opp etter at jeg postet mitt fantastisk regnestykke Grin
 Kickass

Smiley

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Sv: Min treningslogg
« #107 : 07. desember 2011, 22:42 »
Jeg kan jo ikke skylde på at det bildet distraherte meg, for det kom opp etter at jeg postet mitt fantastisk regnestykke Grin
 Kickass



Hehe Cheesy EDITED Formelen Smiley  Tror det blir 6,4km/t  om jeg har brukt riktig formel
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: Min treningslogg
« #108 : 07. desember 2011, 22:53 »
Hvordan har du regnet ut snittfarten? 7,5km på 1time og 10 minutter blir IKKE 13,57 km/t i snitt Wink

Det blir nok heller rundt 8 km/t Smiley

Eg har en sånn treningsgreie på mobilen, så sitter den bare på når eg går ut døren og ser hva den er på når eg kommer inn igjen. Eg skriver no bare ned hva som står på den eg Tongue
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: Min treningslogg
« #109 : 07. desember 2011, 22:58 »
Grunnen til at høyt proteininntak er energikrevende er fordi kroppen må omdanne proteiner for å få glukose - glukogenese (skjer i leveren). Dette er en svært energikrevende prosess.

Du trenger ikke å bekymre deg for at du er "dritt tjukk". Du har muskler, ser sunn og fin ut og har en veldig fin figur. Tipper venninnen din er mostly skinn og bein i forhold til deg, så akkurat det behøver du så absolutt ikke å tenke på Wink
Når det gjelder lavkarbo og rask framgang, så kommer dette av at karbohydrater (glykogen) binder ca. 3g vann per gram. Ergo, tar du ut mye karbs fra kroppen, så tar du også ut 3x så mye vann = hurtig nedgang Wink I det lange løp vil det nok være bedre (for en med din kroppssammensetning) å bare ha et kaloriunderskudd, så kommer resultatene litt etter litt Smiley
Stå på!

Eg prøver no hvertfall å spise sunnere då. De to siste dagene har eg no spist kake då, så har litt dårlig samvittighet for det no når eg trener Tongue Men det er veldig sjeldent at eg spiser kake så må få lov å glippe en gong Wink Men hva anbefaler du som eg kan spise som snacks liksom? Begynt å spise litt nøtter og sånn for har sett det er en del proteiner i det. Og hva er høyest proteiner i når det gjelder grønnsaker og frukt ?? Takk for hjelpern forresten !
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Utlogget Mini Arnold

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 465
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 465

Sv: Min treningslogg
« #110 : 07. desember 2011, 23:01 »
Eg prøver no hvertfall å spise sunnere då. De to siste dagene har eg no spist kake då, så har litt dårlig samvittighet for det no når eg trener Tongue Men det er veldig sjeldent at eg spiser kake så må få lov å glippe en gong Wink Men hva anbefaler du som eg kan spise som snacks liksom? Begynt å spise litt nøtter og sånn for har sett det er en del proteiner i det. Og hva er høyest proteiner i når det gjelder grønnsaker og frukt ?? Takk for hjelpern forresten !

Er ikke masse grønsaker og frukt som inneholder mye proteiner.. Finnes det ? (godt mulig jeg driter meg ut nå men Cheesy )

Tunfisk i olje ! Smaker ikke så godt, men blir vandt til det og er sundt og billig Cheesy
18 år,180 høy (94 mod.)
84-85 kg morgenvekt
Løft:
Benkpress :130(1RM) / 110*5rep*3set
Markløft: 180
Legpress 320
Knebøy 130 * 8 (155 kg 1RM)

60m - 7,5 sek
100m - 12,0 sek
1000m - 3:14min
100m svømming 1,27min

Bildelogg : http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=108496.msg1619438;topicseen#new



I dont wanna be the man in the crowd... I wanna be the man on the top of the crowd !


bodybuilding isnt 90 minutes in the gym....it's a lifestyle


Haters are just confused admirers

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Min treningslogg
« #111 : 07. desember 2011, 23:03 »
Eg prøver no hvertfall å spise sunnere då. De to siste dagene har eg no spist kake då, så har litt dårlig samvittighet for det no når eg trener Tongue Men det er veldig sjeldent at eg spiser kake så må få lov å glippe en gong Wink Men hva anbefaler du som eg kan spise som snacks liksom? Begynt å spise litt nøtter og sånn for har sett det er en del proteiner i det. Og hva er høyest proteiner i når det gjelder grønnsaker og frukt ?? Takk for hjelpern forresten !

Som snacks er mandler garantert det beste du kan få i deg. Cashewnøtter som nr.2!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Mariebrawo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 268

Sv: Min treningslogg
« #112 : 07. desember 2011, 23:04 »
Eg prøver no hvertfall å spise sunnere då. De to siste dagene har eg no spist kake då, så har litt dårlig samvittighet for det no når eg trener Tongue Men det er veldig sjeldent at eg spiser kake så må få lov å glippe en gong Wink Men hva anbefaler du som eg kan spise som snacks liksom? Begynt å spise litt nøtter og sånn for har sett det er en del proteiner i det. Og hva er høyest proteiner i når det gjelder grønnsaker og frukt ?? Takk for hjelpern forresten !

Hardkokte egg og cottage cheese med fun-saft (bringebær) er det jeg spiser mye av, og som inneholder mye proteiner! Cheesy

Utlogget Thorkel

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 250
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 250

Sv: Min treningslogg
« #113 : 07. desember 2011, 23:06 »
Oi virkelig bra Lisa! Kan være ganske så gunstig å kunne gå ned i spagat :Smiley Cheesy
Sponset av : http://www.nutrishop.no/
Min blogg : http://myroadtovictory.blogg.no/

Få ekstra 10% rabatt på Nutrishop med rabattkoden "erik1"

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: Min treningslogg
« #114 : 07. desember 2011, 23:08 »
Hardkokte egg og cottage cheese med fun-saft (bringebær) er det jeg spiser mye av, og som inneholder mye proteiner! Cheesy

Eg er jo godt då.. men cottage cheese:P ? ikke det litt sånn funky smak på ?
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: Min treningslogg
« #115 : 07. desember 2011, 23:09 »
Er ikke masse grønsaker og frukt som inneholder mye proteiner.. Finnes det ? (godt mulig jeg driter meg ut nå men Cheesy )

Tunfisk i olje ! Smaker ikke så godt, men blir vandt til det og er sundt og billig Cheesy


Tunfisk er jo godt !! Elsket det  når eg var liten Tongue Men hva med makrell i tomat ?[
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Utlogget Mariebrawo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 268

Sv: Min treningslogg
« #116 : 07. desember 2011, 23:12 »
Eg er jo godt då.. men cottage cheese:P ? ikke det litt sånn funky smak på ?

Jo, smaker liiiite godt alene, men noen varianter jeg liker:
CC og fun-saft (brinhebærsmak)
CC, litt melk og bringebærsyltetøy
CC, litt melk, eplebiter og kanel
CC, litt melk, nøtter, rosiner og div. tørket frukt

OGSÅ Skyr. Har jo kommet drikkeskyr med blåbærsmak! Den er kjempegod Smiley

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: Min treningslogg
« #117 : 07. desember 2011, 23:17 »
Jo, smaker liiiite godt alene, men noen varianter jeg liker:
CC og fun-saft (brinhebærsmak)
CC, litt melk og bringebærsyltetøy
CC, litt melk, eplebiter og kanel
CC, litt melk, nøtter, rosiner og div. tørket frukt

OGSÅ Skyr. Har jo kommet drikkeskyr med blåbærsmak! Den er kjempegod Smiley

Hmm.. burde no kanskje prøve det engong då Cheesy Får se hvilken fun som er best først..
Hvor henne bor du egentlig du ? Smiley
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Utlogget Mariebrawo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 268
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 268

Sv: Min treningslogg
« #118 : 07. desember 2011, 23:18 »
Hmm.. burde no kanskje prøve det engong då Cheesy Får se hvilken fun som er best først..
Hvor henne bor du egentlig du ? Smiley

Neineinei, bringebær er best, ingen protest Cheesy Blir litt sånn riskrem med bringebærsaus! Jeg bor i Trondheim. Du i Bergen?

Utlogget lisa1992

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 154
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 154

Sv: Min treningslogg
« #119 : 07. desember 2011, 23:22 »
Neineinei, bringebær er best, ingen protest Cheesy Blir litt sånn riskrem med bringebærsaus! Jeg bor i Trondheim. Du i Bergen?

Skal ta og kjøpe det en dag og gi deg en tilbake melding ! hvor mye av hver skal eg bruke ?
Du bor jo laaangt vekke du.. Kaldt og godt der oppe no eller Tongue? Yes, bergen by !
Instagram : lisa_vanes
Høyde: 168
Vekt: 66
Stiller i bodyfitness som debutant i sandefjord i år.


Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114732.msg1725711;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!