Skrevet av Emne: Integrere frivendinger i et dietmarprogram  (Lest 788 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Integrere frivendinger i et dietmarprogram
« : 22. november 2011, 17:28 »
God aften.

Som bandyspiller med en voksende interesse for styrkeløft, var det naturlig at jeg til slutt endte opp med et Dietmarprogram. Det har på mange måter vært en del av planen lenge nå, men grunnet tekniske problemer(mangel på printer) samt Linux og ikke windows, viste det seg at Dietmarprogrammet var vanskelig å få satt opp. Nå er det hvertfall gjort, og da kommer jeg til spørsmålene mine.

1. Hvor vil det være naturlig å legge inn frivendinger?

2. Er det noen av styrkeløfterne som har gjort om 3dagersprogrammet til et 2dagersprogram - med hell?

3. Vil spensttrening i starten av økten være ugunstig, mtp at opplegget jeg følger er et mengdetreningsprogram, mens spensttreningen i stor grad er maksimal kraft?

Grunnen til spørsmål 2 er at jeg er inne i sesong nå, og har av den grunn ingen mulighet til å kjøre styrke mer enn to ganger i uken. Går det an å kjøre 2uker over 3 uker? Altså 1-2 den første uken. Dag 3-1 neste uke og dag 2-3 uken etter igjen?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!