Skrevet av Emne: Strafferettslig utilregnelig  (Lest 29309 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Strafferettslig utilregnelig
« #165 : 12. januar 2012, 14:55 »
Også? Er ikke loven lik for alle? Skal folk med psykiske skavanker slippe å stå til rette for sine handlinger?

Om noe godt har kommet ut av 22/7, så er det at Breivik har vist at rettssystemet ikke fungerer.

Klart ikke, var det opp til meg skulle vi hogd huet av han og satt det på påle mitt i karljohan.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Strafferettslig utilregnelig
« #166 : 12. januar 2012, 19:12 »
Leste idag at Breivik var sur for han ikke fikk velge hvilket dataspill det var på pcen hans, og at wikipedia ikke var nedlastet på pcen :/ Må si jeg forstår Breiviks frustrasjon, den flotte 3 roms leiligheten, så får han den utdaterte pcen  Huh
- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Strafferettslig utilregnelig
« #167 : 13. januar 2012, 12:23 »
Leste idag at Breivik var sur for han ikke fikk velge hvilket dataspill det var på pcen hans, og at wikipedia ikke var nedlastet på pcen :/ Må si jeg forstår Breiviks frustrasjon, den flotte 3 roms leiligheten, så får han den utdaterte pcen  Huh

Man kan jo synes at han fortjener A eller ikke fortjener B. Det som spiller noen rolle er hva han har krav på under loven slik den er i dag.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!