Skrevet av Emne: Ungdom på steroider  (Lest 77327 ganger)

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #45 : 28. desember 2011, 20:50 »
men det kan umulig være like morsomt og se resultater.

jo, fordi resultatene er mye bedre.

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Ungdom på steroider
« #46 : 28. desember 2011, 21:31 »
jo, fordi resultatene er mye bedre.
Nettopp Smiley  Å faktisk se kroppen vokse dag til dag er jo en utrolig rå følelse

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Ungdom på steroider
« #47 : 28. desember 2011, 21:36 »
Nettopp Smiley  Å faktisk se kroppen vokse dag til dag er jo en utrolig rå følelse

Føles enda bedre hvis man dropper snarveiene..

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Ungdom på steroider
« #48 : 28. desember 2011, 22:16 »
Fikk du men deg konklusjonen?

- I bet not, siden du skriver her "Steroider er ikke noe mirakel produkter"
har sett den mange ganger.. mye som ikkje henger på greip her. hvis de kjørte halvparten av anbefalt nybegynnerdose som han sier, kjørte han maks 250mg testo per uke, noe som en 16åring ikkje en gang hadde merket at han tilkførte kroppen

Bivirkningene han beskriver matcher ett steroide eg ikkje ønsker å navngi, som er det sterkeste anabole OG androgene steroidet du får. Det er også ekstremt hardt på lever/nyrer til tross for at det er injekt. Det er også ett steroid som så ABSOLUT ikkje anbefales nybegynnere. bare for erfarene og ''avanserte'' brukere..


Nettopp Smiley  Å faktisk se kroppen vokse dag til dag er jo en utrolig rå følelse
Det der kan du bare legge fra deg, funker ikkje sånn.
Westside disciple

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #49 : 28. desember 2011, 22:18 »
Føles enda bedre hvis man dropper snarveiene..

poenget er at man ikke kan se kroppen vokse hver dag uten snarveiene.


Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Ungdom på steroider
« #50 : 28. desember 2011, 22:19 »
poenget er at man ikke kan se kroppen vokse hver dag uten snarveiene.

djezuz.

Uenig

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #51 : 28. desember 2011, 22:20 »
Uenig

right back at'ya.

(hvis du ikke har supermann-syn da. han kan se alt)

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Ungdom på steroider
« #52 : 28. desember 2011, 22:20 »
Doping er en ukultur. Folk orker ikke å ty til hardt arbeid og må ta snarveier for å oppnå strandformen. Hva med å faktisk lese seg opp på kosthold og trening, gjøre en ordentlig innsats for å nå målene sine istedet for å ta korttenkte skippertak? Folk argumenterer gjerne med at de gjør det utenfor organisert idrett og at det da er så mye bedre.

Det påvirker gjerne ikke idretten direkte, da de aktive konkurrerer med samme kompromisser. Det folk derimot glemmer er at hvis én eller flere blir tatt i klubber hvor det faktisk utføres dopingtester, fører dette til en svært dyster statistikk for idretten og klubben hvor vedkommende trener. Dette er noe vi har opplevd i flere styrkeløft- og vektløfterklubber i Norge.

Bare ta en kjapp titt på dopingstatistikken på ADN sine sider. Der ser man at flere "vektløftere" og "styrkeløftere" er tatt i doping de siste årene. Riktig nok er svært få eller ingen av disse aktive utøvere. Utgjør dette noen forskjell på statistikken? Nei. Blir idretten stempla? Ja.

Og ja, det finnes mange som bruker doping som er store, og disse blir stemplet. Deretter har vi gymrottene som trykker UTEN å få fremgang. Disse blir ikke stemplet, og ei heller sjeldent testet på sentrene hvor dopingkontrollene utføres. Ganske ironisk at de som faktisk gjør en innsats for å få utbytte av steroidene blir tatt, men suppehodene som tyr til steroider og LIKEVEL ikke klarer å vokse, ikke testes.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #53 : 28. desember 2011, 22:24 »
Doping er en ukultur. Folk orker ikke å ty til hardt arbeid og må ta snarveier for å oppnå strandformen. Hva med å faktisk lese seg opp på kosthold og trening, gjøre en ordentlig innsats for å nå målene sine istedet for å ta korttenkte skippertak?

hva med å bare bole istedenfor? =)

jeg skjønner at du ikke liker bol, og derfor aldri vil bruke det selv (akkurat som jeg aldri har gjort),
men andre folk har andre mål, syn, interesser og for dem passer kanskje bol bedre.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Ungdom på steroider
« #54 : 28. desember 2011, 22:29 »
right back at'ya.

(hvis du ikke har supermann-syn da. han kan se alt)

Aldri sett noe menneske vokse så raskt som jeg gjorde under julemiddagen. Opp 5.5kg fra morgen til kveld. Dopingfri og lykkelig Grin

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Ungdom på steroider
« #55 : 28. desember 2011, 22:31 »
hva med å bare bole istedenfor? =)

jeg skjønner at du ikke liker bol, og derfor aldri vil bruke det selv (akkurat som jeg aldri har gjort),
men andre folk har andre mål, syn, interesser og for dem passer kanskje bol bedre.

Kan ikke skjønne hvem det skulle passe bra for..??

Utlogget Cloudiz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Ungdom på steroider
« #56 : 28. desember 2011, 22:36 »
JEG HATER BOLERE, serriøst jeg er så LEI av alle som boler.. Har ikke møtt på 1 som trøkker steroider som er normal i huet. Hvorfor skal voksene få bole? Hvorfor respekterer folk at folk som har lest om det osv kan trøkke i seg steroider? Har du lest om det burde du hvertfall vite at du skal holde deg unna, tren vanlig uten steroider? Er det så forbanna vanskelig...

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Ungdom på steroider
« #57 : 28. desember 2011, 22:39 »
hva med å bare bole istedenfor? =)

jeg skjønner at du ikke liker bol, og derfor aldri vil bruke det selv (akkurat som jeg aldri har gjort),
men andre folk har andre mål, syn, interesser og for dem passer kanskje bol bedre.

Jeg bryr meg ganske lite om folk trykker eller ikke, så lenge de holder seg vekke fra idrett og klubber hvor det testes.

Du gir derimot uttrykk for at steroider og doping burde være allment akseptert, og at det er vedkommendes valg om han ønsker å bruke eller ikke. Det at en 16 åring som ikke har stemmerett eller har lært å kjøre bil skal leke doktor og dosere seg selv med preparater han/hun knapt klarer å uttale navnet på, er derimot urovekkende.
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #58 : 28. desember 2011, 22:40 »
Kan ikke skjønne hvem det skulle passe bra for..??


det blir jo opp til hvert enkelt individ å finne ut hva som passer for den personen.

det "passer" jo ikke for alle å røyke/drikke/hasje/hoppe i fallskjerm/ kjøre double black diamond i skitrekket/bli rallysjåfør - så det enkleste er at folk finner utav slike ting selv.

eller vil du at alt som ikke passer for deg, skal bli forbudt for alle andre? Wink

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #59 : 28. desember 2011, 22:41 »
Jeg bryr meg ganske lite om folk trykker eller ikke, så lenge de holder seg vekke fra idrett og klubber hvor det testes.


samme her.

Du gir derimot uttrykk for at steroider og doping burde være allment akseptert, og at det er vedkommendes valg om han ønsker å bruke eller ikke.


akkurat som du gjør, virker det som Wink

Alt som skjer før alderen av 18 er foreldres ansvar (sålenge ikke den kontrakten brytes).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!