Skrevet av Emne: Ungdom på steroider  (Lest 77335 ganger)

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Ungdom på steroider
« #60 : 28. desember 2011, 22:57 »
JEG HATER BOLERE, serriøst jeg er så LEI av alle som boler.. Har ikke møtt på 1 som trøkker steroider som er normal i huet. Hvorfor skal voksene få bole? Hvorfor respekterer folk at folk som har lest om det osv kan trøkke i seg steroider? Har du lest om det burde du hvertfall vite at du skal holde deg unna, tren vanlig uten steroider? Er det så forbanna vanskelig...
Det finnes unntak! Kai Greene, det mest oppegående menneske jeg noen gang har hørt på.

Men er enig i at flertallet er retards. Har noen venner som ikke har løftet en eneste vekt som har brukt anabole steroider. I tillegg bruker de kokain osv. Sier litt om hvor mye peiling folk har.
Det er også gjerne de som gir bol det rykte det har fått.

Hvis anabole steroider hører hjemme noe sted, så er det i profesjonell body building. Ikke blandt uvitende, useriøse ungdom, som trener for å se bra ut til sommer'n.

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #61 : 28. desember 2011, 22:59 »
Kai Greene, det mest oppegående menneske jeg noen gang har hørt på.

Han sier mange lange avanserte ord etter hverandre med et filosofisk blikk på fjeset, men jeg får ikke så mye utav monologene hans.

link den beste "talen" hans? vil se.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Ungdom på steroider
« #62 : 28. desember 2011, 23:00 »
Det finnes unntak! Kai Greene, det mest oppegående menneske jeg noen gang har hørt på.

Men er enig i at flertallet er retards. Har noen venner som ikke har løftet en eneste vekt som har brukt anabole steroider. I tillegg bruker de kokain osv. Sier litt om hvor mye peiling folk har.
Det er også gjerne de som gir bol det rykte det har fått.

Hvis anabole steroider hører hjemme noe sted, så er det i profesjonell body building. Ikke blandt uvitende, useriøse ungdom, som trener for å se bra ut til sommer'n.

Uten tvil. AS gjør at du synker til bunns

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #63 : 28. desember 2011, 23:01 »
Hehe.

Jeg kan ikke ta valgene til fjortisser. De må de ta selv. Dette er noe jeg ikke kan gjøre noe med. Dette er valg vedkommende tar selv, uavhengig om jeg mener det er moralsk riktig eller ikke. Mener jeg at det burde være allment akseptert? Nei.

For å sitte det litt på spissen kan vi sammenligne det med å jukse på eksamen. Det skjer, men jeg kan ikke leke politi og "passe på" alle andre. Dette er valg de tar selv, og gir kunne ikke gitt mer faen, så lenge jeg selv presterer uten å jukse. Det for være opp til vaktene at de som jukser blir tatt. Akkurat som det er opptil dopingjegerne at de som bruker steroider blir tatt. Mener jeg at det er allment akseptert å jukse? Nei.

Å bole i konkuranse er det samme som å jukse på eksamen, men å bole ellers ser jeg ikke på som det samme.

Folk har ikke inngått noen kontrakt med andre mennesker som sier at de ikke får lov til å bruke bol, så om de velger å bruke det er det moralsk sett helt OK og deres eget valg.

I idrett (og eksamen) har man inngått denne kontrakten så da er det selvfølgelig umoralsk og ikke OK.

Utlogget erikv2

Sv: Ungdom på steroider
« #64 : 28. desember 2011, 23:02 »
Uten tvil. AS gjør at du synker til bunns

tvil. Flyter ikke muskler bedre enn fett?

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Ungdom på steroider
« #65 : 28. desember 2011, 23:06 »
tvil. Flyter ikke muskler bedre enn fett?

Har funnet ut at jokes som må forklares ikke er så veldig bra

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Ungdom på steroider
« #66 : 28. desember 2011, 23:07 »
Han sier mange lange avanserte ord etter hverandre med et filosofisk blikk på fjeset, men jeg får ikke så mye utav monologene hans.

link den beste "talen" hans? vil se.
Allså hvis ikke du forstår engelsk så er det liten vits i å sende deg noe link av Kai.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Ungdom på steroider
« #67 : 28. desember 2011, 23:07 »
Bole blir vel ikke direkte som å jukse på eksamen.. å bole i en konkurranse blir vel det.. men å bole for egen bruk utenfor idrett blir som å jukse på hjemmeleksa ved å bruke wikipedia.

La folk gjøre som de vil, såfremt de er i skikket stand og det ikke går utover andre. Om det påvirker andre derimot så .. smite them, smite them hard! Og forøvrig.. for å ventilere, Gud som jeg hater passiv røyking.. og kom igjen folkens hva er dealen med å stå RETT utenfor ALLE innganger og trange kroker og blåse den dritten i trynet på alle som går forbi og glane intenst med et smil rundt trynet?! Seriøst.. utenfor ALLE dører står det noen GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH  :Smiley

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Ungdom på steroider
« #68 : 28. desember 2011, 23:12 »
JEG HATER BOLERE, serriøst jeg er så LEI av alle som boler.. Har ikke møtt på 1 som trøkker steroider som er normal i huet. Hvorfor skal voksene få bole? Hvorfor respekterer folk at folk som har lest om det osv kan trøkke i seg steroider? Har du lest om det burde du hvertfall vite at du skal holde deg unna, tren vanlig uten steroider? Er det så forbanna vanskelig...

Morsom måte og se det på igrunn. De jeg kjenner som er åpen om steroide-bruken og forteller det til alle, er en gjeng idioter. De som derimot har litt ekstra "sukker på grøten" og holder  kjeft om det er som oftest skikkelige personer som ønsker litt ekstra fart på treningen sin.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Ungdom på steroider
« #69 : 29. desember 2011, 00:15 »
det blir jo opp til hvert enkelt individ å finne ut hva som passer for den personen.

det "passer" jo ikke for alle å røyke/drikke/hasje/hoppe i fallskjerm/ kjøre double black diamond i skitrekket/bli rallysjåfør - så det enkleste er at folk finner utav slike ting selv.

eller vil du at alt som ikke passer for deg, skal bli forbudt for alle andre? Wink
Folk bør få gjøre som de ønsker i det store og hele, men å forby steroider er jeg helt for. Om ikke for annet enn at der er med å finansiere andre stoffer...

Utlogget Cloudiz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 103
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 103

Sv: Ungdom på steroider
« #70 : 29. desember 2011, 01:34 »
Her jeg bor er det masse små fete bolere.
De trøkker i seg steroider rett før sommeren, og sliter med 100 i benk.
Drikker hver helg, spiser bare dritt mat.
Mest irreterende er de som skal måle seg med styrken din (Ikke at det bryr meg bare lurer på hvorfor).
Trener 0 ben 0 mark. 
Legger bilder av seg selv i baris på facebook, hvor da jentene skriver ''dæven du er så flink'' og de svarer.
''Ja mye tunfisk og kylling''.
Mens egentlig går det i kokain pepper clen og steroider.
På gymmet har de 0 peiling på hva de driver med og fråtser i seg drit og drikker hver eneste helg.
Slenger rundt med kjeften og skal alltid bråke...

Green har vel bare litt flaks, for at han er så oppegående, se på resta av de er jo helt borte vekk i skolten, coleman som flyr rundt og gaper og skriker og er tatt over i huet av steroider.

Voksene folk og som boler er som regel de som henger på pubben hver eneste helg og tenker bare på styrke, gir faen i hvordan de ser ut fordi de ikke greier og gjennomføre 1 diett. Svær ølmage og trener benk med flaske så løftebanen blir 2cm og drakt. Ler av folk som er tynne og nye på gymmet. Går bort til de kaller de kyllinger osv (faktisk skjedd en vennegjeng av meg)

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Ungdom på steroider
« #71 : 29. desember 2011, 01:55 »
Ikke noe vits i å diskutere dette temaet og forvente svar. Dette er et problem som er kommet for å bli. Er enig i at det er dumt vi har bolere. Men folk er forskjellige, selv om de går på bol.
Felles for dem alle er at de ikke har merket djevelens vrede! De har ikke merket steroidenes herjinger!
Hadde boleguttene fått infarkt/lever/nyre-sykdom, da hadde det blitt hyling da!.. Da hadde de fått kjenne på virkeligheten, og kanskje innsett hvor dumt det var å utsette seg for dette.
De som tar seg nær av å lese om diverse skume bivirkninger, de er bare små reddharer med urent mel i posen.
Dokumentarer og videoer av andre enkelttilfeller hjelper lite, da alle tenker at det ikke skjer med seg selv. Så da føler jeg den mest effektive måten, vil være å bli rammet av helvete selv. Men da er det jo for sent, så man kommer like langt..
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Ungdom på steroider
« #72 : 29. desember 2011, 02:09 »
Du kan vel strengt tatt få hjerteinfarkt av både salt på mat, og paracet..

Ja, det er bolere som er helt vanvittig idiotisk.. så har du de som lever i beste velgående.. arild haugen, marius graatrud.. de er kanskje ikke helt god i hue dog betviler jeg at steroider har noe med det å gjøre foruten det faktum at de er litt høy på pæra.

Dødstallene for steroider er ikke så høye ifh til andre ting.. alkohol i seg selv bør vel også bli bannlyst og med logikken din så bør vel hasj bli lovlig. Og uavhengig av teorien om gateway drug, så er det "mindre" farlig enn både røyk og steroider..

Så kan vi ta opp det evige spørsmålet om dose / mengde respons.. noen kjører usannsynlige inhumane mengder og vil naturligvis få bivirkninger.. men vær vennlig min gode mann og vis meg det medisinske preparatet som ikke har bivirkninger.

Og hva i hendelses bygd er det du bor i? Tongue

Og for å klarifisere.. jeg er ikke for legalisering av noe som helst, men heller at folk må lære å passe sin egen business. Istedet for å poste semi-sjalu innlegg på et forum, om folk vil bole så er det vel deres sak akkurat som det er din sak om du vil ta deg en lovlig, dødelig og kreftfremkallende sigarett som i tillegg kan påvirke andre enn deg selv og som at det er din sak at du tar deg en drink for mye og klinker hodet i bakken så vår skatt må gå til å fikse ditt lille feilgrep.. Smiley

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Ungdom på steroider
« #73 : 29. desember 2011, 02:35 »
Jada er enig i at veldig mye fører til langt alvorligere ting. Men poenget mitt er at bolerne må få kjenne det på kroppen, før de i frykt og redsel innser at det var feil. Kampanjer og pekefinger hjelper aldri.

Nå er jo dette en sak av prinsipp også. Det holder ikke bare sammenlikne dødstall og statistikk. Man må se lengre, man på se på påvirkning, avhengighet, psykiske vrangforestillinger, utsatte aldersgrupper og virkninger av dette, media.. Anabole ligger på topp her! Kan ikke si det samme om røyk og heroin. Ingen vil at folk skal beundre synet av deg som heroinvrak, så da er det ikke like attraktivt å bruke det.

Anabole brukes for å nå en målsetning. Ikke for rusens skyld. Målsetningen kan være muskler, selvtillit, mandighet osv.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Ungdom på steroider
« #74 : 29. desember 2011, 02:53 »
Bannerreklamene på tf er jo en fin kilde til urealistiske forventninger, sånn apropos hvem som har "skylda" for at ungdom boler.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!