Skrevet av Emne: Ungdom på steroider  (Lest 77172 ganger)

Utlogget Mr.Marko

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 78
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 78

Sv: Ungdom på steroider
« #165 : 24. februar 2012, 00:32 »
Er du sikker på dette? Jeg har inntrykk av at de bare kjørte i seg alt de fikk tak i og ingen visste om langsiktig risiko, men at varene bare var dårligere enn nå.
Kvaliteten på varene er dårligere nå enn før. 

Utlogget Meatspin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Ungdom på steroider
« #166 : 24. februar 2012, 00:48 »
Har en 15 åring her som mener han gikk opp 15 kg muskelmasse på 4 mnder og ingenting fett (spinkel som f fra før), samtidig som mora til kompisen min hadde spurt mora hannes om han "gikk på testo" (sitat) og ho sa ja, utrolig nok. Vet det blir litt sånn "jeg kjenner noen som kjenner noen som har en mamma som sa at bestefaren hadde" bla bla bla men tror dere at han enten lyver eller boler? Syntes 15 kg var jææævlig mye å gå opp på 4 mnder...
K: 110 kg (20.02.12) | Mål: 120 kg
B: 100 kg (16.04.12) | Mål: 110 kg
M: 150 kg (14.02.12) | Mål: 175 kg

180 cm / 73 kg

Real men with balls SQUAT AND DEADLIFT for their posterior chain, they don't do "reverse vaginal hamstring leg press kickback alteration that targets the vulva."

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Ungdom på steroider
« #167 : 24. februar 2012, 00:54 »
Hvis alle inkludert han selv er enige i at han boler, så gjør han vel det. Og hva vekten angår så kan du jo veie kroppen? Er lett å bli sjokkert over resultater til gutter i den alderen. Mye rart som skjer i kroppen og noen skyter virkelig fart både på høyde og bredde.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Ungdom på steroider
« #168 : 24. februar 2012, 00:58 »
De fleste gutter kommer i puberteten i den alderen og kan gå fra gutt til mann i løpet av en sommer. Hadde noen sånne i klassen som kom tilbake fra sommerferie med helskjegg, 10cm høyere og sikkert 10kg tyngre. Andre igjen, som meg, bruker 5 års tid på å gå fra gutt til mann og har en mye jevnere utvikling kroppslig sett.

Det er ikke sikkert at han du snakker om har bola, men hvis han har gjort det er han ikke særlig smart...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Meatspin

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Ungdom på steroider
« #169 : 24. februar 2012, 02:07 »
Vanskelig for meg å veie han da. Visste ikke om jeg skulle tro på de 15 kiloene eller ikke, men sikkert sant da. Har hørt at faren er dealer og greier, mye rykter ute og går da som folk baserer ting på så skal ikke anta noe som helst :-)

Brodern har vekst sikkert 30 cm det siste halve året (og er like gammel som kisen, født i 96) men ser fortsatt tynn og spinkel ut liksom, han kisen her sliter fortsatt med å reppe på 60 kg i benkpress liksom og har gått opp "15 kilo muskelmasse" så ja : p Tingen er at han er liksom sånn "skal ikke starte på steroider, værtfall ikke på 2-3 år" og så ble han mobba for å være så puslete etter at han la ut ett speilbilde i bar overkropp for 4 mnder siden, å så har han plutselig blitt magisk muskuløs :>

Han nekter selv for det, men mora sa tydeligvis ja til at han gjorde det. Orker ikke gå å fundere på det selv, ikke verdt tida mi :> han skal få styre som han vil
K: 110 kg (20.02.12) | Mål: 120 kg
B: 100 kg (16.04.12) | Mål: 110 kg
M: 150 kg (14.02.12) | Mål: 175 kg

180 cm / 73 kg

Real men with balls SQUAT AND DEADLIFT for their posterior chain, they don't do "reverse vaginal hamstring leg press kickback alteration that targets the vulva."

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Sv: Ungdom på steroider
« #170 : 24. februar 2012, 13:07 »
Faren er dealer, mora plaprer og sønnen misbruker? Koslig familie da.
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Ungdom på steroider
« #171 : 24. februar 2012, 16:04 »
Det er da mange som boler og ikke går opp så særlig mye i styrke eller muskelmasse, du bør også tenke på at det er mye vanntilførsel i musklene, vann i muskler gir vell ikke styrke ? Mulig derfor han ikke er noe sterk ?

Har selv noen folk jeg kjenner som boler, men ikke har forandra seg en dritt, enten fake varer eller spiser bare ikke Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Ungdom på steroider
« #172 : 24. februar 2012, 19:50 »
Det er da mange som boler og ikke går opp så særlig mye i styrke eller muskelmasse, du bør også tenke på at det er mye vanntilførsel i musklene, vann i muskler gir vell ikke styrke ? Mulig derfor han ikke er noe sterk ?

Har selv noen folk jeg kjenner som boler, men ikke har forandra seg en dritt, enten fake varer eller spiser bare ikke Smiley

Steroider er en bred sjanger. Enkelte fyller med vann, andre ikke.

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Ungdom på steroider
« #173 : 26. februar 2012, 20:58 »
Har selv noen folk jeg kjenner som boler, men ikke har forandra seg en dritt, enten fake varer eller spiser bare ikke Smiley

Kjenner så mange sånne, som tror de må bole for å klare 80-100 i benk, som samtidig lever på billys/grandis og drar på fylla hver helg, tåpelig.
8*145/7*80/7*135

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Ungdom på steroider
« #174 : 17. mars 2012, 18:35 »
Uansett jeg så 85 min av bigger, faster stronger å alt jeg fikk med meg var at sterioder ikke var farlig så jeg gadd ikke å se på resten siden jeg synes det er bullshit.

Det er vel og bra å være kritisk, men at du synes noe er bullshit betyr ikke at det er det. Det er svært skummelt å ha en forutinntatt forestilling om noe og deretter styre unna informasjon som kan rokke ved det synet. For all del, bigger stronger..etc. er ikke en veldig objektiv dokumentar, men den er ikke noe verre enn de aller fleste andre dokumentarer.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Hemen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Ungdom på steroider
« #175 : 02. april 2012, 21:04 »
Det er vel og bra å være kritisk, men at du synes noe er bullshit betyr ikke at det er det. Det er svært skummelt å ha en forutinntatt forestilling om noe og deretter styre unna informasjon som kan rokke ved det synet. For all del, bigger stronger..etc. er ikke en veldig objektiv dokumentar, men den er ikke noe verre enn de aller fleste andre dokumentarer.
Ok, jeg skriver med engelsk tastatur jeg kan ikke skrive ø eller å.

Vell I de fleste dokumentarer jeg har sett om steroider konkluderer de med at de ikke kan vare 100%  sikre om effektene av steroider siden de ikke har lov aa eksperimentere det med folk.

Men de som tar stor forbruk av vil sannsyneligvis faa hjerteproblemer eller nyreproblemer senere I livet.


Og steroider funker som annen dop, man kan lett bli avhengig av aa ta mer for aa bli storre og storre (sorry, skriver I engelsk tastatur)

Saa man risikerer 50/50 for aa bli avhengig eller ikke.

Saa ja, jeg vil steroider er farlig.


Saa ja I min mening saa er det bullshit det de sa I dokumentaren.

Fordi jeg er enig at steroider er bare farlig naar man tar stor forbruk, og det samme er det med hasj og royk. Og fortsatt veldig mange som tar det blir avhengig.

Jeg mener risikoen er saa stor for aa bli avhengig at man ikke burde ta det. Det er 50/50 som I andre dop man kan bli avhengig eller ikke   Hvis man blir avhengig saa vil man angre paa det naar man blir gammel.

Og nei I mine mening saa er den dokumentaren verre enn de andre jeg har sett.

Hemens fantastiske eventyr til å gaine muskler og styrke:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php/topic,127727.msg1870824/topicseen.html#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!