Skrevet av Emne: Tråden for trangsynte menn  (Lest 43963 ganger)

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #15 : 14. desember 2011, 13:52 »
Jeg er lesbisk! Jeg liker damer og øl..
Ok
'Tråden for trangsynte menn og øldrikkende lesber' Wink

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #16 : 14. desember 2011, 13:55 »
Ser ikke helt hvorfor en hakker på ingreen. Lever selv etter mye av det han skriver. Faktum er hvorfor skal en egentlig drive med noe en aldri kan bli best i?

For min del begynte det i det små. Først sammenlignet jeg meg bare med kvinner og følte at jeg stort sett bedre i alt en kvinner untatt sying, matlaging og vasking, så dette holdt jeg meg borte fra.
Da en dag når jeg satt å spiste på ett offentlig sted så jeg en kvinne som behandlet bestikket bedre og spiste raskere samt sølte mindre enn meg, dette førte til at jeg gikk bort fra bestikk og spiser kun med hendene, til dags dato har jeg ikke sett en kvinne som slår meg her (mulig det er pågrunn av at det er litt uvanlig, uansett er jeg best).

Problemene begynte da jeg begynte å sammenligne meg med andre av mitt eget kjønn, løping, sykling, og bilkjøring har for meg blitt ett ikke tema etterhvert som jeg har opplevd personer som jeg faktisk anser som bedre enn meg. Uansett så er det helt unaturlig for ett menneske å sette seg i en mekaniskonstruksjon som har motor og en kan kjøre. En trenger ikke tilbake 500 år engang da dette var helt uvanlig. Skjønner ikke hvorfor vi skal forandre oss.

Uansett er det en liten advarsel ved dette innlegget for etter at jeg sammenlignet meg med hunden min som kan sove stooore deler av dagen mens jeg ikke sover så ba om natten engang har jeg også måtte gi opp dette. Orker liksom ikke bruke livet mitt på å sove når jeg ikke er noe særlig god i det.

Dette er bare mine 2 cent om temaet og rund erfaringer jeg selv har. Kan selvfølgelig dele mer dersom interesse, ellers er jeg interessert i å høre andres opplevelser. Tar selvfølgelig ikke fleksnes med i mine beregninger da jeg vet at han er best uansett.

Da burde du slutte å skrive her på TF også, da innlegget ditt inneholder en del skrivefeil...

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Tråden for trangsynte menn
« #17 : 14. desember 2011, 13:55 »
Rkd: Skjønner den ass. Selv har jeg sluttet å gjøre alt annet enn å poste på TF. Det er det eneste jeg gjør bedre enn noen andre. Har ikke spist på flere måneder nå, da jeg er ekstremt dårlig til å spise. Heldigvis bruker man ikke mye energi på å bevege fingrene over tastaturet så jeg kommer vel til å poste her ihvertfall noen uker til.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #18 : 14. desember 2011, 13:57 »
Rkd: Skjønner den ass. Selv har jeg sluttet å gjøre alt annet enn å poste på TF. Det er det eneste jeg gjør bedre enn noen andre. Har ikke spist på flere måneder nå, da jeg er ekstremt dårlig til å spise. Heldigvis bruker man ikke mye energi på å bevege fingrene over tastaturet så jeg kommer vel til å poste her ihvertfall noen uker til.

Kanskje du burde slutte å leve også.. du er ikke spesielt god på det heller. (I følge det du skriver her)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #19 : 14. desember 2011, 13:58 »
Tråden for trangsynte menn (utskjellingstråden del 2)
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Tråden for trangsynte menn
« #20 : 14. desember 2011, 14:00 »
Kanskje du burde slutte å leve også.. du er ikke spesielt god på det heller. (I følge det du skriver her)

Jeg kommer til det. Må sulte ihjel først. Men jeg er fortsatt best til å poste på TF så da må jeg gjøre det frem til jeg ikke klarer mer.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #21 : 14. desember 2011, 14:01 »
Jeg er sikker på at ingreen en gang var gift, han viet hele livet sitt til sin store kjærighet...Til han en dag fant ut at hun hadde pult rundt med andre menn og kvinner i manko på en annen form for oppmerksomhet da hans var bare som å pisse i motvind(varm men ekkel)...

Dette snudde hele hans verden opp ned, og i den store agresjonen ble han så forskrudd at han nå  kun ser på kvinner som noe en mann skal eie, og gjerne fler av dem!


(Ja ingreen jeg prøver og provosere deg, la deg nå rive med da!! Dette er internett ikke verdens undergang!!)

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #22 : 14. desember 2011, 14:02 »
Da burde du slutte å skrive her på TF også, da innlegget ditt inneholder en del skrivefeil...
Har retta litt på det nå, men det er ikke så farlig, på skriving sammenligner jeg meg med svakttilbakestående 2 åringer som ikke har tilgang til skrivesaker.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Tråden for trangsynte menn
« #23 : 14. desember 2011, 14:03 »
Hva med å lage en tråd for trangsynte kvinner som syns at "menn skal være menn"? Har sett flere som har det i signaturen sin her inne.

Hva syns dere kjerringer om mannens rolle? Liker dere mannlige ballettdansere som bruker mer tid på shopping og sminke enn dere gjør?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #24 : 14. desember 2011, 14:08 »
Hva med å lage en tråd for trangsynte kvinner som syns at "menn skal være menn"? Har sett flere som har det i signaturen sin her inne.

Hva syns dere kjerringer om mannens rolle? Liker dere mannlige ballettdansere som bruker mer tid på shopping og sminke enn dere gjør?
Er vel ikke mine favoritter, men føler meg ikke trua Wink Han må gjerne danse ballett og ta vare på utseende sitt...Hvis han i tilegg kan bli skitten, banke meg hvis vi lekesloss, snakke som en MANN og ikke spør om jeg kan ta han i ræva da jeg ville tru han egentlig ville vært homo Smiley

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #25 : 14. desember 2011, 14:14 »
Hva syns dere kjerringer om mannens rolle? Liker dere mannlige ballettdansere som bruker mer tid på shopping og sminke enn dere gjør?

Som nevnt.. føler meg ikke truet av det. Ikke slik at jeg i desperasjon må utrykke min angst på et offentlig forum.
(Slik visse andre gjør.. hint,hint. DET er et svakhetstegn hos menn det. Om de vil danse ballett så er det ok. Men at en mann klistrer på seg et nedlatende kvinnesyn, bare for å overbevise seg selv om at han fortsatt har en bit av manndommen sin igjen, det er bare helt forkastelig...

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #26 : 14. desember 2011, 14:17 »
bmw123, er du en jente ? o.O
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #27 : 14. desember 2011, 14:18 »
bmw123, er du en jente ? o.O

Eh, ja!
Velkommen etter Smiley

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #28 : 14. desember 2011, 14:19 »

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #29 : 14. desember 2011, 14:20 »
Hvordan i alle dager skulle jeg kunne vite det ? bmw123 er et mer mannlig nick vil jeg påstå Smiley
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!