Skrevet av Emne: Tråden for trangsynte menn  (Lest 43969 ganger)

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Tråden for trangsynte menn
« #60 : 15. desember 2011, 01:53 »
Har noen nevnt at Tutta mest sannsynlig gruser carnivore i styrkeøvelsene uten å "se ut som et fjell"? Wink
Jeg nekter å tro at det er mer sannsynlig at Tutta gruser Carnivore i styrkeøvelsene framfor det motsatte. Hva er Tutta god for? 160 - 100 - 180? Jeg tror Carnivore er en ganske stor mann og jeg tør vedde, ganske mye, på at han løfter mer, mye mer, enn Tutta i styrkeøvelsene. Likevel, selvsagt, all kreditt til Tutta. Hun er rå, men sterkere enn en litt tung vanlig mann som har trent styrke 2-3 år bittelitt seriøst, nei, det er hun ikke. Det får være bra nok at hun er sterkere enn de fleste utrente menn. Det er vanvittig bra i seg selv når jenta er bare 60 kg.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #61 : 15. desember 2011, 12:27 »
Har noen nevnt at Tutta mest sannsynlig gruser carnivore i styrkeøvelsene uten å "se ut som et fjell"? Wink
Hei, hei, hei... Var ikke dette tråden for trangsynte menn? Tøffelhelter er dessverre ikke velkommen her, og sees det noen form for likestillings-oppgulp må en skrivepause fra denne tråden påregnes.

Hva Tutta løfter mer kontra meg endrer ikke mine standpunkter, da jeg alltid snakker prinsippielt og ikke går på enkeltpersoner. Nå ser det jo ut som at du - som den voksne og rettferdige moderatoren du er - håper å lage underholdning av at min styrke muligens er underlegen Tutta sin. Velkommen inn i lavmål-klubben.
Uansett, hvis du vil vite mine beste raw-løft i de tre store er det 170 - 155 - 220. Dette var fra 2007 når jeg drev litt med trening, men treningen er forlengst lagt på hylla. Får nesten håpe Tutta slår disse persene da, så hun i alle fall kan heve seg over en middelmådig mann som trente en begrenset periode. Da ville hun i alle fall fått litt valuta for all tiden som blir lagt ned. Gleder meg kanskje mest til å se 100 kg i militærpress.

Kanskje er vi to som må se oss slått av Tutta i dag, "svak, bitter og dopingfri?" Smiley  Jeg kan fint leve med det.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #62 : 15. desember 2011, 13:06 »
Hei, hei, hei... Var ikke dette tråden for trangsynte menn? Tøffelhelter er dessverre ikke velkommen her, og sees det noen form for likestillings-oppgulp må en skrivepause fra denne tråden påregnes.

Hva Tutta løfter mer kontra meg endrer ikke mine standpunkter, da jeg alltid snakker prinsippielt og ikke går på enkeltpersoner. Nå ser det jo ut som at du - som den voksne og rettferdige moderatoren du er - håper å lage underholdning av at min styrke muligens er underlegen Tutta sin. Velkommen inn i lavmål-klubben.
Uansett, hvis du vil vite mine beste raw-løft i de tre store er det 170 - 155 - 220. Dette var fra 2007 når jeg drev litt med trening, men treningen er forlengst lagt på hylla. Får nesten håpe Tutta slår disse persene da, så hun i alle fall kan heve seg over en middelmådig mann som trente en begrenset periode. Da ville hun i alle fall fått litt valuta for all tiden som blir lagt ned. Gleder meg kanskje mest til å se 100 kg i militærpress.

Kanskje er vi to som må se oss slått av Tutta i dag, "svak, bitter og dopingfri?" Smiley  Jeg kan fint leve med det.

Carnivore, vil bare si at tross i at vi er ganske uenig i en del ting så er jeg enig i enkelte av de ting du skriver. Klar over at jeg har til tider vert litt krass og står ved de innleggene jeg har hatt. Vil bare understreke at jeg ikke mener at menn ikke er fysisk overlegne damer, og det regner jeg med at det ikke er andre som er heller. Unntak vil finnes. Uansett mener jeg at det bør være nok at en person finner glede i det en gjør, og at en ikke alltid trenger se etter andre, og følge andres moral, væremåte, og tankesett.

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #63 : 15. desember 2011, 13:23 »
Jeg liker jenter Smiley
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #64 : 15. desember 2011, 13:34 »
Carnivore, vil bare si at tross i at vi er ganske uenig i en del ting så er jeg enig i enkelte av de ting du skriver. Klar over at jeg har til tider vert litt krass og står ved de innleggene jeg har hatt. Vil bare understreke at jeg ikke mener at menn ikke er fysisk overlegne damer, og det regner jeg med at det ikke er andre som er heller. Unntak vil finnes. Uansett mener jeg at det bør være nok at en person finner glede i det en gjør, og at en ikke alltid trenger se etter andre, og følge andres moral, væremåte, og tankesett.
Jeg er i stor grad enig i det diplomatiske innlegget du kommer med her. Sant nok, menn er ikke fysisk overlegne kvinner alltid, det finnes unntak som du sier. Men jevnt over er mannen overlegen. Skal man ta fram Tutta så er ho altså i verdenstoppen(?) hva angår tre styrkeøvelser, og sammenliknet med den jevne kvinnen er ho overlegen.

Uansett har styrken ikke kommet av seg selv, og mange timer og mye fokus på en selv er prisen å betale. At jeg er imponert over tuttas løft isolert sett må jeg erkjenne, men om ho hadde spurt meg om jeg har respekt for det ho har oppnådd hadde svaret vært nei. Jeg synes ikke det er verdt å bruke tid, krefter og fokus på at kvinner skal løfte tyngst mulig. Dem er bedre på andre ting, og derfor støtter jeg dem ganske enkelt ikke i slik aktivitet.
At enkelte kvinner trives med å løfte skrot ser ut til å være en realitet, men hvorfor gjøre dem det? Kanskje pga. all den snillistiske feedbacken fra både kvinner og menn? Kvinner trenger nemlig bekreftelser. Får dem ikke det forsvinner selvtilliten.

Fokuset har nå blitt på styrkeløft, men fra min side oppleves kvinnelig kroppsbygging som enda værre. Når enkelte av utøverne kunne vært hentet ut av konkurransen "om å gjøre å se ut som en mann" - blir det simpelthen forkastelig. Jeg etterlyser dypest sett en respekt for det kjønnet en har fått, og en oppfordring om å bruke hodet og holde seg der.



At folk kan forholde seg sympatiske til noe sykelig som dette er for meg helt uforståelig.

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #65 : 15. desember 2011, 13:38 »
Ok. Når det går så langt som det bildet der synes jeg det blir for drøyt! Men for all del, det er hennes/kvinnenes valg Smiley
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Tråden for trangsynte menn
« #66 : 15. desember 2011, 13:44 »
Ja, når mannen sitter på fanget til dama har det gått for langt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #67 : 15. desember 2011, 13:49 »
Ok. Når det går så langt som det bildet der synes jeg det blir for drøyt! Men for all del, det er hennes/kvinnenes valg Smiley
Så blir spørsmålet: når går det for langt? Når har dama fått for stor biceps?

Her kan vi ikke sette en grense. Noen jenter er skapt med en del kraftigere armer, og kan ikke noe for det.
Problemet er når kvinnene prøver å få størst mulige armer eller sterkest mulig bryst. Når dem prøver å gjøre seg likt et mannfolk enten i utseende og væremåte. Hvorfor skal slikt tull respekteres?
Tar du dama på bildet har ho hivd i seg en haug av ulovlige stoffer for å oppnå noe som hører hjemme hos mannen. På toppen av dette får hun skryt og støtte...
Jeg håper bare slike damer til slutt finner seg selv, finner seg til rette med sitt eget kjønn, og vier livet til noe fornuftig.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #68 : 15. desember 2011, 13:59 »
Vel, jeg sliter med å skille tydelig nok på humor og alvor, men skal prøve så godt jeg kan :)Jeg mener dypest sett at unger ikke bør sendes i barnehagen i hele tatt før dem har nådd en viss alder (rundt 4), men enebarn kan nok ha nytte av å komme i barnehagen noe tidligere, for å sosialiseres. Inntil 4 års alder kan man med fordel amme barnet.

Jeg synes ikke det er riktig at menn skifter bleie på fremmede barn og tar den intime biten som de minste barna trenger. Men la meg legge til at dette punktet ikke er det viktigste. Her tror jeg kvinnen er best egnet og mest komfortable uansett, så la oss bruke kvinnene til det.

I fra et bibelsk ståsted er idrett temmelig unyttig enten man kaller seg kvinne eller mann. Men man skal huske på at den gangen var det unaturlig å bruke kreftene på idrett når hverdagen fordret hardt fysisk arbeide. I våre dager, når mange sitter stille, kan trening være noe positivt for å forhindre helseproblemer, men det helt optimale vil være den gamle livsstilen mannesket hadde før industriell tid. Både av fysiske og psykiske grunner.
Jeg synes ikke det generelt sett er noe å rope hurra for at kvinner spiller hverken håndball eller fotball. Det ene er igrunn ikke noe bedre enn det andre, og det kan være verdt å merke seg at lesbiske kvinner er overrepresentert i disse miljøene.Dette er det definitvt en forskjell på.

Mannlige gynekologer er forkastelig etter min mening og skulle vært forbudt ved lov. Menn har ingenting med å rote i kvinners underliv på denne måten, og her nytter det ikke argumentere for arbeid og fritid. Dette er prinsipp. Gynekologer og jordmødre skal være kvinner.
En kvinne som er borti mannens penis blir annerledes dersom hun jobber som pleierske og f.eks. skal stå for vask. Men kvinnen bør være ugift, slik sykepleiere var før i tiden.

Ikke alt var bedre før, nei, men en god del. "Gamle dager" er uansett et uspesifikt begrep. Jeg står for en bibelsk-inspirert forståelse av den rette moral, og den ble ikke alltid fulgt i gamle dager heller. F. eks. ble kvinnene undertrykt mye ved at de ikke fikk den kjærligheten de fortjente.Ja, dette blir vanskelig å svare kortfattet på, men jeg er konservativ også på det kulturelle. Samtidig som jeg ønsker et kristent land (teokratisk som sådan), mener jeg det er viktig å bevare det som er typisk norsk i vår måte å leve på. Det kan være alt fra tradisjonelle klesplagg til byggeskikker, matkultur osv. - der disse ikke står i motsetning til den kristne etikken.

Ulike kulturer og folkeslag bør ikke blandes sammen, dette skaper unødig konflikt og uro. Vi kan holde oss på våre plasser, men uten å være uvenner.
Barn kan og bør innføres i andre religioner, men skal opplæres i kristen tro og etikk primært av sin far - dvs. i hjemmet.

Derfor mener jeg også at vi nordmenn ikke har noe med å trenge vårt moralske lavmål inn i muslimske land, med miniskjørt og alt du nevner.
Vill og hemningsløs sex fra 16-års alder sømmer seg ikke uansett om man bor i Norge eller Iran, og jenter som har holdt på dette viset kan ikke forvente å få seg en skikkelig mann, hvis hun engang ønsker å gifte seg.
Sånn da er jeg på data igjen og kan endelig svare Cheesy

Så barn skal være hjemme med sine mødre til de er 4 år? Bli ammet hele denne tiden og så ha et par år i barnehagen før de begynner på skolen?
Dette blir jo virkelig og gå til bake i tid, barn har godt av den sosialisseringsprosessen som de får i barnehagen da barnehagen nå til dags styres av barnahageloven og rammeplanen... Barnehagen er ikke lengre et sted hvor man stuer barna bort mens foreldrene er vekk. Ikke det, jeg har full respekt for de som ønsker og gå hjemme med barna sine lengre enn et år, men etter fylte 2 år må man da hvertfall selv gi barna mulighet til læring gjennom forskjellige aktiviteter og leker hjemme...Da hjelper det lite med Disney channel og kafebesøk altså... Hjelper heller ikke og se mor skrelle poteter til far kommer hjem.

Dette med bleieskift er en nødvendighet, og det er da virkelig samme hvem som gjør det. Hvor er den så intim? Så hvis du har/får egne barn skal du da heller ikke bytte bleier?

Mannlige gynekologer burde være ulovlig altså...Mens kvinnen hvis hun er ugift kan få stelle pleietrengenede menn nedentil...hmmm Det som faller meg inn når du mener at menn ikke skal se/stelle hverken barn eller kvinner nedentil er hva og hvorfor? Hva ligger bekymringene dine begrunnet i? Seksuelle overgrep? Menns opphisselse?
Vi er jo alle forskjellige og født med forskjellige temprament og egenskaper...Kvinner så vel som menn er noen mer annlagt til og skule vise omsorg, medfølelse og yte hjelp deretter. Jeg har da aldri i mine 12år som hjelpepleier sett på hverken kvinnen eller mannens underliv som noe annet en, en del av det helhetlige menneske...

Hvorfor kan ikke mor lære barna om etikk og den kristne tro?

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #69 : 15. desember 2011, 14:00 »
Ja, når mannen sitter på fanget til dama har det gått for langt.
Haha, made my day! Smiley

Carnivore; Jeg skj¸nner godt hva du mener! For min del går grensen når kvinner oppf¸rer seg som en man og gjerne ser ut som en. Kvinner som trener styre kan v¿re pene, men ikke når det går så langt som det bildet der!

Slank-kropp-ønskes; hvorfor i all verden skal mannlige gynekologer være ulovelig ? det er jo tidenes yrke..

Btw; Jeg så en artikkel om at kvinnen tyr oftere til vold mot barna enn det mannen gjør!
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #70 : 15. desember 2011, 14:12 »
Slank-kropp-ønskes; hvorfor i all verden skal mannlige gynekologer være ulovelig ? det er jo tidenes yrke..

Btw; Jeg så en artikkel om at kvinnen tyr oftere til vold mot barna enn det mannen gjør!
Det var ikke meg som sa de skulle være ulovlige Smiley

Ja vold mot barn er i stor del av kvinner, men voldaspeketet er stort, da det både rommer neglegt, fysisk og psykisk vold... Kvinner tyr nok mest til neglegten og den psykiske mens menn bruker både psykisk og fysisk..

Men det barn opplever i større grad er foreldres vold mot hverandre, eller misbruk som fører til neglegt...

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #71 : 15. desember 2011, 14:15 »
Det var ikke meg som sa de skulle være ulovlige Smiley

Ja vold mot barn er i stor del av kvinner, men voldaspeketet er stort, da det både rommer neglegt, fysisk og psykisk vold... Kvinner tyr nok mest til neglegten og den psykiske mens menn bruker både psykisk og fysisk..



Da beklager jeg det Smiley Tenkte det kom fra deg.

Men nei, det er kvinnene som "leder" på fysisk avstraffinger mot barna.
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #72 : 15. desember 2011, 14:20 »

Da beklager jeg det Smiley Tenkte det kom fra deg.

Men nei, det er kvinnene som "leder" på fysisk avstraffinger mot barna.
Ja jeg tviler ikke desverre..Men jeg tenker på de tyngste og værste voldshandlingene så er det Menn..gir meg ikke altså..he he

Utlogget xequte

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 130

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #73 : 15. desember 2011, 14:32 »
Ja jeg tviler ikke desverre..Men jeg tenker på de tyngste og værste voldshandlingene så er det Menn..gir meg ikke altså..he he

Ja jeg er nok enig. De værste og sykeste voldshandlingene er nok av menn. Selv om kvinner misshandler mer tror jeg nok menn er mer drastiske og voldelige. Som det sto i artikkelen er mye av grunnen til at kvinner topper voldsskalaen at de har mere med barna å gjøre enn det mannen har. Kvinner har mer ansvar enn menn når det gjelder oppveksten til barna
Hver dag du ikke trener, trener noen andre for å bli bedre enn deg!

Pain is weakness leaving the body!

Bildeprofil;  http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=117111.0

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #74 : 15. desember 2011, 22:54 »
Så barn skal være hjemme med sine mødre til de er 4 år? Bli ammet hele denne tiden og så ha et par år i barnehagen før de begynner på skolen?
Dette blir jo virkelig og gå til bake i tid, barn har godt av den sosialisseringsprosessen som de får i barnehagen da barnehagen nå til dags styres av barnahageloven og rammeplanen... Barnehagen er ikke lengre et sted hvor man stuer barna bort mens foreldrene er vekk. Ikke det, jeg har full respekt for de som ønsker og gå hjemme med barna sine lengre enn et år, men etter fylte 2 år må man da hvertfall selv gi barna mulighet til læring gjennom forskjellige aktiviteter og leker hjemme...Da hjelper det lite med Disney channel og kafebesøk altså... Hjelper heller ikke og se mor skrelle poteter til far kommer hjem.
Det finnes ikke noe fasitsvar for alle når det kommer til barnehage. Utgangspunktet må være at foreldrene kjenner barnets beste, men det er alltid synd når karriere kommer foran barn. Det er åpenbart at foreldre lar seg påvirke til å gjøre ukloke valg.
Som jeg var inne på vil jeg si at et enebarn kan ha godt av å være i barnehage fra nokså tidlig alder for å sosialiseres, men har man alternativer som en god søskenflokk, nabobarn e.l. så tror jeg ikke man skal frykte noen mangel på barnehage. Barna begynner på skolen tidlig nok - skjønt man kan også diskutere hvor bra den offentlige skolen er for individet.
Sitat
Dette med bleieskift er en nødvendighet, og det er da virkelig samme hvem som gjør det. Hvor er den så intim? Så hvis du har/får egne barn skal du da heller ikke bytte bleier?
Jeg har byttet bleier mange ganger, men ikke på andres barn. Bleieskift skaper en nærhet til de minste barna, og dette tror jeg først og fremst er kvinnens bord. Men ikke minst dette at barnet føler størst tilknytning til og trygghet ovenfor mor på et tidspunkt hvor det gjerne fremdeles ammer. Bleiebarn fortjener en mor, men det er ingen krise om mannen må vikariere litt, selvsagt. Skal man imidlertid ha en retningslinje på dette i barnehage mener jeg det er tull om man kvoterer inn menn for de aller minste.
Sitat
Mannlige gynekologer burde være ulovlig altså...Mens kvinnen hvis hun er ugift kan få stelle pleietrengenede menn nedentil...hmmm Det som faller meg inn når du mener at menn ikke skal se/stelle hverken barn eller kvinner nedentil er hva og hvorfor? Hva ligger bekymringene dine begrunnet i? Seksuelle overgrep? Menns opphisselse?
For det første kan det ikke helt sammenliknes at en mann avdekker et barns nakenhet, kontra en voksen kvinne. Sistnevnte er bygger på renhetsprinsipper. Menn skal holde seg langt unna kvinner som tilhører andre menn, så da å rote mellom beina på ei gravid kvinne blir vanvidd. Mange kvinner er ikke komfortable med at en fremmed mann undersøker dem nedentil, og deres menn liker det heller ikke. Behandleren kan være så profesjonell han bare vil, men dette er et renhetsprinsipp. At en mannlig lege undersøker et barn blir noe helt annet. Her ligger ikke potensiale for begjær i normal forstand.

Ja, i tidligere tider var sykepleiere ugift og yrket som pleierske var ansett som et kall. Man levde omtrent som i et nonnefellesskap. Samme renhetsprinsipp ligger her til grunn. At kvinner skal se og håndtere ethvert mannlig kjønn er ikke forenlig med ekteskapet, til tross for at pleie og samleie er to forskjellige ting. Da er det beste at disse sykepleierene lever ugift slik at de ikke gjør seg urene ovenfor sine menn.
Sitat
Vi er jo alle forskjellige og født med forskjellige temprament og egenskaper...Kvinner så vel som menn er noen mer annlagt til og skule vise omsorg, medfølelse og yte hjelp deretter. Jeg har da aldri i mine 12år som hjelpepleier sett på hverken kvinnen eller mannens underliv som noe annet en, en del av det helhetlige menneske...
Jeg forstår, men jeg har selv både sykepleier og hjelpepleier i nærmeste familie. Jeg har ikke endret standpunkt av den grunn.
Se for deg at du jobbet i saniteten i militæret. Soldatene hadde ikke sett eller kjent kvinnfolk på lenge. Inn kommer hardt- såvel som lettere skadde mannfolk. I din pleierrolle må du prøve å overse frekke blikk og halvveis erigerte peniser fra virile, unge menn. Veien til usømmelige gjerninger blir ikke lang, for ikke å snakke om tanker og begjær. Herfra vil kontrasten være stor til å vaske en skinnfelle på 90 år - fullstendig blottet for potens - men vi ender opp på samme prinsipp. Gifte kvinner skal holde seg unna andre menn. Dette er renhet.
Sitat
Hvorfor kan ikke mor lære barna om etikk og den kristne tro?
Mor kan og skal - i samarbeid med far - men utgangspunktet er at far har hovedansvaret for at den rette læren blir gitt barna sine.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!